Tarinakisa 2007 - alustava keskustelu
http://www.hlasek.com/foto/psilocybe_se ... _a5988.jpg Ilmoita mulle jos näet tämmösen sienen metässä. Eräs tyyppi meidän koulusta maksaa tuosta 60e/sieni...Toivottavasti.
asdf
-Nilarakh
asdf
-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Ilmoita kaverisi puhelinnumero.Nilarakh kirjoitti:http://www.hlasek.com/foto/psilocybe_se ... _a5988.jpg Ilmoita mulle jos näet tämmösen sienen metässä. Eräs tyyppi meidän koulusta maksaa tuosta 60e/sieni...Toivottavasti.
asdf
-Nilarakh
Snakes on a Plane! Sitäpaitsi, mehän jo suunniteltiin se yhteinen tarinakisaentrykin siellä teatterilla. Snakes on a Steam Tank. Toivottavasti kukaan ei varasta tätä selvää voittajaideaa.Rune kirjoitti:Tuli kateltua kaveriporukalla äsken Snakes on a Planen Joensuun ensi-ilta, ja perään tuo neloselta tullut Sleepy Hollow. Väsyttää kuin pientä possua. Asialeffoja, ei siinä mitään. Tekisi mieli pelata Mordheimia...
Enough is enough.
Itse voisin harkitakin osallistuvani tänä vuonna. Tainnut jäädä väliin jo ainakin kolmena vuonna, enkä oikein edes tiedä miksi. Varmaan se johtuu tämän ketjun lukemisesta, sen jälkeen ei ole huvittanut tulla Tarinat ja novellit -alueelle vähään aikaan..
Eiku, hei, olihan mulla asiaakin.
Nimittäin.
Jos kisassa lähdetään scifi/fantasia-linjalle, saako siihen osallistua millä tahansa scifi- tai fantasia-aiheisella tarinalla, vai rajoitetaanko aihepiiri jonkinlaisten pelien maailmoihin? Sotuhan (mikä ihmeen sotu? sosiaaliturvatunnus!) on kuitenkin "Suomen suurin miniatyyripeliportaali". Onko sillä vaikutusta? Vai päästäänkö kisassa nauttimaan Conanin kostosta ja Cthulhun voitokkaasta paluusta? Saati käyttäjien itsekeksimistä fantasiamaailmoista?
Tuli meinaan vaan mieleen, itseäni tämä ei koske, sillä aion vakaasti pysyä 40k/FaBa-linjalla.
Nimittäin.
Jos kisassa lähdetään scifi/fantasia-linjalle, saako siihen osallistua millä tahansa scifi- tai fantasia-aiheisella tarinalla, vai rajoitetaanko aihepiiri jonkinlaisten pelien maailmoihin? Sotuhan (mikä ihmeen sotu? sosiaaliturvatunnus!) on kuitenkin "Suomen suurin miniatyyripeliportaali". Onko sillä vaikutusta? Vai päästäänkö kisassa nauttimaan Conanin kostosta ja Cthulhun voitokkaasta paluusta? Saati käyttäjien itsekeksimistä fantasiamaailmoista?
Tuli meinaan vaan mieleen, itseäni tämä ei koske, sillä aion vakaasti pysyä 40k/FaBa-linjalla.
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
Perse
Olenkohan minä hieman yli-innokas tähän kisaan, kun minun tarinani alkaa olla jo valmis! Ei siitä häävin pitkä tullut, mutta mielestäni se soveltuu hyvin tähän tarkoitukseen. hihii. hehee.
Olenkohan minä hieman yli-innokas tähän kisaan, kun minun tarinani alkaa olla jo valmis! Ei siitä häävin pitkä tullut, mutta mielestäni se soveltuu hyvin tähän tarkoitukseen. hihii. hehee.
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Jep.WHAM kirjoitti:Olenkohan minä hieman yli-innokas tähän kisaan, kun minun tarinani alkaa olla jo valmis!
Necroneistahan ei ole vielä paljoa sci-fissä kirjoitettukaan. Snakes on a Monolith!! Nöy! Apua!
edit\\ Hei, idea on jo patentoitu!
Viimeksi muokannut Rune, La 30.09.2006 18:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ehhehhee, en tosissani kyllä tuota ole myymässä--->Villatossu.Rune kirjoitti:Ilmoita kaverisi puhelinnumero.Nilarakh kirjoitti:http://www.hlasek.com/foto/psilocybe_se ... _a5988.jpg Ilmoita mulle jos näet tämmösen sienen metässä. Eräs tyyppi meidän koulusta maksaa tuosta 60e/sieni...Toivottavasti.
asdf
-Nilarakh
Makkara on hyvää joskus. Ei oksennustaudissa.
-Nilarakh
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
No kuvittele necroneita ja C'taneita lovecraftilaisittain, ja PELKÄÄ LOPPUTULOSTA!
Aion hioa nyt jo valmiina olevaa tarinaa seuraavat pari kuukautta, kunnes olen täysin vittuuntunut siihen, ja saanut sen pilalle, ja SITTEN lähetän sen kilpailuun.
Aion hioa nyt jo valmiina olevaa tarinaa seuraavat pari kuukautta, kunnes olen täysin vittuuntunut siihen, ja saanut sen pilalle, ja SITTEN lähetän sen kilpailuun.
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
- Blackguard
Minusta vähän tuntuu, että sinulle käy samalla tavalla kuin monella monella täällä ennenkin: Kirjoitat tarinan hullu vimma päällä, alat viimeistelemään ja hiomaan sitä parin kuukauden ajan, ja puolivälissä tammikuuta vittuunnut siihen, rustaat puolessa tunnissa uuden ja lähetät sitten sen.WHAM kirjoitti:No kuvittele necroneita ja C'taneita lovecraftilaisittain, ja PELKÄÄ LOPPUTULOSTA!
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Kiva. ^__^ Kenties minäkin saan aikaan jotain groteskia.Nilarakh kirjoitti:Ite kirjoittelen varmaan viikon ajan sitä. Jonkinlaisen päähänpistoksen yhteenvetona tulee, riippuen täysin mielentilasta. Synkkä päivä tietää silpomista...
-Nilarakh
Schopenhauerin sanoin: "Elämä on tragedia. Nautinto on vain tuskan puuttumista."
Tuolta pohjalta lähdemme. Muista huumori.
Ps. Rune, hei! Tykkäävätkö kilpikonnat silittämisestä tai vastaavasta hipelöinnistä ja miten ne näyttävät tunteensa? Meidän kisu on kova kehräämään ja nuolemaan, ja jos sen ei anna nuolla, se nappaa kiinni kädestä ja pitää kiinni niin kauan, kunnes se saa nuolla. Sitten se käy kehräämään, kun sen päälle tiputtelee vettä. Miusta se on suloista.
Juu ei ideassa muuten välttämättä pahaa olisi, mutta kun sen kirjoittaa... WHAM!Attila kirjoitti:Voiko niitä kuvitella muuten? Haloo, jumalia tähtien takaa?WHAM kirjoitti:No kuvittele necroneita ja C'taneita lovecraftilaisittain, ja PELKÄÄ LOPPUTULOSTA!
*dun dun duuuuuun*
Tuo on muuten silokki ellen erehdy. Ja niitä löytää kyllä ympäri maisemaa. Turha maksaa tuollaisia hintoja. Kaverihan noita napostelee, näette kyllä aivan perkeleen villejä muutamankymmenen tuollaisen jälkeen. Kaveri kaveri.Nilarakh kirjoitti:http://www.hlasek.com/foto/psilocybe_se ... _a5988.jpg Ilmoita mulle jos näet tämmösen sienen metässä. Eräs tyyppi meidän koulusta maksaa tuosta 60e/sieni...Toivottavasti.
asdf
-Nilarakh
Kyllä minä tyydyn punaviiniin. Kannettavan kanssa baariin vaan, niin on inspiroiva ympäristö.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Hmm...Minun mielestä se oli kuin olikin tuo suippumadonlakki, varsin harvinainen jos on tuo. Tosiasiassa en ole myymässä niitä. Semmoiseen hommaan en sekaannu, haluan vain tietää missä nuita kasvaa. Biologian tunnille kaikkien kiusaksi tuokin tieto tulisi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suippumadonlakki
Sotavasara.nettiä ei löytynyt Wikipediasta.
-Nilarakh
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suippumadonlakki
Sotavasara.nettiä ei löytynyt Wikipediasta.
-Nilarakh
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe