"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Swordmastereista Greatswordeja.

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
chaos pete

Swordmastereista Greatswordeja.

Viesti Kirjoittaja chaos pete »

Eli katselin tuossa fantasiapelien alennusmyyntiä, ja sieltä löytyi high elffien swordmasters of hoeth box, hinta 15€. Tuosta heräsi halu hankkia swordmastereita, ja sopivalla väriteemalla tehdä näistä greatswordeja, jotka ovat muuten niin sikahintaisia.

Eli kysyisin, hyväksyttäisiinkö tällainen esimerkiksi turnauksissa? Tahtoo ylimystöperheistä tulleita greatswordeja :D
Ikävä kyllä spirit of the game on epäkuolleiden special character, jonka valmistus taidettiin lakkauttaa tuossa 90-luvun alkupuolella - The Captain
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Haltioita ne ovat eivätkä muuksi muutu. Greatswordeina en hyväksyisi pelkän väriteeman perusteella, counts as -greatswordeiksi melkein kylläkin.

Kannattaa muuten odottaa, saattavat nimittäin nuo greatsworditkin liittyä alennukseen jossain vaiheessa (muistelisin ainakin, että fantasiapelien alennus-ilmoituksessa mainittiin sen siirtyvän myös joihinkin ei-lakkautettuihin figuihin).
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Proksyhän tuo on.

Greatswordejakin saa kyllä tuohon hintaan, jos ilkeää ostaa käytettynä. Metallia kun ovat, niin käytettynä ostaminen on jokseenkin järkevää jopa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
chaos pete

No, nähtävästi täytyy sitten katsoa, jos nuo oikeat greatswordit tulisivat alennukseen. En oikeen ole käytettyjen perään, kun kuitenkin onnistun pilaamaan figut maalinpoistossa..
Ikävä kyllä spirit of the game on epäkuolleiden special character, jonka valmistus taidettiin lakkauttaa tuossa 90-luvun alkupuolella - The Captain
Karu

Metallifigujen pilaaminen maalinpoistossa on kohtuu vaikeaa, korkeintaan baset sulavat. Suosittelen tosiaan käytettyjen bongailua.
Chaos Orc

Viesti Kirjoittaja Chaos Orc »

mitä maalin poistossa käytetään, jos kerran alusta ja maali nyt käsittääkseni sulaa?? ihan mielenkiinnosta, kun en itsekkään ole käytettyjen perään..
Mitä zeroke-intiaani tekee, kun hänellä on kivi kengässä? No ottaa sen pois!
Enok

Viesti Kirjoittaja Enok »

Maalinpoistosta löytää vaikka minkälaisia artikkeleita täältäkin, jos vain haku sattuu olemaan ystävänne..

Itse en kyllä käyttäisi haltioita great swordeina, näyttäisivät vain tyhmältä ihmisten joukossa. Jos tahdot säästää sen 50% minkä teet, jos ostat fantsun alesta, niin se ei ole kovin kannattavaa. Ihmiset vaan katsoisivat sinua ilkeästi ja kuulisit jokaiselta, ettet saisi haltioita empire armejaasi specialiin. Tähän harrastukseen uppoaa rahaa, mutta käytetyillä figuilla pääsee paljon halvemmalla. Itse ainakin suosin niitä, olen saanut useaan otteeseen kolmasosalla normaalihinnasta..
chaos pete

Juu, no hylkäsinkin koko idean, kun löysin juuri sopivasti greatswordeja myynti-ilmoituksista. Täytyy vain toivoa, että tippuvat edes hinnan 10pts/kpl uudessa kirjassa, että tulevat pelattavaksi vaihtoehdoksi, ei vain hyllyn täytteeks..
Karu

näillä näkymin greatswordeja ei olla parantamassa seiskaedikan vihon myötä.
chaos pete

No sitten pitää mennä turnauksiin pepsodenthymyn kera ottamaan turpaan tyylikkäästi.. :D
Karu

Jep, niin minä olen ennenkin tehnyt ;) . Greatswordeissa on asennetta, mutta turpaan ne silti saavat. Jos vastassa on fear-causaajia, kannattaa mukaan laittaa heppu icon of magnuksella (tai mikä olikaan, immune to fear), jottei autobreakata.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Karu kirjoitti:Jep, niin minä olen ennenkin tehnyt ;) . Greatswordeissa on asennetta, mutta turpaan ne silti saavat. Jos vastassa on fear-causaajia, kannattaa mukaan laittaa heppu icon of magnuksella (tai mikä olikaan, immune to fear), jottei autobreakata.
Auttaisikin. Minulla Greatswordit onnistuivat break testissä vain kerran koko kuutosedikan aikana - viimeisessä pelissäni ennen seiskan ilmestymistä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Karu

Minun taas pässäävät insane couragensa vaikka olisivatkin autobreakkaamassa... :) . Kyllä legendaarinen noppatuurisi tunnetaan ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”