White Consuls
White Consuls
Eli käytin hakua mutta en onnistunut löytämään tietoa tästä porukasta.
Elikkä näistä kavereista pitäisi saada tietoa nytten vähäsen. Esimerkiksi taistelutyylistä (shoota/CC), asenteesta, mahdollisesta "sopivista" traiteista (vai ihan vanilla?) ja ylipäätänsä kaikki mahdollinen nippelitieto mitä tuosta porukasta voisi jollain olla.
Elikkä näistä kavereista pitäisi saada tietoa nytten vähäsen. Esimerkiksi taistelutyylistä (shoota/CC), asenteesta, mahdollisesta "sopivista" traiteista (vai ihan vanilla?) ja ylipäätänsä kaikki mahdollinen nippelitieto mitä tuosta porukasta voisi jollain olla.
Tietääkseni nämä ovat Ultramariinien perijächapteri, muodostettu kun mariinilegioonat rikottiin pienemmiksi Horus Heresyn jälkeen. Taitavat asustaa jossain Cadian lähellä, ainakin sanotaan olevan yksi niistä chaptereista joka vahtii aluetta kaaosmariinien hyökkäysten varalta. Valkoinen panssari, reunat komppanian väreissä, symbolina sininen haukan pää. Veteraaneilla sininen kypärä.
Voisi epäillä että smurffien perijät seuraa Codexia varsin tarkkaan, eli ei Traitteja. Ne varmaan varustautuu ja taistelee sen mukaan että pystyy laittamaan kaaosmariineille turpiin.
Voisi epäillä että smurffien perijät seuraa Codexia varsin tarkkaan, eli ei Traitteja. Ne varmaan varustautuu ja taistelee sen mukaan että pystyy laittamaan kaaosmariineille turpiin.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
Harmaan tai siniharmaan päälle, jotka jätetään varjostuksiksi.Qazza kirjoitti:Väriteema juurikin silmää miellyttää. Mietin vaan että millaistakohan tuollaista on maalata.. ja highlighttaaminen on kohtalaisen hankalaa noin puhtaalla valkoisella.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Eräät tekee sen takaperin, eli maalaavat ensin valkoiseksi ja sitten varjostavat ohuella sinisellä musteella tms. Kannattaa kokeilla mikä tapa antaa itselleen helpommalla paremman tuloksen.Deetwo kirjoitti:Harmaan tai siniharmaan päälle, jotka jätetään varjostuksiksi.Qazza kirjoitti:Väriteema juurikin silmää miellyttää. Mietin vaan että millaistakohan tuollaista on maalata.. ja highlighttaaminen on kohtalaisen hankalaa noin puhtaalla valkoisella.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
On se niin iloista kun näitä maalausvinkkejä voi lukea nykyisin jopa 40k: paskanjauhannasta.
Editointia: Jakezukulle: mistä päättelit etten pidä 40k:sta? Tietääkseni olen harrastanut kyseistä taiteenlajia aktiivisesti tai (useimmiten) vähemmän aktiivisesti 7 vuotta. Tarkoitin lähinnä sitä, että kysyjää kiinnosti enemmänkin 'luhvi, ja valkoisen maalaamisesta löytyy erittäin todennäköisesti suurempikin määrä infoa maalaus-alueelta.
Editointia osa 2: Herra moderaattorille: Muistutus huomioitu. En kuitenkaan hakenut varsinaisesti käyttäjämoderoija- natsaa, vaan pitäisin viestiäni jonain "henkilökohtaisena statementtina". Herrojen moderaattoreiden sana on kuitenkin laki, joten menen nurkkaan häpeämään. Tai sitten en.
Editointia: Jakezukulle: mistä päättelit etten pidä 40k:sta? Tietääkseni olen harrastanut kyseistä taiteenlajia aktiivisesti tai (useimmiten) vähemmän aktiivisesti 7 vuotta. Tarkoitin lähinnä sitä, että kysyjää kiinnosti enemmänkin 'luhvi, ja valkoisen maalaamisesta löytyy erittäin todennäköisesti suurempikin määrä infoa maalaus-alueelta.
Editointia osa 2: Herra moderaattorille: Muistutus huomioitu. En kuitenkaan hakenut varsinaisesti käyttäjämoderoija- natsaa, vaan pitäisin viestiäni jonain "henkilökohtaisena statementtina". Herrojen moderaattoreiden sana on kuitenkin laki, joten menen nurkkaan häpeämään. Tai sitten en.
Viimeksi muokannut Rogue, Su 08.10.2006 10:33. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Tietänet ihan oikein, eli Valko-konsulit ovat 2. foundingin jaosto ja kuuluu juurikin tuohon Astartes Praeses-chapterijoukkioon. Nämä siis vartioivat Eye of Terrorin ympäristöä.Spetulhu kirjoitti:Tietääkseni nämä ovat Ultramariinien perijächapteri, muodostettu kun mariinilegioonat rikottiin pienemmiksi Horus Heresyn jälkeen. Taitavat asustaa jossain Cadian lähellä, ainakin sanotaan olevan yksi niistä chaptereista joka vahtii aluetta kaaosmariinien hyökkäysten varalta. Valkoinen panssari, reunat komppanian väreissä, symbolina sininen haukan pää. Veteraaneilla sininen kypärä.
Tiukasti codexia seuraava chapter on kyseessä, joka mm. osallistui Gothic-sektorin sotaan.
Ja väriteemahan on juurikin tuo Ultramariinien, paitsi että sininen ja valkoinen vaihtavat paikkaa.
I have found Jesus. He was behind the sofa the whole time...
Pelkästään Ultrien perimän kantaminen ei suoraan tarkoita Codexin suoraa seuraamista, ainakaan fluffissa. Tästä esimerkkinä Mortificators jotka pitävät Codexia korkeintaan ohjeena. Mortificatoreita voidaan tietysti myös pitää säännön vahvistavana poikkeuksena ja yleistää, että molemmat Konsuli-chapterit (Mustat ja Valkoiset) noudattavat Codexia.
Solid_Mariolle muistutus käyttäjämoderoinnista, muille aiheessa pysymisestä.
Solid_Mariolle muistutus käyttäjämoderoinnista, muille aiheessa pysymisestä.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.