"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Karttapohjainen FB kampanja Tampereella

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
VVirtanen
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja VVirtanen »

Perhana enhän mie ilman lohikäärmettä saa 2000p kasaan. Mun jalkaväkihelffejä syrjitään. Annetaan vielä forest spiriteille mahdollisuus kiljoonaan puumieheen, jotka kuitenkin on jotain baselle iskettyjä puita. No, kun sorilla pelataan, niin Salonen voi varmaan lainata jotain.
Jaa jotta et saa arkkimaagillakaan toista armeijaa kasaan? Selma. Annan sulle henk.koht special rulen. ;) Eli voit tosiaan käyttää lohmua useemmassa listassa, jos figu tilanne ei muuta salli.
EDIT: Tai no... Kuinkahan monta banneria tässä kampanjassa edes keskimäärin saa, ei kai se kauheasti tuota 4:ää ylitä.
Taisin laskea että 4-3 on se keskimääräinen maksimi.
Neva mutisee...kaks erillistä waaghia?
Onhan tuolla vielä ruutu numero 1 vapaana. Minulle käy ihan hyvin että johdat omaa posseasi sieltä käsin. ja saat ihka oman HQ:uun.
Vile

Viesti Kirjoittaja Vile »

Jipii.

Voiks örkit mennä vuorten yli tollee lujaa? Mun mielest voi, koska ne on vihreitä.
wanhan liiton örkki pomo
VVirtanen
Peliporukkavalvoja

Voiks örkit mennä vuorten yli tollee lujaa? Mun mielest voi, koska ne on vihreitä.
Joo, kunhan selviävät difficult terrain chekistä.

Ja Sipe, Voidaan sopia, että vampit saavat "ilmaiseksi" jokaiseen armeijaan yhden magia lvlin.

Sääntöpakettia päivitetty.
Hypnotoad

Viesti Kirjoittaja Hypnotoad »

9 pelaajaa?
No mulle on ihan sama, kunhan kaikilla on hauskaa. :D
Pistän Nevalle päivitettyä kuvaa.
"Chaos is the only true answer"
Drgon

Viesti Kirjoittaja Drgon »

Niin tuota selventäkääs hieman.

Eli jokaiselle armeijalle(bannerille) pitää olla oma armeijalistansa(periaatteessa). Eli jos mulla on liikkeellä 4 armeijaa ja saan viidennen, niin siinä viidennessä ei ESIM voi olla enää gianttia?

Tai sitten magic itemeiden kanssa. Eli mulla voi periaattessa olla aina sama armeijalista käytössä, mutta magic itemit pitää vaihtua eri bannereiden alla marssivilla armeijoilla. Toisessa armeijassa bigbossilla voi olla best basha, toisessa ei voi...

Olenko ymmärtänyt aivan oikein?
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
Salonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Salonen »

Ton kartan numeroist saa vähän nihkeesti selvää. Voisko joku ystävällisesti myös kertoo mitä noi värit tarkottaa? Siis onko noi saman väriset liitossa :D

NJ kampanja mikäli on :P

T:Salonen
http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
Samuli.H

Viesti Kirjoittaja Samuli.H »

Numeroista saa paremmin selvää kun kopioit sen kartan ja zoomaat jollain kuvankäsittelyohjelmalla.

Kai minä jonkinlaisen variantti listan saan aikaiseksi, jos käyn fantsusta poimimassa maagin tai pari.

Saihan ruudusta liikkua toiseen kunhan vain kulma koskettaa? Entä onko compendiumissa olevat rotukohtaiset boonukset käytössä?

Edit: Ensimmäisenä postattu kartta on muuten hiukan tarkempi, jos toista alkaa zoomailemaan, niin ei saa mitään tolkkua (ei kylllä oikein muutenkaan).
Viimeksi muokannut Samuli.H, To 12.10.2006 19:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
moi
Hypnotoad

Eli jokaiselle armeijalle(bannerille) pitää olla oma armeijalistansa(periaatteessa). Eli jos mulla on liikkeellä 4 armeijaa ja saan viidennen, niin siinä viidennessä ei ESIM voi olla enää gianttia?

Tai sitten magic itemeiden kanssa. Eli mulla voi periaattessa olla aina sama armeijalista käytössä, mutta magic itemit pitää vaihtua eri bannereiden alla marssivilla armeijoilla. Toisessa armeijassa bigbossilla voi olla best basha, toisessa ei voi...
Kutakuinkin noin. Armeijalista voi olla joka bannerilla sama (esineitä lukuun ottamatta) tai täysin erilainen. Sinä päätät, kunhan ne on sulla ylhäällä jossain. Muista kuitenkin noudattaa noita beardlingin antamia rajoituksia, jotka siis koskevat kaikkia bannereita yhteensä. Eli vaikka sinulla olisi 7 banneria, sinulla voi olla silti maksimissaan 12 leveliä magiaa ja yksi lohmu. Ymmärsitkö?
Ton kartan numeroist saa vähän nihkeesti selvää. Voisko joku ystävällisesti myös kertoo mitä noi värit tarkottaa? Siis onko noi saman väriset liitossa?
Kartan numerot ovat GW:n sivuilta otetussa kartassakan huonoja. Kokeile tuota Samulin niksiä. Jos tuntuu porukalle ylivoivaiselta niin katson jos vaikka saisin ne karttaan merkattua selkeämmin.
Saman väriset eivät ole mitenkään liitossa. Se on vain vaikeaa keksiä 9 eri väriä kaikille pelaajille.
Saihan ruudusta liikkua toiseen kunhan vain kulma koskettaa? Entä onko compendiumissa olevat rotukohtaiset boonukset käytössä?
Kulmankin kosketus riittää. Compendiumissa olevat rotukohtaiset bonukset ovat käytössä, ja ne lukevatkin jossain beardlingin viestissä.
Hypnotoad

Muistutus kaikille örkkipelaajille force march (pakko marssimis) erikoissäännön juustoisuudesta:
Eli örkki pelaajat saavat joka vuoro yrittää force march liikettä. 4+ heitolla banneri saa liikkua kaksi ruutua ja ottaa molemmat hallintaansa. Huomatkaa vielä toinen hieno yksityiskohta; Örkki banneriin ei voi hyökätä liikkumalla bannerin ensimmäisen ylitetyn ruudun kohtaan.
Suomeksi, jos örkki banneri force marchii ruuduissa 7 -> 13 -> 14, voi sen kanssa taisteluun päästä vain liikkumalla samalla vuorolla ruutuun 14. 13 ruutuun voi mennä normaalisti, jolloin saat itse hallintaasi sen ruudun.

Päätin juuri, että minä heitän kaikki difficult terrain, force marc jne. heitot. Se on kuitenkin ehkä luotettavampaa kuin se että kaikki heittävät itselleen, vaikka en usko kenenkään huijaavan.

LÄHETTÄKÄÄ NIITÄ SIIRTOJANNE MINULLE SÄHKÖPOSTIIN! ENSIMMÄISTEN VUOROJEN JÄLKEEN TEILLÄ TULEE OLEMAAN ENINTÄÄN KAKSI PÄIVÄÄ AIKAA ILMOITTAA SIIRROISTANNE, JOS MITÄÄN TAISTELUJA EI KÄYDÄ. JOS ET ILMOITA SIIRTOJASI MAINITUN AJAN SISÄLLÄ, KAIKKI BANNERIT SAAVAT HOLD KÄSKYN.
Viiksu

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

Eikös maksimi armeija määrä ollut se 4 tai 5? Olen tos meinaan suunnitellut listoja ja tavarat loppuu pahasti kesken melkein jo tos neljännen kohalla. Ilmotelkaa jos sorilla on taas tulos "kokoontumisia".
VVirtanen
Peliporukkavalvoja

Eikös maksimi armeija määrä ollut se 4 tai 5?
Pikemminkin 3-4. Etenkin kun nyt on 9 pelaajaa liikkumassa kartalla.
Samuli.H

Viesti Kirjoittaja Samuli.H »

Milloinkahan mahtaa tulla ensimmäisen vuoron liikkeet. Tällä tahdilla ei päästä ikinä pelaamaan.
moi
Hypnotoad

Kyllä se tästä. Ensimmäisen vuoron liikkeisiin meni vähän aikaa, kun kaikki eivät vielä olleet oikein mukana. Nyt oon saanu siirtokäskyt kaikilta, huomenna pitäis kartta olla netissä.
Hypnotoad

Sain nyt valmiiksi tuon ensimmäisen vuoron kartan. Lähetän sen nevalle, joka laittaa sen nettiin heti kun ehtii.
Ensimmäisen vuoron tapahtumat:
Sipe (sininen kaaos): Liikkui bannerilla 1 ruudusta 36 ruutuun 49
Salonen (punainen O&G): Yritti force marchia ruudusta 79 ruutuun 75 ja 76 (Force march epäonnistui, ja banneri liikkui vain yhden ruudun)
Samuli H. (Siniset Helffit): Liikkui bannerilla 1 ruudusta 90 ruutuun 82
Drgon (vihreet örkit): Liikkui bannerilla 1 ruudusta 99 ruutuun 98
Rantanen (keltaiset Welffit): Liikkui bannerilla 1 ruudusta 74 ruutuun 73
Forest elf (vihreet Welffit): Liikkui bannerilla 1 ruudusta 35 ruutuun 47
Virtanen (punaiset kaaos kyykät): Liikkui bannerilla 1 ruudusta 10 ruutuun 9
Aleksi (harmaat Welffit): Liikkui bannerilla 1 ruudusta 5 ruutuun 14, (Selvisi difficult terrain testistä)
Neva (oranssi O&G): Yritti force marchia, epäonnistui täydellisesti ja örkit rupesivat kapinoimaan. Banner 1 pysyy paikallaan ruudussa 2

Ei tappeluja. Toivottavasti heitän jatkossakin yhtä huonosti noita örkkien force marcheja. :D

EDIT: Laittakaa vaan niitä siirtoja tuleen. Tiistain jälkeen ei siirtoja enää oteta vastaan.
Viimeksi muokannut Hypnotoad, Ma 16.10.2006 18:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vile

wanhan liiton örkki pomo
VVirtanen
Peliporukkavalvoja

Liikuin kyllä ruudusta 10 ruutuun 9. Ihan hyvin sää tän näemmä hoidat. ;)

MUISTAKAA NYT, ETTÄ ON VAIN 2 PÄIVÄÄ AIKAA LÄHETTÄÄ KÄSKYJÄ BANNEREILLE.
Hypnotoad

Beardling kirjoitti:
Liikuin kyllä ruudusta 10 ruutuun 9. Ihan hyvin sää tän näemmä hoidat. ;)
Mitähän sää nyt höpötät? Niinhän siinä lukeekin. :D

Todella mukavaa, että siirtoja lähti tulemaan näinkin nopeasti. Alle päivä siitä kun kerroin 1. vuoron siirrot, ja nyt kaikki (paitsi kaksi mattimyöhäistä...) ovat jo siirtonsa ilmoittaneet. Jatkakaa samaan malliin.
Hypnotoad

2. vuoron siirrot on saat tehtyä:

Sipe: banner 1: 49 -> 37
Salonen: banner 1: 75 -> 77, force march epäonnistuu osittain
Samuli H.: banner 1: 82 -> 84
Drgon: banner 1: polttaa metsän, 98 -> 92 -> 91, force march onnistuu
Rantanen: banner 1: 73 -> 72
Forest elf: banner 1: 47 -> 46
Virtanen: banner 1: 9 -> 16
Aleksi: banner 1: 14 epäonnistuu difficult terrain - testissä
Neva: banner 1: 2 -> 20, force march epäonnistuu osittain.

Ei tappeluita.
Rantanen ja Forest elf ilmoittavat liittoutuneensa.
Drgon saa uuden bannerin HQ ruutuunsa.

Laittakaa niitä liikkeitä tulemaan heti kun olen edellisen kierroksen siirrot tänne kirjoittanut.
Viimeksi muokannut Hypnotoad, Ma 16.10.2006 22:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vile

Vieläkö liikutaan vuoro, niin saataisiin Sorille keskiviikolle jo ehkäpä tappeluita?

Kartta vuoron 2 jälkeen: http://koti.mbnet.fi/amisnaru/vuoro2.jpg
wanhan liiton örkki pomo
VVirtanen
Peliporukkavalvoja

Jos nyt on maanantai ja vuorot pitää lähettää kahdessa päivässä, niin kyllä, ennen keskiviikkoa pitäisi vielä liikkua, jolloin saataisiin ensimmäisiä kähyjä aikaan.

EDIT:

HUOMIO! Drgon EI saa uutta armeijaa, koska on razettanut metsän. Razetetut ruudut EIVÄT lisää bannereiden lukumäärää. Mielestäni razetuksen saisi tämän kerran vetää takaisin, mikäli pelaaja näin haluaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”