"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

1500pts turnaus kaaoksella.

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Höpöttiuhka

1500pts turnaus kaaoksella.

Viesti Kirjoittaja Höpöttiuhka »

Lauantaina olisi turnaus, jossa vastassa helffejä, beasteja, gobboja ja welffejä.

Eniten minua pelottaa nuo welffit, ei muusta huolta, mutta mietin, että mitä ottaisin, että pärjäisin welffeille, sillä vastassa on kokenut vastustaja.

ajattelin, että ottaisin nurglea tai slaaneshta, mutta toimisiko Tzeentch? corena knightejä ja heroihin maageja

kommenttia/neuvoja kiitos ^^
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
Kor

Viesti Kirjoittaja Kor »

Varmaankin beast herdejä, sillä niiden avulla voit saada edes jotain kiinni welffeiltä pelin aikana. Ehkä Slaaneshin spawneja mukaan? Aika hankala toisaalta neuvoa, kun ei figuistasi tiedä mitään.
"Flog and Squee / Up the tree /
See the army / Flee, flee, flee."
-Goblin nursery rhyme/war cry
Höpöttiuhka

Viesti Kirjoittaja Höpöttiuhka »

Tosiaan figut.... Minulta löytyy kaikkia heroja, maroja, spawneja, knighteja ja demoneita. Spawneja aionkin käyttää.
beasteja minulla ei ole
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
Kor

Viesti Kirjoittaja Kor »

No näyttäis olevan tulossa magiaa vastaan (helffit ja gobelinit), niin pistäpä muutama maagi slaaneshin markilla ja mukaan käärö tai kaksi. Sais jonkinlaisen magia itselekin samalla. Maraudereilla ei varmaan niin paljoa tee welffejä vastaan, mutta hyvä niitäkin ottaa mukaan coreiksi. Sitten spawneja pitämään kiinni nopeat flänkkiyksiköt, ja ryhmä kaaos ritareita 5+ ilman chosenia (liika kallis ryhmä muuten) antamaan iskuvoimaa.
Loppu pisteillä voit sitten ostella mitä mieli halajaa.
"Flog and Squee / Up the tree /
See the army / Flee, flee, flee."
-Goblin nursery rhyme/war cry
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”