Jostain näin muistan lukeneeni. mutta nyt en löydä mistä.
Eli jos olen oikeassa näitä tuskin on tehty useampia. Lippulaivaitha on yleensä aika uniikkeja ja tottahan toki abaddon haluaa erottua massassta
Ööhh... Eikö sen armageddontykin voima saatu eldarien blackfortresista? Ainakin näin muistaisin, Abby kun niitä ainakin yhden on pöllinyt.dead flesh penalty kirjoitti:Käsittääkseni aluksen supermegakaboom-aseen energia saadaan kahlituista warp-demoneista. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta itse olen tässä käsityksessä ollut.
Ja samalla luulisi, että Imperiumin kannataisi rakentaa miljardi^miljardi Ramilies tukikohtaa ja varustaa jokainen kaartilainen power armourilla ja boltterilla ja... Miksi näin ei sitten tehdä? Resurssit ovat rajatut, vielä enemmän jossain EoT:ssä kuin Imperiumissa.Luulisi että iso Abby laittaisi kunnon telakan pystyyn EoT:hen ja pistäisi sarjatuotantoon moiset laivat.
Mitä siihen tuhoutumiseen tulee niin sellaisen torpedoiskun jälkeen luultavasti suurin osa miehistöstä kuoli mutta laiva on kuitenkin vielä aivan kunnostettavassa tilassa.
Kun ohjus osuu sellaiseen 20 metrin paksuiseen teräslevyyn, niin se menee hieman mutkalle ja se voidaan oikaista. Mutta sen aiheuttama paineaalto tappaa sen levyn toisella puolella olevan orjalauman.