"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
RooK

Viesti Kirjoittaja RooK »

En omista kyseistä kirjaa :( kaippahan tuo pikapuoliin ilmestyy johonkin näytille.
Samuli.H

Viesti Kirjoittaja Samuli.H »

Näitä ei taida olla vielä täällä vasarassa ollut, joten pistetäänpä, jos joku ei ole nähnyt.
Daughters of the flame
Assault kommandos
Helldiver
Striders
Basilisk
moi
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Osku »

Noh, Reclaimer keräilee soul tokeneita 7 tuuman päästä ja osaa skill checkin onnistuessa (2d6 + 7 vs. kohteen def) heittää magic missileä, antaa itselleen 4+ armia tai jakaa yhden focuksen 7 tuuman päässä olevalle warjackille, mikä mielestäni on selvästi paras juttu tuossa kaverissa. Ihan kelpo kauraa siis.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Kommandot ovat näköjään harvinaisen rumia otuksia. Ainoastaan aseet olivat mielenkiintoisen oloisia. Kilpien piikkirivitkään eivät minua innostaneet.
RooK

Murhe kirjoitti:Kommandot ovat näköjään harvinaisen rumia otuksia. Ainoastaan aseet olivat mielenkiintoisen oloisia. Kilpien piikkirivitkään eivät minua innostaneet.
Ovat todellakin rumia, vaan eipä noissa ninjanunnissakaan ole juhlimista ;) panssarit on ihan tyylikästä perus menoth kamaa mutta asennot aiheuttavat hihittelyä ja nuo voiveitset jo lähinnä itketystä..
karhu

Viesti Kirjoittaja karhu »

Ihme nissutusta. Omasta mielestäni figut oli skulptattu vallan näyttävästi mikä onkin niiden tehtävä: miellyttää silmään. Jos joku lähtee väittämään että asennot, aseet ja haarniskat ovat täysin epärealistisia niin kuinka realistista on luottaa magiaan ja jumalan apuun sodankäynnistä? Kun fantasiasta puhutaan jätetään realismi sinne minne se kuuluu.
RooK

Realismistahan ei sanottu sanaakaan eli silmät auki. Asennot näyttävät korneilta ja aseet lasten leluilta noilla ninjanunnilla, jos tämä mielestäsi on realismista nissutusta niin voi harmi.
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Assault Kommandot pieni pettymys, mutta pienillä muutoksilla voi parantaa hurjasti. Takkia pitentämällä, naamaria muuntelemalla, kilpeä vaihtamalla ja asetta muokkaamalla noista saa varsin upeita kavereita. Maalaus vaikuttaa tietysti reippaasti, nyt itselleni tulee mieleen vanhat lelut.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

hyytelöperuna kirjoitti:Assault Kommandot pieni pettymys, mutta pienillä muutoksilla voi parantaa hurjasti. Takkia pitentämällä, naamaria muuntelemalla, kilpeä vaihtamalla ja asetta muokkaamalla noista saa varsin upeita kavereita.
Eli skulptaamalla omat figut saa hyvän näköisiä kommandoja?

Ei, pakko myöntää. Eivät nuo omallekaan ostoslistalleni päässeet.

Ninjanunnien pökkelöt asennot tuovat mieleen GW:n uudet wood elffien wardancerit. Jotain ihan hirveää.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
ThoRa

Viesti Kirjoittaja ThoRa »

No on tuolla aikamoisia kauhistuksia, mutta ninjatytöt ovat ihan nättejä nappeja, ainakin minusta.

Verrataan noita nyt vaikka joihinkin Primen aikaisiin figuihin, niin ovat ihan eri tasoa. Positiivisessa mielessä siis. Mutta nuo tuppisuut ovat aika hiton rumia. Samoin kuin Basilisk ja jousimiesten naamat.

Helldiver on ihan perus Cryxijaska. Kaikkihan ne näyttävät samalta.
U fail.
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Kysyn tälleen hieman irrallisena kysymyksenä että minkänäköinen Epic Stryker on? Olen selannut Googlen kautta tuhannet sivut muttei kunnollista kuvaa ole löytynyt.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
karhu

Viesti Kirjoittaja karhu »

Hän itse kirjoitti:Kysyn tälleen hieman irrallisena kysymyksenä että minkänäköinen Epic Stryker on? Olen selannut Googlen kautta tuhannet sivut muttei kunnollista kuvaa ole löytynyt.
Tuo nyt löytyi Wargamesworkshopin sivuilta.
Linkki
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Juuh, vaikka kuva onkin aika pieni ja huonosta kulmasta, kiitos. Strykeri näyttää aika lihavalta tuossa kuvassa, outoa.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
RooK

The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Hän itse kirjoitti:Juuh, vaikka kuva onkin aika pieni ja huonosta kulmasta, kiitos. Strykeri näyttää aika lihavalta tuossa kuvassa, outoa.
Oikein sille. Mitäs takavarikoi Nemolta vielä kokeiluasteella olevan panssarin, johon ei ollut ehditty vielä muotoilla vatsalihaksia.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Uusimmassa Podthrallien podcastissa Nathan Letsinger vastaa joihinkin kysymyksiin Prime Remixistä, esim. pistehinnat tulevat pysymään samana. Muutoksia tulee siis lähinnä fluffitekstissä ja kirjan värillisyydessä. Myös joitain sääntöjä tullaan erratoimaan ja kaikki säännöt tulevat löytymään yhdestä kirjasta.

Lisäksi samaisessa jaksossa kerrotaan NQ9 mukana tulevista armeijateemakorteista, jotka tulevat olemaan turnausvalideja, erikseen mainitaan esmes. Skarren piraattiarmeija ja Cygnarin strikeforce. Kuulostaa varsin siistiltä...

T: Osku
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Pyre Troll

Ihan näpäkkä figu, joka pitä varmaankin jossain vaiheessa hommata...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Nonus

Viesti Kirjoittaja Nonus »

Eikö Tämän topicin saisi sticky:ksi aloittelijaystävällisyyden puolesta? Sisältää loistavat linkit ym. Vai onko sittenkin haulla etsittävä...

Edit: Mitä on tapahtunut battle collegelle?
Infinity, Deadzone, Gaslands, 6mm fantasy&ancients, 15mm WW2 Soviet
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Se oli kuolemassa ylläpitäjän ajanpuutteen vuoksi, mutta on tulossa takaisin. Taitaa tällä hetkellä olla servun vaihto menossa ja sivut siksi maassa. Väliaikainen osoite löytyy PP:n omilta foorumeilta WM general discussion -osiosta muistaakseni.
Chukie

Viesti Kirjoittaja Chukie »

http://www.battlecollege.com toimii ainakin itselläni.
http://cp03.buyhttp.com/%7Egmurie/index.php on väliaikainen osoite, joka on myöskin toiminnassa.
Lukittu

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”