Ostium - Warhammer turnaus Joensuussa 23.-24.9. (Aftermath)
Ensi keväälle suunniteltiin, varmaankin enempi sinne loppupuolelle. Ajatuksena oli saada kaksi turnausta järkättyä vuoteen: yksi syksylle ja toinen keväälle.jamopower kirjoitti:Millon on seuraava?
edit\\ Wohei, Murekin messissä!
Viimeksi muokannut Rune, Ti 26.09.2006 21:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Stone Fist
Mukavaa kuulla näin paljon positiivista palautetta. Kiitokset kaikille osanottajille. Ja niin kuin Rune sanoi, ensi keväänä uudestaan. Ja teemme kaikkemme jotta turnaus olisi tasapuolinen kaikille armeijoille, kun nyt sillä alalla oli puutteita. Mutta kiitos vielä kaikille. Ja seuraavaan kertaan.
-Put your trust in stone and iron - stone and iron have always been true friends of the Dwarfs.
Kello taisi näyttää vähän kahden jälkeen.
Minä itse jälkitunnelmissa.
Tiedä sitten mitä tässäkin tapahtuu...
Come to me, child!
Kolme parasta:
Liskomiehet
Keisarikunta
Epäkuolleet
Siinä pari, joita ennätin pistää nettiin asti tähän hätään. Huomenissa uppailen ja appailen 14 lisää, ja toivottavasti viikon loppuun mennessä saadaan loputkin 200 nettiin. Tai, ehkä tyydytään seulomaan osa pois...
Nyt nukkumaan, jotta kirjoituksissa jaksaisi edes teoriassa.
Minä itse jälkitunnelmissa.
Tiedä sitten mitä tässäkin tapahtuu...
Come to me, child!
Kolme parasta:
Liskomiehet
Keisarikunta
Epäkuolleet
Siinä pari, joita ennätin pistää nettiin asti tähän hätään. Huomenissa uppailen ja appailen 14 lisää, ja toivottavasti viikon loppuun mennessä saadaan loputkin 200 nettiin. Tai, ehkä tyydytään seulomaan osa pois...
Nyt nukkumaan, jotta kirjoituksissa jaksaisi edes teoriassa.
- Teonanacatl
Alkohan niitä kuviakin tulemaan. Mutta varokin jos jätät Von Carstein vampyyrin ja minun Wardancer Noblen challengekuvan välistä.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
Kyllä noista kuvista kävi aika selväksi homman tunnelma. Kylläpä minäkin näemmä näytän kauniilta kahden aikaan yöstä....
Viimeksi muokannut Gilaelin, Ke 27.09.2006 15:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Älkää nyt herraisä kumminkaan heittäkö vaarallisen lähelle kevään kirjoituksia, jookosta. Kuvista päätellen turnaus oli hyvinkin hauska ja mahtava... koska kaikki olivat umpihumalassa.Rune kirjoitti:Ensi keväälle suunniteltiin, varmaankin enempi sinne loppupuolelle. Ajatuksena oli saada kaksi turnausta järkättyä vuoteen: yksi syksylle ja toinen keväälle.jamopower kirjoitti:Millon on seuraava?
edit\\ Wohei, Murekin messissä!
Eli mie ilman muuta olen nesi keväänä mukana, kunhan ajankohta on melko kiva. Ja tämä teidän turneennehan olisi loistava ponnahdusalusta minulle alkaa taas pikkuhiljaa maalaamaan fikuja ja jopa pelaamaan taas.
Tervetuloa vaan huussillekin sitten kevään karkeloihin. Vielä jos sitä ajankohtaa näin alustavasti tarkentaisi, niin ne kaksi asiaa joiden kanssa samaan aikaan emme halua turnausta järjestää ovat mahdollinen kevään Fanatic ja sitten tietty juuri nuo kirjoitukset. Säätämiseksi menee, mutta emmeköhän me jonkun vapaan viikonlopun sieltä löydä. Tarkempia ilmoituksia voi sitten odotella ensi vuoden puolella.
Kuvista en sano mitään. Paitsi että harmi kun ei napsittu yhtään kuvaa siitä porealtaasta..
Kuvista en sano mitään. Paitsi että harmi kun ei napsittu yhtään kuvaa siitä porealtaasta..
Tässä loput ennenkuin saadaan kaikki nettisivuille. Voipi mennä oma aikansa, mutta onhan näissäkin jo vähän katsottavaa.
Sovittiin, että ollaan kaikki puoli kahdeksan paikalla
Ensimmäiset peli käynnistymässä
Hyvältä näyttää?
Mure, oma Kivitassumme, menossa mukana.
Toni fiiliksellä
Hannu, mitä ihmettä...?
Faith in Strenght, friends!
Mur-gräyh
Esko, vieraileva miinaharavamestarimme
Look, boys, a barrel!
Tuommoisia sitten lähti itse kullekin kotiin
Sovittiin, että ollaan kaikki puoli kahdeksan paikalla
Ensimmäiset peli käynnistymässä
Hyvältä näyttää?
Mure, oma Kivitassumme, menossa mukana.
Toni fiiliksellä
Hannu, mitä ihmettä...?
Faith in Strenght, friends!
Mur-gräyh
Esko, vieraileva miinaharavamestarimme
Look, boys, a barrel!
Tuommoisia sitten lähti itse kullekin kotiin
- Teonanacatl
Rune kirjoitti:Tässä loput ennenkuin saadaan kaikki nettisivuille. Voipi mennä oma aikansa, mutta onhan näissäkin jo vähän katsottavaa.
Hyvältä näyttää?
Aika hyvä kuva minusta: :D Mietityttää vaan että yritänkö tuossa repiä päätä auki vai mitä ihmettä.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
Siis aivan mahtavalta näyttää!
Ootte jätkät onnistunu hommassa täydellisesti. Pisteet siitä minultakin päin.
Ootte jätkät onnistunu hommassa täydellisesti. Pisteet siitä minultakin päin.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
- Teonanacatl
- Teonanacatl
Raja alkaa lähestyä uhkaavasti. :PRune kirjoitti:Toivottavasti. :)Slugger kirjoitti:Onko kaikki kuvat turnauksesta tulossa vielä tämän vuoden puolella?
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
No johan sitä jaksetaan painostaa.Slugger kirjoitti:Raja alkaa lähestyä uhkaavasti.Rune kirjoitti:Toivottavasti.Slugger kirjoitti:Onko kaikki kuvat turnauksesta tulossa vielä tämän vuoden puolella?
Niin, ja kevään aika on nyt päätetty ja sovittu. Huhtikuussa karkeloidaan taas. Varautukaa varaamaan aikaa jo hyvissä ajoin. Turnajaisia vietetään sillä kertaa turnajaisten omassa maassa. Kuninkaallisia possupitoja, ritareita, kauniita neitoja ja pirstoutuneita peitsiä luvassa.
- Teonanacatl
Taitaa olla, että minä olen ainut joka vinkuu niitä kuvia. Niitä vaan on mukava katella. :PRune kirjoitti:No johan sitä jaksetaan painostaa. :D No, mikäs siinä. Pitää potkaista tuota tyttöä oikein lujasti tällä kertaa. Tokihan me ne kuvat hoidetaan jos tarve noin valtava on.Slugger kirjoitti:Raja alkaa lähestyä uhkaavasti. :PRune kirjoitti:Toivottavasti. :)Slugger kirjoitti:Onko kaikki kuvat turnauksesta tulossa vielä tämän vuoden puolella?
Niin, ja kevään aika on nyt päätetty ja sovittu. Huhtikuussa karkeloidaan taas. Varautukaa varaamaan aikaa jo hyvissä ajoin. Turnajaisia vietetään sillä kertaa turnajaisten omassa maassa. Kuninkaallisia possupitoja, ritareita, kauniita neitoja ja pirstoutuneita peitsiä luvassa.
Onkos seuraavakin turnee 1500p vai joko mennään 2000p asti? Itse kyllä tykkäsin tuosta 1500p meininkistä ja comppirajoituksista. Ei tullut paha mieli juustovirityksistä.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- GobbladasSquig
Jotakuinkin.Slugger tai joku kirjoitti:Onkos seuraavakin turnee 1500p vai joko mennään 2000p asti?
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
- Amazing Slug