Night gobbo fanatic rivimiehestä?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
leevizer

Night gobbo fanatic rivimiehestä?

Viesti Kirjoittaja leevizer »

Ostinpa tuon skull passin ja tarvitsin fanatikkeja. Otin siis 3 perusmosua (keihäät), pyöräytin niille Das-massasta pallot, maalasin hopeiksi, ja tökkäsin siihen keihään kärjen paikalle. Tulos oli keppiä heiluttava fanaatikko. jollaisia näkyy löytyvän örkkikirjasta kuvassa sivulla 22. (Ei ole oikein kameraa nyt joten joudun turvautumaan teidän mielikuvitukseen) Niin luuletteko että näitä kehtaa käyttää?
Armo(uri)a ei anneta!
Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.
Tas

Viesti Kirjoittaja Tas »

Hei, mulla oli ihan sama mielessä fanaatikoiden tekemisessä, tosin en ihan noin yksinkertaisesti aatellu tehdä. Voi nimittäin tulla aika tönkön näköisiä, kun fanojen kuvittelisi juuri pyörivän ympäri maita ja mantuja. Jos itse tykkäät, niin mikäs siinä, mutta minun makuun ovat ainakin liian ... epäfanaatikkomaisia. :)

Missäs siinä kuvassa muuten oli keppifanaatikkoja, kun en huomannut...
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Se riippuu vähän itsestäsi. Itse en tuollaisia kyllä kehtais käyttää, mutta jos sinä kehtaat, niin käytä pois.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Osta askartelu ketjua ja liimaa se pallo sen perään. Tämän jälkeen keihäs pois ja ketju jatkeeksi.
Staattinen asento edelleen pistää silmään mutta ase on vähällä työllä huomattavasti hienompi.
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Eivät ne uudet fanaatikotkaan niin erityisen ilmavia ole. Itse asiassa ne näyttävät suorastaan rauhallisilta. Kyllä itse tehtyjä voi käyttää mielestäni ilman mitään esteitä, mutta parasta on hankkia 6. laitoksen fanaatikkoja, kun niitä vielä jostain saa.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Itse ajattelin klippailla skull passista ylijääneiden hiisien keihäät pois, ostaa kaupasta ketjua ja iskeä sen päähän joku hassu pallo.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”