"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Space marine puku OIKEASSA elämässä ;)

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Master Calgar

Space marine puku OIKEASSA elämässä ;)

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Enpäs nyt tiedä, meneekö ihan väärälle osiolle, mutta kokeillaan... Elikkä, kun tuolla fanaticissa oli se heppu, jolla oli yläkropassa mariinihaarniskaa, niin onko kukaan ikinä törmännyt netissä kuvaan, missä joku hullu olisi tehnyt ihan ihmisen mittapuulle kokonaisen mariini panssarin? :)

En nyt sillä kysy, että alkaisin itse sellaista rakentamaan, kaukana siitä. Ihan vain omaksi ilokseni haluaisin tietää, onko tarpeeksi hulluja ihmisiä sellaista tekemään. Siis minkä voi pukea päälleen, ei mitään patsaita. Googlesta laiskana en kovin montaa hakusanaa jaksanut käyttää, ja törmäsinkin vain yhteen todella rumaan viritykseen hakusanalla "space marine suit".

Modet heittäkööt tällä viestillä vesilintua, jos pitävät aivan täysin turhanpäiväisenä :)
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

olen,kaksi preheresy ultramarinea taisi siinä keikistellä.
noh,en löytänyt sitä kuvaa mutta tämän kylläkin:
Kuva

Niinno,väsäsin joskus marsun panssarin itserakennettavat pohjapiirrokset,taisivat kyllä roskiin päätyä,jalat alkoi tuntua mahdottomalta tehtävältä suunnitella...mutta nyt olen harkitsemassa projektin uusimista ja päätin aloittaa boltpistolin tekemisestä...
The Captain
Valvoja

Re: Space marine puku OIKEASSA elämässä ;)

Viesti Kirjoittaja The Captain »

mastercalgar kirjoitti: Modet heittäkööt tällä viestillä vesilintua, jos pitävät aivan täysin turhanpäiväisenä :)
No jos kerran itsekin tunnustat, ettet jaksanut etsiskelyyn panostaa, niin miksi meidänkään pitäisi?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”