"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

1K FB-tiimiturnaus Otaniemessä 28.-29.10

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Kaikki yksikön hahmot saavat kyseisen aseen, paitsi ratsut, hirviöratsut ja hahmot.
Omg, olet opetellut kirjoittamaan sääntöjä GW tyyliin!

P.S damn, kun menin jo nappaamaan kaaoksen liittolaiseksi, tuonnehan olisi voinut tulla oikealla Undead Alliancella! Geez TK(K)+WC.

P.P.S Wanhat O&G vielä käytössä? En mä mitään sotakoneita tai semmosia olis ottamassa (oikeasti), vaan lähinnä säätäisin kiltillä jalkaväki armeijalla. Ei vaan ole uutta kirjaa käsillä ennen sitä minun tapauksessani. Toisaalta joku kiltti ihminenhän voi huijata ja laittaa nimettömällä yv:llä kaikkien (uusien) magia esineiden pisteet tulemaan, mutta taitaa olla laitonta joten en suosittele. ;)

P.P.P.S Miten Kääpiöiden perusnopat toimii? Vain yksi? Dispellissä siis.
Viimeksi muokannut Mayhemia, Ma 02.10.2006 12:00. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

kiva idea, erilainen turnaus. Onnea järkkäreille ja kiitokset vaikka en paikalle taida päästäkkään.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Inouj

Viesti Kirjoittaja Inouj »

Jep messiin Team Uusis; eli Jouni Haavisto ja Aleksi Meuronen
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Nazreg Moonsinger kirjoitti: Omg, olet opetellut kirjoittamaan sääntöjä GW tyyliin!
Ei se oo mun kirjoittama. Mä vaan editoin sitä vähän, en oo varma kuka ottaa vastuun.
P.P.S Wanhat O&G vielä käytössä? En mä mitään sotakoneita tai semmosia olis ottamassa (oikeasti), vaan lähinnä säätäisin kiltillä jalkaväki armeijalla. Ei vaan ole uutta kirjaa käsillä ennen sitä minun tapauksessani.
Uusi örkkikirja on tuossa vaiheessa ollut jo pari viikkoa saatavilla ihmisten kaupoista. Lähdetään siitä oletuksesta, että GW yrittää tasapainottaa ja järkeistää peliä uusimalla sääntöjä, joten eiköhän pelata vaan niillä uusimmilla ja oletettavasti järkevimmillä sääntöseteillä. Tuon itse paikalle ainakin yhden uuden örkkikirjan, joten jos ei riistofirman tukeminen kiinnosta, voit tulla paikalle etukäteen ja rakentaa listasi mun kirjan pohjalta.
P.P.P.S Miten Kääpiöiden perusnopat toimii? Vain yksi? Dispellissä siis.
Jos toinen armeija on kääpiöpelaaja, perusnoppia on 4. Muuten kaksi.

Lisäsin sääntöjen komppiosioon täsmennyksen TK-pelaajien maageista. Tarkistakaa, jos kunkuilla aiotte pelata.
Mayhemia

Casket of souls sallittu/vie jotain slotteja maageilta? Aika hirveä laitehan tuo on.
Amazing Slug

Ei kai se nyt kovin mauton ole, armeijan hierofantti ei voi liikkua, ei saa katapulttia, ja joutuu olemaan näkyvissä pienen armeijan kanssa.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Lisätkäätte listoille nimet Risto Tepponen ja Lasse Kuikka.
Viimeksi muokannut Lassek, Ti 03.10.2006 15:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Grazhar

Viesti Kirjoittaja Grazhar »

Mukaan Team Horo. Joona Jokinen ja Ari Pylvänäinen.
Sir Trousar

Turnee

Viesti Kirjoittaja Sir Trousar »

Sisään myös Anaaliretentiiviset Ry; Kim Suikkanen ja Osku Auvinen
A small mind is easily filled with hope. Hope is the first step on the road of dissapointement.
Mayhemia

Amazing Slug kirjoitti:Ei kai se nyt kovin mauton ole, armeijan hierofantti ei voi liikkua, ei saa katapulttia, ja joutuu olemaan näkyvissä pienen armeijan kanssa.
No joo, kun kompattiin se toinen liche pois niin se voi just ja just mennä, mutta siinä on silti aika paljon ampumista kahdeksi vuoroksi.

Edit// Vissiin Henri Kaino & Andreas Holmberg joukkueella liikkeelle, oli ainakin alustavasti näin sovittu.
Grollix

Viesti Kirjoittaja Grollix »

Axel Weckström ja Timo-Pekka Kemppanen (kö?) ilmoittautuvat mukan.
Karu kirjoitti:
Pelimestan turnaussäännöt ovat kuin kosminen vessa, jonka lattialla makaat kosmisen jumalan roiskiessa kosmista virtsaa päällesi.
Aven

Viesti Kirjoittaja Aven »

Joonas Neva ja Juho Klemola mukaan.
Salonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Salonen »

Aven kirjoitti:Joonas Neva ja Juho Klemola mukaan.
Ou shit TEAM JUUNAS AND JUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNN

T:Salonen
http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
Nitrone

Viesti Kirjoittaja Nitrone »

Janne Hämäläinen ja Riku Uusitalo mukaan myös.
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
Amazing Slug

Ilmoittautuneita on näköjään jo aika paljon. Täytyy varmaan korjata tuota arviota pöytien määrästä yhdeksään, eli 18 tiimiä mahtunee mukaan.

Kannattaa maksella niitä ilmoja, sillä maksujärjestyksellä on enemmän väliä kuin itse ilmoittautumisella. Nopeimmat on nopeimpia. Tilisiirto on paras, paikanpäällä maksaminen voi olla riski, jos mukaan tulee vielä pari tiimiä.

137550-29201
Juuso Lähdekorpi
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Saakos hautakankut jotain myönnytystä tohon kärrymäärään? Se nimittäin menee tukkoon saman tien jos on vauhtiprinssi possensa kanssa.
Amazing Slug

Hmm, joo, kunkkujen kärryille yleensä annetaan jotain lievennyksiä kärryjä rajoitettaessa. Ehkä se on sopivaa tässäkin, joten sanotaan että kunkkujen kärryt lasketaan vain puolikkaiksi charioteiksi. Eiköhän sillä saa kaikki kärryt mitä ikinä tulee tarvitsemaan tuhanteen pisteeseen.

Mutta alati muuttuva komppi on vähän kehno asia armeijan suunnittelun kannalta, varsinkin kun jotku lukevat tätä foorumia ja ketjua aika harvoin. Joten älkää mieluiten yllyttäkö minua muuttamaan enää mitään. ;)
Hypnotoad

Viesti Kirjoittaja Hypnotoad »

Mitenkäs tuo yöpyminen? Yövytäänkö tuolla pelitilassa? Jos kyllä, niin team x-ling ilmoittautuu turnaukseen ainakin varasijalle. Laitan rahat tilillesi vielä tänään. Tiimiin kuuluu Joni Hilpinen ja Ville Virtanen.
"Chaos is the only true answer"
Amazing Slug

Näillä näkymin Pelitilassa yövytään, mut täytyy vielä varmistaa maantaina. Patjoja ei sitten ole. Mutta tuoleja on aika paljon. Koska kyseessä on ORC:in pelitila, lautapelejä on paikalla reippaasti yli oman tarpeen. Jos ei baariin viitsi lähteä.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Jou, tuliko Paukkosen ja Louhen maksu perille? Ihan vaan varmistan. Vois muutenkin olla hyvä, jos tolla listalla näkyis, kuinka moni on maksanut etukäteen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”