Monitoimi figu
Monitoimi figu
Kuulin tässä jokin aikaa sitten semmosesta systeemistä millä voi vaihella aseita (Esim. Bright Lancea) figusta toiseen. Miten se tapahtuu, tehhäänkö figuun jokin teline? Kiitos jo etukäteen.
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Joo pinnaamalla mäkin ne tein. Eli porasin sekä figuun että aseeseen reiät sopiviin kohtiin ja liimasin aseeseen rautalangan, mikä sitten upotetaan figussa olevaan reikään. Pientä kikkailu pitää tosin vielä tehdä että eivät heiluisi, tai osoittaisi alaviistoon war walkkereissa. Kahden rautalangan systeemi olis tietysti parempi ja vakaampi (=ei heiluisi), mutta eihän se tullut mieleen silloin kun niitä tein.
Oli miten oli, at the moment pystyn käyttämään samoja aseita platformeissa, vypereissä ja war walkkereissa. Isompia tankkeja ei vielä ole ja wraithlordia en ole vielä koonnut.
Oli miten oli, at the moment pystyn käyttämään samoja aseita platformeissa, vypereissä ja war walkkereissa. Isompia tankkeja ei vielä ole ja wraithlordia en ole vielä koonnut.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Puolijohdediodi
- Cacodemoni
Mistäköhän vois ostaa tarpeeks voimakkaita ja pieniä magneetteja tohon hommaan? Tau-suittien ja tankkejen aseistusta olis niin helppo muuttaa magneeteilla.jamopower kirjoitti:Esim magneeteilla voi kikkailla tuollaisissa tapauksissa, se vaatii tosin aika paljon konversio työtä, helpompi tapa on pinnata aseet kiinni siten, että ne tarvittaessa voi vaihtaa.
http://www.bebek.fiCacodemoni kirjoitti: Mistäköhän vois ostaa tarpeeks voimakkaita ja pieniä magneetteja tohon hommaan? Tau-suittien ja tankkejen aseistusta olis niin helppo muuttaa magneeteilla.
Tuolta ostin jokusia pikkumagneetteja muinoin, ja ovat voimakkaita kuin pienet eläimet. Turussa ei kyllä näytä olevan myymälää, mutta tilaaminen näköjään onnistuu. Luultavasti tosin paikallinenkin elektroniikkakauppa voisi moisia magneetteja myydä.
Naapurin viljat vei halla
tralalalalalla
tralalalalalla
Hitsi, tohon sopis meijän magneetit, en muista mistä ne otettiin. Niitä voi vähän leikata. Niitä saa ottaa kaksin käsin irti toisistaanCacodemoni kirjoitti:Mistäköhän vois ostaa tarpeeks voimakkaita ja pieniä magneetteja tohon hommaan? Tau-suittien ja tankkejen aseistusta olis niin helppo muuttaa magneeteilla.jamopower kirjoitti:Esim magneeteilla voi kikkailla tuollaisissa tapauksissa, se vaatii tosin aika paljon konversio työtä, helpompi tapa on pinnata aseet kiinni siten, että ne tarvittaessa voi vaihtaa.
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
- Cacodemoni
-
Skaven Lord
Tampereelta löytyy tollanen kauppaEgo kirjoitti:http://www.bebek.fiCacodemoni kirjoitti: Mistäköhän vois ostaa tarpeeks voimakkaita ja pieniä magneetteja tohon hommaan? Tau-suittien ja tankkejen aseistusta olis niin helppo muuttaa magneeteilla.
Tuolta ostin jokusia pikkumagneetteja muinoin, ja ovat voimakkaita kuin pienet eläimet. Turussa ei kyllä näytä olevan myymälää, mutta tilaaminen näköjään onnistuu. Luultavasti tosin paikallinenkin elektroniikkakauppa voisi moisia magneetteja myydä.
Behold the glory of my vermin horde
Sinooperista saa 8mmx3mm magneetteja 10 kpl:n pusseissa ja esim Hobby Pointista saa n. 1mm paksua leikattavaa magneettilevyä.
Oman keskeneräisen Hammerheadin vaihdettavat aseet olen väsännyt noilla Sinooperimagneeteilla.
Kuva Hammerheadin vaihdettavista aseista
Lisäksi olen Crisis-suitteihini väsäämässä myös vaihdettavia aseita, tarveaineina 2mm/1mm messinkiputkea ja 1mm teräslankaa (pianolankaa). Pelkkä teräslanka kulutti nopeasti reiät liian suuriksi ja aseet rupesivat olemaan turhan heppoisesti kiinni, joten hommasin ohuinta löytämääni metalliputkea ja istutin sitä Suitteihin.
Kuvia Crisisistä vaihdettavin asein
Oman keskeneräisen Hammerheadin vaihdettavat aseet olen väsännyt noilla Sinooperimagneeteilla.
Kuva Hammerheadin vaihdettavista aseista
Lisäksi olen Crisis-suitteihini väsäämässä myös vaihdettavia aseita, tarveaineina 2mm/1mm messinkiputkea ja 1mm teräslankaa (pianolankaa). Pelkkä teräslanka kulutti nopeasti reiät liian suuriksi ja aseet rupesivat olemaan turhan heppoisesti kiinni, joten hommasin ohuinta löytämääni metalliputkea ja istutin sitä Suitteihin.
Kuvia Crisisistä vaihdettavin asein