Miners & skull pass kysymys
Miners & skull pass kysymys
Kun minereitä tulee paketissa kahdeksan, niin onko siinä kokonainen unitti vai liian vähän? tämä on se kysymys jonka perusteella ehkä ostetaan käkkänä kirja, joten voitteko kertoa?
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ei se 8 ole kovin hyvä luku nykyään kun tarvitaan se 5 leveä rivi, että saadaan se rankki. Varmaankin se 10 on paras, tai sitten vähän isompi. Alle sen 10 en itse ainakaan ottaisi, katso itse peleissä ja päätä mikä on sinusta paras lukumäärä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Re: Miners & skull pass kysymys
Peliteknisesti noita tulee ihan tarpeeksi, sillä minimikoko taisi olla 5, mutta se on sitten eri juttu tekeekö 8 minerilla mitään. Mun mielestä niillä saa vieläkin tuhottua sen random sotakoneen sieltä kukkulalta.leevizer kirjoitti:Kun minereitä tulee paketissa kahdeksan, niin onko siinä kokonainen unitti vai liian vähän? tämä on se kysymys jonka perusteella ehkä ostetaan käkkänä kirja, joten voitteko kertoa?
"Chaos is the only true answer"
niin tota... kysyin unit sizee en pelitehoa, ainakin omasta mielestäni. mutta rand. sotakoneen possautuksen uskon todeksi,koskaEl Capitan kirjoitti:Ei se 8 ole kovin hyvä luku nykyään kun tarvitaan se 5 leveä rivi, että saadaan se rankki. Varmaankin se 10 on paras, tai sitten vähän isompi. Alle sen 10 en itse ainakaan ottaisi, katso itse peleissä ja päätä mikä on sinusta paras lukumäärä.
A)cannon luultavasti ampuu yli
B)rock lobba ei saa/ei uskalla ampua
C)boltista vain 2
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
- Viiksivallu
Mielestäni anvil ja minerit ovat lyömätön yhdistelmä. Sillä vuorolla kun tulet maanalta niin teet 12 tuuman chargen vain heittämällä 2+
Näin siis tyhjennetään uusien lähissääntöjen mukaan isokin tykkikukkula parissa vuorossa.
Näin siis tyhjennetään uusien lähissääntöjen mukaan isokin tykkikukkula parissa vuorossa.
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
Joo, jos sen tykkikukkulan omistaa joku random palikka. Ei sitä oikeasti tyhjennä millään minereilla.Viiksivallu kirjoitti:Mielestäni anvil ja minerit ovat lyömätön yhdistelmä. Sillä vuorolla kun tulet maanalta niin teet 12 tuuman chargen vain heittämällä 2+
-
Nahkaruoska
Meinasit muuten vain pelailla ilman kääpiökirjaa, vai?leevizer kirjoitti: tämä on se kysymys jonka perusteella ehkä ostetaan käkkänä kirja, joten voitteko kertoa?
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
en, vaan halusin tietää saanko koko skull pass paketin käyttööni , jonka ansiosta enemmän pisteitä, jonka ansiosta isompi pistemäärä= mieluummin kirja. u got it?elector kirjoitti:Meinasit muuten vain pelailla ilman kääpiökirjaa, vai?leevizer kirjoitti: tämä on se kysymys jonka perusteella ehkä ostetaan käkkänä kirja, joten voitteko kertoa?
Armo(uri)a ei anneta!
Ehei, Trolleja kuuluu se 20 ottaa että saa max rank bonukset.Nazreg Moonsinger kirjoitti:No eipä ole, ei sillä että kukaan ei luultavasti halua yli 4 yksikköä käyttää jos näitä ottaa...Chaos Orc kirjoitti:eihän trolleilla oo mitään max. kokoo? en omista vielä uutta kirjaa, joten en tiedä..
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Lord Mikke
Teeppä lista jossa on tuollainen yksikkö niin olet jo aika tyylipelaaja.Ratovaari kirjoitti:Ehei, Trolleja kuuluu se 20 ottaa että saa max rank bonukset.Nazreg Moonsinger kirjoitti:No eipä ole, ei sillä että kukaan ei luultavasti halua yli 4 yksikköä käyttää jos näitä ottaa...Chaos Orc kirjoitti:eihän trolleilla oo mitään max. kokoo? en omista vielä uutta kirjaa, joten en tiedä..
Peril of Warp
- Teonanacatl
20 x 40 =800p, eli ei edes kovinkaan paljon.Chaos Orc kirjoitti:paljon semmonen ees maksaa.. sellanen saattais löytyy siitä miljon points waaagh!ista..:D tai sit ei..:D
Viimeksi muokannut Teonanacatl, Ma 09.10.2006 21:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."