Mitäs, mitäs. Toinen tyranidi pelaaja. Pitäisikö nyt sitten ulkoiluttaa marineja kun ei tarvi ylläpitää tyrannidien olemassa oloa? Otetaan mietinnän alle.
No jos nyt itse pelaa maariineilla, niin poistetaan juustotus sääntö. Mikäli kaikki ovat sitä mieltä että tää on huono, niin sitten ei tehdä tätä sääntömuutosta.
Eli Aircraftit ei voi ottaa tai kiistää objektiveja.
Käy enemmän kuin hyvin, vaikka onhan se vähän hassua ettei 6 Land Raiderin kokoinen Landing Craft voi ottaa objektiiveja
Minä tulen kyllä ihan varmasti paikan päälle kuikuilemaan tuolloin ellei sille päivälle satu jotain suurta ja ihmeellistä. MinerMekin voisi yrittää tulla ajoissa ettei tarvitsisi taas ensimmäistä peliä hoitaa KPS:llä
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Eli ei indirectiä 120 cm ampuvia gargantteja. Ja että Tellyporta toimisi planetfallingina (en aikoisi kuitenkaan käyttää itse, mutta siltä varalta jos joku muukin haluaisi tulla OMG:llä).
Ja muuten nyt lähtee kuulutus maaston perään. Ketkä voi tuoda sitä paikalle. Itse saan yhden kentän. Fantasiapeleiltä saa kaksi. Jos on 12 pelaajaa tarvitaan vielä 3 kenttää.
Hena kirjoitti:Ja muuten nyt lähtee kuulutus maaston perään. Ketkä voi tuoda sitä paikalle. Itse saan yhden kentän. Fantasiapeleiltä saa kaksi. Jos on 12 pelaajaa tarvitaan vielä 3 kenttää.
Tuon mukanani kahdelle pöydälle taloja, metsää & kukkuloita.