Tomb Kingeille alkuuun?
Tomb Kingeille alkuuun?
Juu eli päätin mun armeijani justiinsa ja siksi tuli tomb kings. Valitsin armeijan cooliuden, hinnan (pisteet) ja monipuolisuuden takia.
Joten, mitä kannattaa ostaa ekana? Ostan skeleton ryksän ja jonkun heron mutta minkä?
siinä tämän kertainen kitkerä kysymykseni.
Space kiittää jo etukäteen.
Joten, mitä kannattaa ostaa ekana? Ostan skeleton ryksän ja jonkun heron mutta minkä?
siinä tämän kertainen kitkerä kysymykseni.
Space kiittää jo etukäteen.
Viimeksi muokannut T3ro, Pe 13.10.2006 13:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- The Captain
- Valvoja
Re: Nyt se on päätetty, mitä ostaisin aluksi?
Battalion boksi ei näytä huonolta sijoitukselta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Eikös liche priest ole vähän niinkuin pakollinen Tomb Kings -armeijassa? Ilman sitä nuo luurankosi taitavat murentua pois aika nopeasti...?
Minähän en siis TK:n armeijakirjaa ole koskaan edes silmäillyt, mutta näin olen ymmärtänyt pelien kautta...
Minähän en siis TK:n armeijakirjaa ole koskaan edes silmäillyt, mutta näin olen ymmärtänyt pelien kautta...
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
- The Captain
- Valvoja
Vastataanpa nyt valmiiksi seuraavaan kysymykseen: tomb princelle ei ole erillistä figua, vaan tomb king ja tomb prince käyttävät samoja figuja. Eli jos haluat tomb princen, osta tomb king -blisteri.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."