"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Independent Characters

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
WHAM
Viesti:

Independent Characters

Viesti Kirjoittaja WHAM »

Haku ei anna minulle tänään kuin kriittistä virhettä, joten kyselen itse.

Asiani on se, miten tulee kohdella joitakin Independent Charactereita. Kaverini aloittelee Dark Eldaria, ja meillä on tulkintavaikeuksia Dark Eldar Lordin retinue -erikoissäännön kanssa.

Itse retinue sääntö antaisi ymmärtää, että Lord itse ei hyötyisi/kärsisi Independent Character säännöstä, mutta Suuren Mustan Raamatun mukaan taas kaikki joiden profiilissa lukee Independent Character, saavat nämä edut ja haitat.

Lisäksi mietin miten tätä tulisi soveltaa muihin armeijoihin, joissa Independent Character on osa omaa ryhmäänsä, josta se ei voi erota pelin aikana.

Onko kenelläkään mahdollisesti jotakin sääntöä (sivunumero / sijainti), joka selittäisi tämän niin selvästi että tällainen umpiluupääkin ymmärtää, vai onko tässä vain sovittava asiasta peliseuran kanssa?
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
MacKeke

Viesti Kirjoittaja MacKeke »

Ne ovat vain vanhan codexin höpötyksiä, että ei muka laskettaisi independet charactereiksi jos ostetaan Retinue. IC on aina IC. Ja Retinuesta ei voi erota, vasta sitten kuin se on kuollut ja IC on enää jäljellä, se voi liittyä toisiin ryhmiin.
Spetulhu

Viesti Kirjoittaja Spetulhu »

Eli kuten Keke sanoi, DE Codex on kolmosedikan peruja. ICn status kuvaillaan nelosedikan sääntökirjassa ja myös vanhan Codexin käyttäjät seuraa sitä.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.

-Vanha sananlasku IG:ssä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”