Vladin sormus?
Vladin sormus?
Minne se Vladin sormus oikeen katosi, kun joku otti/veisen siltä.
-
The Chosen of Waagh
-
Zymeth Salkir Dkhan
- Karl Van Dieter
Kyllä se Mannfredilla vaan on, kun itse oli sen takana että sormus Vladilta varastettiin, ja lähde löytyy Liber Necrisistä. Se, miksi Mannfred ei itse käytä sormusta on kuitenkin arvoitus, ehkä se ei halua olla samanlainen nyhverö kuin Vlad oli. Eli sormus, joka AB:sta löytyy on The sormus. Mutuna heitettäköön vielä, että olisikohan ylivertaisuutensa vuoksi saanut "vain" 4+ wardin ja regauksen, kun fluffin perusteella olisi syytä olettaa sormuksella olevan vähintään 3+ ward.
"Your prayers shall not reach into my heart!" - Amorphis
Nyt muakin kiinnostaa, sul on kai eripainos kun mun Liber Necricsessä ei mainita moisesta.Karl Van Dieter kirjoitti:Kyllä se Mannfredilla vaan on, kun itse oli sen takana että sormus Vladilta varastettiin, ja lähde löytyy Liber Necrisistä.
Tota, Mannfred ei käytä sormusta koska se ei ole hänellä, lue uudestaan Necris ja kerro missä kohtaa sen sanotaan olevan hänen hallussaan.Se, miksi Mannfred ei itse käytä sormusta on kuitenkin arvoitus, ehkä se ei halua olla samanlainen nyhverö kuin Vlad oli. Eli sormus, joka AB:sta löytyy on The sormus.
Mutuna heitettäköön, että pelitasapaino pitää säilyttää. Oikeasti se vampyyri heräisi automaattisesti matsin jälkeen eloon eikä antaisi pisteitä vihulle noiden sääntöjen lisäksi.Mutuna heitettäköön vielä, että olisikohan ylivertaisuutensa vuoksi saanut "vain" 4+ wardin ja regauksen, kun fluffin perusteella olisi syytä olettaa sormuksella olevan vähintään 3+ ward.
- Karl Van Dieter
Joo, niinhän tuossa tosiaan seisoo, ettei se päätynytkään Mannfredille, mutta silti, AB:ssa on kuitenkin sormus, kenties jonkun toisen tekemä joka pyrki jäljittelemään alkuperäistä?
Olikohan Vashanesh Vlad von Carstein? Kun tämä oli kuitenkin kaveri, josta tuo verilinja periytyy, ja Vashanesh oli viimeksi tavattu Kislevissä, mutta muuta tietoa tuosta tyypistä ei ole...
Olikohan Vashanesh Vlad von Carstein? Kun tämä oli kuitenkin kaveri, josta tuo verilinja periytyy, ja Vashanesh oli viimeksi tavattu Kislevissä, mutta muuta tietoa tuosta tyypistä ei ole...
"Your prayers shall not reach into my heart!" - Amorphis
Voi herranen aika!Karl Van Dieter kirjoitti:mutta silti, AB:ssa on kuitenkin sormus, kenties jonkun toisen tekemä joka pyrki jäljittelemään alkuperäistä?
Se on armeijakirjassa sen takia, että ihmiset voisivat käyttää epäkuolleiden yhtä tunnetuinta taikaesinettä.
Jokainen voi kehitellä sitten omaa taustatarinaa miksi se on sille ja sille vampyyrille eksynyt.
- Kynä-ääliö
-
The Chosen of Waagh