Into loppunu muillaki joskus joksiki aikaa?
-
The Chaos Cell
Into loppunu muillaki joskus joksiki aikaa?
Niin onko muillaki into loppunu joskus ja ette oo jaksanu maalata mitään tai edes ajatella warhammereitä.
Mä en oo maalannu ainaskaan kuukauteen ku ei vaan oo jaksanu.
(Kohta taidan kumminkin jaksaa taas maalata ku saa uuden pöydän niin ei tarvi siivota heti maalaamisen jälkeen tavaroita pöydältä.)
(Kohta taidan kumminkin jaksaa taas maalata ku saa uuden pöydän niin ei tarvi siivota heti maalaamisen jälkeen tavaroita pöydältä.)
Re: Into loppunu muillaki joskus joksiki aikaa?
Jaa no joskus turnauksen jälkeen on pari päivää moinen olo mutta harvemmin sekin.The Chaos Cell kirjoitti:Niin onko muillaki into loppunu joskus ja ette oo jaksanu maalata mitään tai edes ajatella warhammereitä.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
Nightbringer
Itse asiassa tällä hetkellä ei maalaaminen jaksaisi vähempää kiinnostaa. Ennen uutta vuotta kasasin dioraman ja oli tarkoitus kasata toinenkin, mutta se sitten jäi tekemättä. Pelaaminen kylläkin kiinnostaa, pitäisi viikonloppuna ottaa veljen kanssa matsia. Ei pääse pariin viikkoon pelaamaan, kun pitäisi armeijaan lähteä. 
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
Re: Into loppunu muillaki joskus joksiki aikaa?
Mulla on turnauksen jälkeen aivan päinvastainen olotneva82 kirjoitti:Jaa no joskus turnauksen jälkeen on pari päivää moinen olo mutta harvemmin sekin.
Jos sulla Chaos Cell on ollut tuollainen tauko niin se on kyllä mielestäni ihan normaalia. Varsinkin joulun aikaan.
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
Victory allways lurks in corners
Eiköhän se ole ihan normaalia, että innostus laantuu aina välillä vähäksi ajaksi. Kyllä sitä silti aina ollaan palattu pelaamisen ja maalaamisen pariin ennemmin tai myöhemmin. On tämä harrastus sen verran laaja ja monipuolinen, ettei siihen kovin helposti tai ainakaan pitkäksi aikaa kyllästy. Se kun vielä uudistuukin niin tiheään tahtiin, ei kiinostus ehdi kauaksi aikaa laskea.
itelläni ollu jo parin kuukauden jakso, ettei oo jaksanu pensseliin koskea ku satunnaisesti.. pelata ja konvertoida on silti ihan innolla jaksanut. Tuolla odottaa armoton läjä konvertoituja otuksia vailla maalipintaa.. huhhuh.. toivottavasti into palaa ajan myötä, eli viimeistään kesällä.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
-
Puolijohdediodi
-
Nightbringer
Heh! Mitesse nyt silleen? Mikkelistä olivat kesällä päässeet jo ekana viikonloppuna lomille. Pidän peukkuja, et pääsis nytkin.Puolijohdediodi kirjoitti:
haha! vai pariin viikkoon... ma pääsin armeiasta ekan kerran lomille vasta kun olin ollut siel 4 ja puol viikkoa... et silleen..
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
-
Zymeth Salkir Dkhan
No ittelläni ei ole armeijakokemusta, se jäi kesken ja vaihtui sivariin, mutta maalausinto on välillä laskenut ja nyt pidän pientä paussia. Pelaamisintokin on välillä ollu alhaalla, mutta uudet tyylit pelata auttavat aina.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
-
Hellbender
- Viesti:
-
The Chaos Cell