valten. exalted of sigmar.
valten. exalted of sigmar.
Mistä saa tietä valten. exalted of sigmar nimisen ukon statsit?Ei ollu army bookissa eikä gw sivuilla.
- Rullakuski
sitä tarkoitan
Sitä juuri tarkoitan löytyykö mistään muualta?
Re: sitä tarkoitan
Saattaa löytyä WD:stä numero X, mutta SoC kirja on minusta ainoa paikka.hujoppi kirjoitti:Sitä juuri tarkoitan löytyykö mistään muualta?
tiedättekö te ne statsit?
Mulla ei oo storm of chaos kirjaa joten viittittekö kertoa sen statsit plz.......
Re: tiedättekö te ne statsit?
No se olisi kyllä laitonta. :/hujoppi kirjoitti:Mulla ei oo storm of chaos kirjaa joten viittittekö kertoa sen statsit plz.......
- Lord Mikke
Re: tiedättekö te ne statsit?
"Voi hitto minulta puuttuu kaaoskirja, voisitteko luetella statit tänne?"hujoppi kirjoitti:Mulla ei oo storm of chaos kirjaa joten viittittekö kertoa sen statsit plz.......
Toisim sanoen, kanattaa lukea säännöt mitä tänne saa laittaa jne. Vaikka kukaan ei mitään ole vielä pistänytkään, niin siitä huolimatta, jotta vältyt typeriltä kysymyksiltä.
Peril of Warp
- Raistlin Majere
Asiasta kymmenenteen, kolmos-Valtenin säännöt näyttäisi ilmestyneen GW:n sivuille uuden Black Gobon myötä:
Valten Exalted
Valten Exalted
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- The Captain
- Valvoja
Löytyvät loogisesti Valtenin edellisen inkarnaation listasta.spjarv kirjoitti:Ghal marazin statteja en löytänyt tuosta :P
-Sami
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.