O & G-varustuksesta...
- Kemurenttu
O & G-varustuksesta...
Minä se en osaa koota ollenkaan armya ilman, että käännän joka kulmassa kysymään täältä...
Tässä olen työstänyt nyt O & G-hordeani iloisesti jokusen viikon, kunnes meikäläiseen iski jälleen hätä, koskien unittien aseistusta. Lukiessani satunnaisia silmiinosuneita armeijalistoja ja testailemalla veikkan armya vastaan, aloin huolestua siitä, että olisi tullut varustettua core "väärin"...
-Orc boyzeilla additional hand weaponit. US 25
-Ngoboilla spearit. US 35-40
Onko tuolla aseistuksella kannattavaa pelata, vai joudunko proxyttamaan?
Tässä olen työstänyt nyt O & G-hordeani iloisesti jokusen viikon, kunnes meikäläiseen iski jälleen hätä, koskien unittien aseistusta. Lukiessani satunnaisia silmiinosuneita armeijalistoja ja testailemalla veikkan armya vastaan, aloin huolestua siitä, että olisi tullut varustettua core "väärin"...
-Orc boyzeilla additional hand weaponit. US 25
-Ngoboilla spearit. US 35-40
Onko tuolla aseistuksella kannattavaa pelata, vai joudunko proxyttamaan?
(\___/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
Night goblineilla spearit eivät ole ehkä ne pistetehokkain valinta, mutta eipä niihin paljoa pisteitä kiinni mene ja lisäatakit ovat aina plussaa jos taisteluun joutuu. Örkeillä 2 choppaa on uudessa kirjassa tehokas valinta. WAAAGH!in avulla kun pääsee joskus itsekin chargeamaan...
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
- Teonanacatl
Itse tosin olen enemmän kilpi+choppa-combon puolella varsinkin nyt, kun choppa toimii kuin HW ja lisäksi Strenabooonuksen saa joka taistelun ensimmäisellä vuorolla, ei vain chargatuissa.Tom_Gore kirjoitti:Night goblineilla spearit eivät ole ehkä ne pistetehokkain valinta, mutta eipä niihin paljoa pisteitä kiinni mene ja lisäatakit ovat aina plussaa jos taisteluun joutuu. Örkeillä 2 choppaa on uudessa kirjassa tehokas valinta. WAAAGH!in avulla kun pääsee joskus itsekin chargeamaan...
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Sanoisin, että "tehoerot" eri asevaihtoehdoissa ovat jokseenkin marginaalisia. Sitäpaitsi, ei aina tarvitse käyttää sitä optimaalisinta kokoonpanoa! Suosittelen pelaamaan sillä varustuksella minkä olet figuillesi kasannut, proksyttämään nyt ei ainakaan kannata ruveta. Jossain vaiheessa hankit kuitenkin lisää örkkejä, joten seuraavat örkit voit kasata vaikka choppa + shield kombinaatiolla.
Ei kai oikeat empirepelaajatkaan hilparimiehiä sen vuoksi käytä, että ne olisi jotenkin kannattavampia kuin miekkamiehet. Syy on jossain aivan muualla.
Ei kai oikeat empirepelaajatkaan hilparimiehiä sen vuoksi käytä, että ne olisi jotenkin kannattavampia kuin miekkamiehet. Syy on jossain aivan muualla.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Minustakin kannattaa käyttää tätä kilpi+choppa yhdistelmää.Slugger kirjoitti:Itse tosin olen enemmän kilpi+choppa-combon puolella varsinkin nyt, kun choppa toimii kuin HW ja lisäksi Strenabooonuksen saa joka taistelun ensimmäisellä vuorolla, ei vain chargatuissa.Tom_Gore kirjoitti:Night goblineilla spearit eivät ole ehkä ne pistetehokkain valinta, mutta eipä niihin paljoa pisteitä kiinni mene ja lisäatakit ovat aina plussaa jos taisteluun joutuu. Örkeillä 2 choppaa on uudessa kirjassa tehokas valinta. WAAAGH!in avulla kun pääsee joskus itsekin chargeamaan...
On ihan tehokas ja ei ota kuin sen yhden lisä pisteen niille.
Näillä on sitten se +4 lähiksessä joka on ihan kohtuu hyvä
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
1. Spearit maksavat.Grollix kirjoitti:Miten olis spearit? 5+as, 10 s5 iskua ekalla roundilla. Ja joka taposta tippuu vain yksi attacki, toisin kuin 2hw:ta käyttäessä.
2. Spearit iskevät 2 rivistä vain jos ei itse chargea.
3. Spearit eivät anna jalkamiehille strenabonusta.
Henk. koht. en uudella örkkikirjalla näe enää mitään maailman syytä käyttää jalkaörkeillä keihäitä.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
Tulos on aika selvä käyttivät Big 'Unit sitten ihan mitä komboa tahansa, jos helffipelaaja on niin tyhmä että 1vs1 tulee tontuillaan isottelemaan. Eiköhän siellä ole kyljessä sitten ratsuväkeä samalla jos ovat kimppuun tulossa.DeathWizard kirjoitti:Keihäsörkit (Big 'Unit) versus haltioiden peruskeihäsheput... Tulos on mielestäni melko selvä.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul