"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ihmeellisiä asioita mitä joukkosi on joskus tehnyt.

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
mr.tp

Ihmeellisiä asioita mitä joukkosi on joskus tehnyt.

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Tässä ajattelin kysäistä tuollaista ja kertoa mitä mielenkiintoista Taulla saa aikaan. Pelasin kaverin kanssa Tau vs C.Spacemariinit. Kaikista hauskinta olise että minulla oli: 4 dronea, 2x6 firewarrioita ja Commander farsight. Hänellä oli 8 khrone (älkää välittäkö jos nimet ei mene oikein) Berserkez ja loordi. No alku rytinä oli mielenkiintoinen. Berzerkit saivat alas kaksi dronea ja loordi yhden. Minun vuorolla räiskin kunnolla (siis tuurilla) ja sain 5 berzerkkiä pois. Kaverini teurasti minulta viimmosen dronen ja 4 fire jätkää loordilla. Fire warriorit kipittivät karkuun ja katselivat kun kolme berserkkeriä teloittivat yhden tyypin lisää. No sitten hauskin juttu. Fire warriorit teloittivat siinä rytäkässä KAKSI berzerkkiä nyrkein! Haastoin farsightilla loordin ja voitin ilman haavoja. Lupuksi teilasin viimmosen bersorkkerin farsightillä ja voitin.
Ihmettelin voin että firewarriorit saavat jotain aikaan lähitaistelussa. :D
Sleep

Viesti Kirjoittaja Sleep »

Oliko tämä joku 200 pisteen peli? ^_^
Huumorilla, huumorilla.
Nightbringer

Viesti Kirjoittaja Nightbringer »

Heh!

Mulla ei kovin erikoisia tapauksia ole sattunut. Kerran tosin piilottelin 10 Genestealerin kanssa kallion takana kun vastustajan Assault Marinet ja Chaplain tuli kohti. Seuraavalla vuorolla lähdin uhkarohkeasti rynnimään niitä päin. En muistaakseni päässyt lähitaisteluun ja Geneja tippui muutama Bolt Pistol tulessa. Noh, sitten seuraavalla vuorolla mentiinkin jo lähitaisteluun ja siinä lähti Assault Marinet ja Chaplain. Seuraavaksi kohteena oli 6 Tyranid Hunteria, jotka kuolivat myös. Tässä vaiheessa Geneja oli vielä 6 jäljellä. En aivan ehtinyt Devastator Squadin kimppuun, kun peli loppui.
Toinen ihan kiva tapaus oli, kun Nightbringer teurasti 20+Blood Angelia (sis. Death Company, Chaplain..) ja Furioso Dreadin.
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
Seafarer

Viesti Kirjoittaja Seafarer »

Onhan minun wycheissä taikaa... Lähdin niillä rynnäköimään örkki-squadia kohti ja tapon niitä siinä samassa 10... wychejä oli 5... sen jälkeen mun kaveri luovutti :D
karandas

Viesti Kirjoittaja karandas »

no pelattiin kaverin kanssa 600pts peli mulla salamanterit ja sillä sisterit no se sai alottaa mitään ei käyny vielä ja suraavalla vuorolla rikoin sen immolatorin ja rhinon, ja siltä kuoli pari siskoa ja ne ei päässy enää kuin yhtä kautta mun kimppuun. no seuraavalla vuorolla redemptionistit lähti tulee päin, no mä päätin että tapanpa ne salamteri sguadilla missä oli vet.sergeant,2*flameria ja siihen oli joinannu librarian ja niillä menin kiven taakke 18' päähän niistä redemptionisteistä. no seurarvalla vuorolla ne liikkuu ja tietysti mä olin unohtanut että niillä on acts of faithejä :x ja sitte ne käytti sitä että saa 2I,1A ja fleet of footin ja sitte ne fleet of foottas ja sen jälkeen chargas, ja kappas sieltähän tuli 1fististä,4eviscatorista yht. 21 fisti hyökkäystä ja sitten vielä 58normaalia hyökkäystä ja se squadi kuoli tosin siihen meni 3 vuoroa kun librariani kesti kuin pieni sika. no sitten siirsin vähän predatoria että jos se pääsis vaikka ampumaan, ja ne sai vihdoinkin tapettua sen librarianin mun vuorolla jolloin ne eka sweeppas ja sitten liikku ja sitten foottas ja chargas, toisen squadin kimppuun ja se meni yhessä vuorossa rikki ja sitten ne sweeppas lähenmäksi mun predatoria, ja päätin että annan auto cannonin ja h-boltterien laulaa no mahtaa 4 redemptionisti kuoli :oops: ja sitten tuli tankille loppu niistä kiljoonasta eviscator attackista ja pääsin ampumaan niitä dredillä mutta se oli liian myöhaan ja sekin sai osansa. sain sille tappioita rhinon,immolatorin, pari sisteriä ja redemptionistejä jotain seittemän. ja sitten kuulin että ne redemptionistit oli maksanu vaan vähän yli 200pts ja ne sain tuhottua 600pts mun mariineita :x
May your sword stay wet like a young girl in her prime.
-Manowar Hail and kill
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

hauskinta? No varmasti hauskin on tässä.. Thirsterini laittoi 3 kriisipukua matalaksi ja huomasi avuttoman palomiesjoukon mäen päällä. "Menenpä sinne ja teurastan koko lauman Khronen kunniaksi" tuumi Suurdemoni. Verenhimoaja ryntäsi raivoten kohti palomiesten rivejä kirvestä heilutelle. Lopputulos. Thirsteri tiputti yhden(1) firewarriorit ja 8 firewarrioria löi takaisin ja sai Thirsteriltä 2 woundia pois tappaen tämän. Kaikkia muita nauratti ylettömän paljon. kaikkia paitsi minua.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Vastaavaa keskustelua muuten käydään jo täällä. Tarvitaanko kahta eri threadia, varsinkaan nyt, kun Weekender haluaisi saada foorumin mahtumaan rajalliseen tilaan?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

no pelattiin kaverin kanssa 600pts peli mulla salamanterit ja sillä sisterit no se sai alottaa mitään ei käyny vielä ja suraavalla vuorolla rikoin sen immolatorin ja rhinon, ja siltä kuoli pari siskoa ja ne ei päässy enää kuin yhtä kautta mun kimppuun. no seuraavalla vuorolla redemptionistit lähti tulee päin, no mä päätin että tapanpa ne salamteri sguadilla missä oli vet.sergeant,2*flameria ja siihen oli joinannu librarian ja niillä menin kiven taakke 18' päähän niistä redemptionisteistä. no seurarvalla vuorolla ne liikkuu ja tietysti mä olin unohtanut että niillä on acts of faithejä ja sitte ne käytti sitä että saa 2I,1A ja fleet of footin ja sitte ne fleet of foottas ja sen jälkeen chargas, ja kappas sieltähän tuli 1fististä,4eviscatorista yht. 21 fisti hyökkäystä ja sitten vielä 58normaalia hyökkäystä ja se squadi kuoli tosin siihen meni 3 vuoroa kun librariani kesti kuin pieni sika. no sitten siirsin vähän predatoria että jos se pääsis vaikka ampumaan, ja ne sai vihdoinkin tapettua sen librarianin mun vuorolla jolloin ne eka sweeppas ja sitten liikku ja sitten foottas ja chargas, toisen squadin kimppuun ja se meni yhessä vuorossa rikki ja sitten ne sweeppas lähenmäksi mun predatoria, ja päätin että annan auto cannonin ja h-boltterien laulaa no mahtaa 4 redemptionisti kuoli ja sitten tuli tankille loppu niistä kiljoonasta eviscator attackista ja pääsin ampumaan niitä dredillä mutta se oli liian myöhaan ja sekin sai osansa. sain sille tappioita rhinon,immolatorin, pari sisteriä ja redemptionistejä jotain seittemän. ja sitten kuulin että ne redemptionistit oli maksanu vaan vähän yli 200pts ja ne sain tuhottua 600pts mun mariineita
hauskinta tuossa pelissä sitten olikin että ne redemptionistit tappo myös ne kaikki salamanterit. en tehnyt muilla sistereillä yhtään mitään. no, rhino pääsi ampumaan kerran stormboltterilla ja silläkin huti :) . no, ainakin tuo opettaa että sisterit ei olekkaan niin huono armeija...
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Jep. Tuo The Captainin antama linkki on vastaava tähän threadiin, joten jatketaanpas siellä:

http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=2779
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”