"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

peli areenan koko

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
super space marine

peli areenan koko

Viesti Kirjoittaja super space marine »

joo eli ajattelin tehä 40k peli alustan mut en tiiä minkä kokonen sen pitäis olla ??? kertokaa

kiitos jo etukäteen
tyranids, I HATE THOSE !!
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Kirja suosittelee n. 72" x 48" pöytää. Itse käytän 120cm x 180cm, niin 40k:ssa kuin fabassakin.
Necron Loiri

Viesti Kirjoittaja Necron Loiri »

Voithan sinä pelata, vaikka 1' *1'(1 jalka * 1 jalka), mutta tosiaan kirja suosittelee 6' * 4'. Sillä koolla voi pelata melkein minkä kokoisia pelejä vain tahtoo. Itse pelailen GW:n Battle Matolla, joka on muistaakseni 71" * 47" ja samankokoisella Cityfight-alustalla eli tuuman veran liian pieni molemmista päistä, mutta sopii silti mainiosti.
super space marine

cityfight

ootko siis ostanu sen cityfigght maton jostain kaupast ? (kun mä asun hämeenlinnas ja tääl on vähän heikot warhammer kaupat) niin mistä oot sen ostanu jos oot sen ostanu ja paljon makso?
Kace

Viesti Kirjoittaja Kace »

Puolenkuun peleistä tuo matto löytyy.
Tästä
Necron Loiri

Viesti Kirjoittaja Necron Loiri »

Kace kirjoitti:Puolenkuun peleistä tuo matto löytyy.
Tästä
Höps! Se on kyllä ihan itsetehty. Alustana on noin 3 cm paksu vaneerilevy. Kestävä on, mutta painaa jumalattomasti. Siihen on liimattu katukivetystä muistuttava auton lattiamatto. Täältähän se löytyy.
super space marine

joo

joo näköjään hieno on... mut kun näin yhel netti sivul oliko se nyt ihan gamesworkshopin sivul semmottee cityes of death maton ??? niin ajattelin et toi sun on semmone mut ei ollukkaa :) ja nyt siivoon huonetta :( :( :(
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Cityfight battlematto alle, päälle nakkaa pari kappalta rakennuksia (joita saa ainakin puolenkuun peleistä esim. Sanctum Imperialis) sitten vielä tynnyreitä ja vastaavia ja se on siinä. Ja puu kasvamaan talon katolle
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Cityfight battlemat on ruma ja flätti, paremman saa vaikka harmaasta kankaasta tai harmaaksi maalatusta kapalevystä.
Kace

Viesti Kirjoittaja Kace »

Necron Lord kirjoitti: Höps! Se on kyllä ihan itsetehty. Alustana on noin 3 cm paksu vaneerilevy. Kestävä on, mutta painaa jumalattomasti. Siihen on liimattu katukivetystä muistuttava auton lattiamatto. Täältähän se löytyy.
Aa okei. Joo itse tehty on paras. Minullakin on samanlainen "pöytä" mutta "katukiveyksen" mulla korvaa eri sävyinen harmaan väri.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”