Kestän kyllä kommenttia, kuten että anatomy sucks etc, se on hyvää.
Mutta
tämä ei.Äh, tuollaista tusina-animemangax sälää
tämä ei.Äh, tuollaista tusina-animemangax sälää
Joo, tossa Nilarakh on täysin oikeassa. Itse "sarjistaiteilijana" (saa kai sitä hieman yrittää päteä) käytän Kvaak.fi - foorumia. Kyseessä on sarjisfoorumi missä löytyy monen moista tallaajaa ja fanittajaa.Nilarakh kirjoitti:Johon itse et todennäköisesti pysty vastaamaan. Elä mene tolle linjalle. Et selviä sieltä mustelmitta.Terminator Sergeant kirjoitti:Tänne pitää tehdä teille kohta oma topikki siitä, mitä manga tarkoittaa, petskules.
Nyt kyllä virheen teit. Valmistaudu verenhimoisten otakujen hyökkäyksiin.Chrono kirjoitti:En sitten tiedä, en hirveästi ole lukenut animea(joku viitisen kirjaa hyllyssä, ghost in the shell sun muuta).
Ei tuo vielä pahakaan moka ole. Itse menin kerran väittämään (tyhmyytäni) ettei muumit ole animea vaan peri skandinaavista perintöäSlugger kirjoitti:Nyt kyllä virheen teit. Valmistaudu verenhimoisten otakujen hyökkäyksiin.Chrono kirjoitti:En sitten tiedä, en hirveästi ole lukenut animea(joku viitisen kirjaa hyllyssä, ghost in the shell sun muuta).
Eihän sillä ole merkitystä mitä on nähty ja mitä ei. Ainakin itse näen tän paikan mahdollisuutena saada rakentavaa kritiikkiä enkä arvostelupaikkana siinä mikä on tusinamangaa ja mikä ei. Sehän nyt on selvä että manga on sarjakuvamaailman saippuaoopperaa mutta se on sellainen itsestään selvyys että sitä tuskin tarvii enää toitotella.Maelis kirjoitti:Ihan totta kyl et tollasia pitkätakkisia miekkasankareita on jo kolmetoista tusinassa, eikä lisää enää tarvita. Sama homma on nähty ammattilaisten tekemänä niin monta kertaa että tuskin kukaan enää jaksaa tuosta kiinnostua.
figunarkki kirjoitti:Niin että miten olisi vaikka tyylilajin vaihdos.JZ kirjoitti: Keskitytään antamaan opettavia vinkkejä nuorelle piirtäjän alulle.
Topicin paras lausahdus!Cancerblood kirjoitti:Joka tapauksessa emme keskustele tyylisuunnista vaan itse kuvasta. Älkää eksykö aiheesta.