"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Emperor Childreneistä Possesedeja

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Swarmp

Emperor Childreneistä Possesedeja

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

Terveeks kaikiklle.Tänään keksin millä saisini tehtyä hienoja todella mutantoituneita Possessedeja.Meinasin tehdä nimittäin Possessedeja Emperoro Childreneistä, mutta nyt kysyn ei kai näillä Emperoro Childreneillä ole kauheasti mitään Slaanecimäistä, jotta niittä olisi helppo konvata. :D (Kun kerään nimittäin Word Bearereja)
Antakaa vinkejä.

Kiitos etukäteen.
-Swarmp. :D
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
Oskari

Viesti Kirjoittaja Oskari »

Ei kai se ole noin vaikeaa käydä GW:n online storessa katsomassa, mitä Emperor's Children laatikko mahtaa sisältää. Paketti on samanlainen kuin perus CSM laatikko, jossa on metallisia lisäosia (sonic blaster, blast master, muutama pää tms.), mutta sekä lisävaruste sprue, että mutantti sprue puuttuvat. Jos olet possessedeja tekemässä, niin eikö kannattaisi ostaa aluksi ihan tavallinen CSM laatikko?
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
Swarmp

No mulla on niit Csm boxseja.Toivoin vain vähän rakentavaampaa kommentia, esim onko kellään kokemusta tehdä niistä.

attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Swarmp kirjoitti:No mulla on niit Csm boxseja.Toivoin vain vähän rakentavaampaa kommentia, esim onko kellään kokemusta tehdä niistä.
Mutta kun ei siinä emperors children lootassa tuu paljoa erillaisia osia. Tais tulla yksi erillainen torso, kolme erillaista päätä, yksi reppu, yksi pwr webon ja sitten yksi blastmaster ja sonicci.

Ite kyllä melkeen lähtisin tekee siitä perus csm lootasta, siinähän tulee sentään ne mutaatio spruet..
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Swarmp

No täytyypi säästää possessedejen osia.Juuri sen power weaponin takia minä sen boxsin haluaisin hankia.Kun se on niin hiano. :P

The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Swarmp kirjoitti:No täytyypi säästää possessedejen osia.Juuri sen power weaponin takia minä sen boxsin haluaisin hankia.Kun se on niin hiano. :P
Kalliiksi tulee koko boksi yhden power-aseen takia. Yritä ostaa käytettynä tai tilaa mail orderista.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”