"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

"Count as" armeijat

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

Chaos Orc kirjoitti:mitä proxy tarkoittaa?? olen vähän ulapalla..:(
Ihmiset kutsuvat proxyiksi asiaa tai esinettä joka ei ole samanlainen kuin pitäisi olla, mutta käyttää sen asian sääntöjä.

Esim: Käytät paperilappuja rykmentin tilalla, tai käytät jonkin muun rodun hahmoa jonain muuna rotuna.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Junkkeli kirjoitti:
Chaos Orc kirjoitti:mitä proxy tarkoittaa?? olen vähän ulapalla..:(
Ihmiset kutsuvat proxyiksi asiaa tai esinettä joka ei ole samanlainen kuin pitäisi olla, mutta käyttää sen asian sääntöjä.

Esim: Käytät paperilappuja rykmentin tilalla, tai käytät jonkin muun rodun hahmoa jonain muuna rotuna.
Jos jollain figulla ei ole sitä asiaa tai esinettä näkyvillä mitä sille on ostettuna, ei se välttämättä ole proxy. Jos ostan jonkin amuletin jollekkin hahmolleni, ja sen figulla ei näy kaulassa kyseistä amulettiä, en pitäisi sitä proxynä, vaan WYSIWYG säännön rikkomisena.

Olen himoproxyttäjä, käytän Reaperin Crusader rodun figua 40K:n Deamonhunttereilla. Minusta se sopii hyvin aiheeseen (inkvisiittorin pappi, inkvisiittori itse on myös samaa sarjaa mutta sille on tulossa pulttipistooli) ja on viellä ihan tyylikäs figu.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Gamecynic

Viesti Kirjoittaja Gamecynic »

Tjaa - mitäs sanoisitte Empiren militia yksiköstä johon istutan muutoman flagellantin ja haluan käyttää sitä flagellant yksikkönä?

Tai: Tomb Guardina tavallisia Hautakunkkujen luurankoja mutta eturivissä pari metallista Guardia?
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Muutama flagellantti eturivissä ja muut militiat muokattu niin että ne kanniskelevat flaileja, ruoskia ja karttuja, menettelee.

Tuo TK vedätys ei sovi, sillä Guardilla on melkoisesti vaatteita/panssareita päällä. Jos tietty muokkaa Green stuffilla tjms normi luurangoille panssaria yms päälle niin kyllä sitten.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”