Enivei, eikös melta ja plasma ole sen verran samannäköisiä pyssyjä, että voisi jopa riittää tehdä plasma gunin kärki itse veistelemällä ja hiomalla ylimääräisiä muovin / metallinpaloja ja sahaamalla sitten meltan pää pois ja plasma tilalle?
Meltat plasmoiksi?
Meltat plasmoiksi?
Hehe, otsikosta tuli jostain syystä mieleen "aurat miekoiksi" 
Enivei, eikös melta ja plasma ole sen verran samannäköisiä pyssyjä, että voisi jopa riittää tehdä plasma gunin kärki itse veistelemällä ja hiomalla ylimääräisiä muovin / metallinpaloja ja sahaamalla sitten meltan pää pois ja plasma tilalle?
Lauri Kivinen - "Thallus 36. Jaegers" 1200 pts
"Bless with a hard heart those who surround me.
Bless the women and children who firm our hands."
-Jethro Tull
-Jethro Tull
-
Sami Jumppanen
-
Captain Lucius
Itse omistan ainakin plasmakivääreitä, jotka on veistelty yhdistämällä plasmapistooli ja boltteri toisiinsa. Hyvin tehtynä niitä on melko vaikea erottaa alkuperäisistä. Plasmojen rakentamista meltojen päälle en suosittele, sillä niistäkin meltoista voisi saada tehtyä jotakin oikeasti hyödyllistä.
Liity Kaartiin! Kierrä galaksia! Kohtaa uusia, jännittäviä muukalaisia ja tapa ne!
- figunarkki
- Rectunator
Tuohan voisi olla varsin validi idea...taidan kiusallani jättää sittenkin ryhmään 2 meltaa ja muuntaa pelkän liekinheittimen plasmaksi. Voi olla että nuo ammutaan silpuksi ennen kuin meltattaa ehtivät mutta toisaalta...kuka haluaa olla tulematta lähikseen IG:n kanssa...Rectunator kirjoitti:Omat plasmagunit on tehty leikellyistä cadian liekinheittimistä ja tank accessory spruen vaunu-liekkarin hassun muotoisista "suuttimista"
Lauri Kivinen - "Thallus 36. Jaegers" 1200 pts
-Jethro Tull
-Jethro Tull