DeathWizard kirjoitti:Hmmm... Meillä ei tosin ollut kovin paljon mettää ja kukkuloita sitäkin enemmän, joten se leikkasi melkein kaikki deployment vaihtoehdot pois... Heput olivat oikeassa laidassa keskustan ollessa enemmänkin Cold one Knightejä ja exejä.
Maasto oli scouttaamista vastaan ja se taisi olla 3k peli ellen väärin muista. Ja olin kasvattanut yksikön kokoa myös hieman... Kaveri vain sattui tietämään kaiken niistä (myös hinnan) ja keskittyi tavallista enemmän niihin koska niistä saisi sitten kivasti pisteitä.
Tarkoitus oli tulla niillä myöhemmin mukaan lähikseen ehkä jollain 2. combat vuorolla hyökkäämällä kylkeen, mutta sitten niihin hyökättiin eikä heavy armour auttanut ja leadership testi meni perseelleen... Eikä ne mokomat tappaneet kuin yhden tai kaksi niistä chargaajista.
No hällä väliä... En silti pidä niistä. Ja sitä paitsi pelaan nykyään örkeillä.
Eihän noitten kimppuun pidä antaa päästä chargeamaan. Lennon avulla niillä kyllä pitää päästä mehukkaisiin paikkoihin vähintään ampumaan myrkkynuolia. Taiat noissa tuntuu todella pahalta, kun niille ei kauheasti suojaa saa (vain hevy armourin).
Itse olen saannut aina omalla ensimmäisellä vuorollani vastustajan kakkostason velhon tapettua ampumalla (6 th. editionin säännöillä). Olen pelannut kahdessa pelissä nuo mukana (VCtä ja Chaosta) vastaan. Joten ovat tuonneet jo ekalla vuorollani noin 2/3 omista pisteistään takaisin. ja samalla kun olen itse pelannut magia hevy armeijaa, niin tuo maagin tappo on ihan kiva hommelo.
Eli kyllähän nuo maksaa mutta ovat olleet todella positiivisia yllätyksiä.