Karl frans
Karl frans
Kerään empireä ja oon miettinyt että hankkisin jossain vaiheessa Karl Franzin hallistsijaksi. Sallivatko säännöt vaihtaa sen griffonin hevoseen kun en oikein tykkää niitten ulkonäöstä?
Löytyy.
-
Toysoldier
- Raistlin Majere
Olen kuullut jotain huhun tapaista, että viime Fanaticissa ainakin yksi pelaaja olisi käyttänyt Thorekia. Samoin UKGT:ssa tällainen taisi olla paikalla, ehkä.flagu kirjoitti:Tuskinpa turnauksiin hyväksytään muutenkaan specialeja, etenkään GWn sivuilta ladattavia.
Parin kuukauden päästä Franz ei ole enää nettisivujen varassa. Ette te sitä ennen ehdi edes figukauppaan asti, joten suunnitelman toteutusvaiheessa heppu on jo sangen virallinen.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Ei kai, *haukkoo henkeään* miten saattoi... en kyllä usko.Dolmot kirjoitti:Olen kuullut jotain huhun tapaista, että viime Fanaticissa ainakin yksi pelaaja olisi käyttänyt Thorekia. Samoin UKGT:ssa tällainen taisi olla paikalla, ehkä.flagu kirjoitti:Tuskinpa turnauksiin hyväksytään muutenkaan specialeja, etenkään GWn sivuilta ladattavia.
SoC kirjassa on Kaarle Fransmannin säännöt, taitaa olla puolivirallinen opus vieläkin.Parin kuukauden päästä Franz ei ole enää nettisivujen varassa. Ette te sitä ennen ehdi edes figukauppaan asti, joten suunnitelman toteutusvaiheessa heppu on jo sangen virallinen.
Eli ei tarvitse pelkästään netin varaan jättää.
- The Captain
- Valvoja
Re: Teutogen guard
Storm of Chaos -kirjasta Middenland -listaan (löytyy myös netistä, selaa tuo tiedotteena oleva linkkilista) tai Chronicles 2004:stä Cult of Ulric -listaan. Normaaliin Empire-armeijaan yksikköä ei saa.Pluton12 kirjoitti:Jatkokysymys: Mistä saa teutogen guardin statsit ja pisteet?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Re: Karl frans
Pluton12 kirjoitti:Kerään empireä ja oon miettinyt että hankkisin jossain vaiheessa Karl Franzin hallistsijaksi. Sallivatko säännöt vaihtaa sen griffonin hevoseen kun en oikein tykkää niitten ulkonäöstä?
Kuka on Karl Franz? Onko se empiren empperorri tai joku...
Welcome to the jungle.