Jeps, tuo maalaus saa olla juuri sellaista, mistä itse pidät ja millaiseen tasoon kykenet aloittaessasi. Kukaan ei ole seppä syntyessään, ja taito maalata tulee harjoitteusta
Itse eldareista en osaa sanoa kovin kummoisia, koska uuteen codexiin en ole tutustunut tuon vertaa. Vanhan codexin pohjalta kuitenkin voisin sanoa, että omasta mielestäni ihan hyvä aloitusarmeija, joskin ei ihan mikään läpihuutojuttu sekään. Yksiköt eivät ole pääpiirteittäin mitään voittamattomia, mutta ei näin ole muillakaan armeijoilla. Eli sinänsä paha mennä sanomaan, onko eldarit parempi aloitusarmeija, kuin mikään muukaan. Mutta ehkä yksi helpoimmista aloittaa joidenkin marineiden ohella kuitenkin on, joten siinä mielessä hyvä. Pelihauskuus sitten tuleekin siitä, kun saadaan säännöt hyvin mieleen (tai pääpiirteittäin ainakin) ja löytyy hyvää peliseuraa. Ei siinä välttämättä juuri se armeija merkiste, vaan se, miten itse peliin suhtautuu ja millaista jengiä löytyy

Toki, jos pidät eldareista noin muuten, niin ainahan se hauskempaa pelata armeijalla, jossa on itseään miellyttäviä elementtejä, eli siitä vaan jos eldarit viehättävät. Onnea aloitukseen ja hauskoja pelihetkiä