Ehkä se sääntö, jossa yksi käsi meni pyörän ohjaamiseen, vaikutti liian heikentävästi SM melta- ja plasmapyöräilijöihin...Garoth kirjoitti:Tai sitten se sääntö on jätetty tarkoituksella pois. Mistäs noista tietää...
SM biket
- The Captain
- Valvoja
Blaah, itseä alkoi tuo asia kanssa askarruttaa. Itse olen juuri hommaamassa jonkin näköistä mopo setää marineille ja olisi kivaa tietää saako siitä bolt pistoolista "ylimääräistä" lyöntiä jonkin muun virvelin kanssa.
Itse kattelin ensin sääntökirjan läpi ja sitten eksyin tänne ja äsken selailin gwn sivuilla olevat erratat, mutta ei niissä mitään asiasta mainittu. Onks nää nyt niit gwn jonkun random tuuttarin horinoita vai?
Kukaan ei tiedä miten asia oikeesti on?
Itse kattelin ensin sääntökirjan läpi ja sitten eksyin tänne ja äsken selailin gwn sivuilla olevat erratat, mutta ei niissä mitään asiasta mainittu. Onks nää nyt niit gwn jonkun random tuuttarin horinoita vai?
Kukaan ei tiedä miten asia oikeesti on?
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
- The Captain
- Valvoja
Kaaosta ja dark eldareita on erikseen kielletty käyttämästä kahta asetta mopoillessa. Muita ei ole.
Lisää hämmennystä tuleekin siitä, saako reaver jetbike -äijä lisähyökkäyksen tormentor helmistä. Se kun on additional ccw, joka ei ole ase.
Lisää hämmennystä tuleekin siitä, saako reaver jetbike -äijä lisähyökkäyksen tormentor helmistä. Se kun on additional ccw, joka ei ole ase.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Tormentorin sanamuotoon vedoten sanoisin että kyllä. Kypärän ideahan on toimia ylimääräisenä aseena tilanteessa jossa modeli eimuuten saisi bonusta kahdesta aseesta.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"