Melkonen "labour of love" jonka tekemisestä nautin ihan älyttömästi. Perustuu Dan Abnetin loistavaan Eisenhorn trilogiaan ja myöhempiin viittauksiin Ravenor sarjassa. Tämä on oma visioni Rogue Inkvisiittorin uudesta tulemisesta ja mahdista. Uusien ja vanhojen liittolaisten tukemana.
Kaiken kaikkiaan vaativin ja opettavaisin figuprojekti mitä olen tehnyt. Sisältää mielettömästi Greenstuffia, magic sulptia, muovilevyä, alumiini sheettiä, metalli ja muovi osaa, Ikean kellon kehyksen, hartsi osia ja maalia + lakkaa (lakkaaminen täytyy jättää tulevaisuudessa, mutta kun en malta olla pelaamatta figuillani
Olen erityisen tyytyväinen metalleihin - joista tosin häviää vivahteita lakkauksessa, kun on enää kiiltävää tai mattaa pintaa käytettävissä. Myäs erilaiset iho efektit onnistuivat mainiosti. Tyylillisesti olen tavoitellut samaa synkkää, itseasiassa pohjois-eurooppalaisen taiteen inspiroimaa linjaa mitä GWn art dept. niin onnistuneesti toteuttaa.
Kiitokset kaikille onnentoivotuksista, ja pahoittelut, että kuvien saanti kesti näin kauan!
Laiton kuvat CMONiin, jotta saatais vähän Suomi sceneä esille maailmalla, eikun äänestämään!
http://www.coolminiornot.com/135153