"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Black Knights/ Kotr

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
ameba

Black Knights/ Kotr

Viesti Kirjoittaja ameba »

No hei!

Ajattelin pitkästä aikaa maalata itseni iloksi jotain. Nämä ovat siis Black Knighteiksi tarkoitettu, mutta jos jaksan näitä tarpeeksi sutia, niin toimivat myös brettiarmeijassa. Ah, mitä sopivalla väriteemalla saakaan aikaan!

Transferit jäivät vähän kiiltämään, vaikka heitinkin mattalakan pintaan. aiemmin no onnistunut paremmin. Kokeilin myös lumibeissejä ensimmäistä kertaa.

No mitäs tykkäätte?

http://img176.imageshack.us/img176/8267 ... htsxz2.jpg
http://img176.imageshack.us/img176/7238 ... ts1nh2.jpg
http://img176.imageshack.us/img176/5600 ... ts2xo7.jpg
http://img245.imageshack.us/img245/374/ ... ts3hd0.jpg
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

nättiä jälkeä tosiaan,pelipöytätasoa,värit on pysynyt mukavasti paikallaan.
mutta mikäihme vispipuuronvärinen piirakanpeitin tuolla yhdellä on kypärän päällä :D
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

Anaheim kirjoitti:nättiä jälkeä tosiaan,pelipöytätasoa,värit on pysynyt mukavasti paikallaan.
mutta mikäihme vispipuuronvärinen piirakanpeitin tuolla yhdellä on kypärän päällä :D
Sen minäkin haluaisin tietää :) on lystikkään oloinen.

itse maalaus on hyvää, hyvää jälkeä ja base on hyvin onnistunut
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
ameba

marjapuurojuttu kypärässä on jonkinlainen nahkapussi, joka on siihen narulla kiristetty. Maalaus meni käsilleen, blendasin sen liian vaaleaksi, nyt ei näytä nahkalta ollenkaan :-)

Nyt kun kuvia tarkemmin katselee, niin voi kyllä todeta niiden olevan tosi huonoja. Kaikki on otettu liian kaukaa, eikä hevosistakaan saa mitään selvää.. Pirun Rune, kun se ei osaa edes kuvia ottaa.. :-) Vaan too bad, kun en itse osaa kameraa käyttää, enkä kyllä sellaista omistakaan..

.. vaikka ei se pussi luonnossa aivan noin marjapuurolta näytä :-)
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Figut kaipaisi edes jonkinlaista viittausta siihen että ovat kuolleita. Tulee lähinnä laiskuus mieleen nyt kun noita katsoo.
The small boys have come to see me hang
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Joo olen kyllä samoilla linjoilla syfiliksen kanssa. Hevosia olisi voinut moratella ja yhdistellä zombien ja skellujen bitsejä noihin ritareihin. Metallit kaipaavat inkkiä, ainakin näyttävät aika latteilta. Mutta ihan jees pelipöytätasoa.
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

no jos on tarkoitus käyttää myös bretonnia-armeijan yhtydessä niin tuskin mitään skellu-osia sinne.

Ehkä silmikon takaa hehkumaan punaista että tulee semmoinen epäpyhä olemus.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Ehkä ovat recently dead, jtn taistelu vaurioita ja verta voisi olla? Ihan kivan näkösiä perus ritareita mielestäni. :)

Moi
Hope is a serum that never heals
ameba

konvertoinnin vähäisyys ei johdu laiskuudesta, vaan siitä, ettei luurankopäät ja -kädet mielestäni sovi nihdeille ollenkaan. Niitä on nähnyt turnauksissa eikä ikinä ole iskenyt. Näyttävät jotenkin vaatimattomilta ja pieniltä noissa. Ja sitten ajattelin, että jos väriteema on sopivan tumma ja lipuissa ym. härpäkkeissä näkyy mustia graaleja, niin eiköhän se viesti mene perille.. Ja toisaalta, miksi niillä ei voisi olla täysi panssari päällä? Kun tuossa vaan pyörisi muutama zombiblokki ympärillä, niin kyllä ne sitten asiansa ajaisi.
Hevoset olisin itsekin halunnut konvertoida silleen, että luurankojalka tai -kaula sinne tänne, vaan kun ei ollut luurankohevosia. Kun on inspiraatio, niin ei passaa jäädä odottelemaan, että josko nyt joku möisi muutaman. Muutamia nuolia kyllä iskin niihin ja ykdelle tein sarvet.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

eskohokkinen kirjoitti:Ja sitten ajattelin, että jos väriteema on sopivan tumma ja lipuissa ym. härpäkkeissä näkyy mustia graaleja, niin eiköhän se viesti mene perille..
mun mielestä toi pelkästään ei vielä riitä, että tekisin ritareista hieman paskaisempia mitä ne nyt on, nyt ne vaan näyttävät angstaavilta brettiläisiltä : P Jonkinlaista mutaa\battle damagea noihin tai vaikka kunnon haavoja johonkin, ehkäpä jopa katkennut raaja jollekkin ritarille, mutta sen toteuttaminen on sitten toinen juttu kokonaan.

Väriteemasta en sano muuta kuin että käytetty, miksi undeadien pitää aina olla niin grim and dark? Komeempaa mun mielestä ois pirteissä brettien heraldiikassa vetelevät kuolleet, kuin nuo "ollaan tummia eli saletisti kuolleita"-ritarit.

Kyllä näistäki kelpoja saa, kunhan saat sen kuolleisuuden esille edes jollain tavalla.
The small boys have come to see me hang
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Tulikin mieleen että voisit kokeilla ottaa noista figuista kuvan tummempaa taustaa vasten, ilman salamaa, koska salama tekee aina aika pahaa jälkeä figun ulkonäölle(paitsi jos on studio vempaimineen).

Kunhan olet itse tyytyväinen noihin nappeihin, niin kaikki on hyvin. :)

Moi
Hope is a serum that never heals
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

hmm,itse pidän hevosista noin :S
kasvi

Viesti Kirjoittaja kasvi »

ei oo totta.. täsmälleen sama sceme, kuin graaleissani..(joita olen muuten työstämässä..) ja nyt vielä kuulen, että teema onkin käytetty.. luulin keksineeni jotain tyylikästä ja edes vähän omaperäistä.. petskules.. :D

mutta niin.. vähän suttuiselta ja hätäiseltä näyttää, mutta ainakin baset ovat jees.

Ja niin kuin chrono sanoi on tärkeintä se, että olet itse tyytyväinen.
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”