"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dreadaxe

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Morglun voittamaton

Dreadaxe

Viesti Kirjoittaja Morglun voittamaton »

Mites tuo dreadaxe chaoksien armourystä,woundaako se siis aina 4+:lla vai noudattaako se esim toughness 4 space mariinin woundaamisessa 2+:lla noita tavallisia sääntöjä jos sen kantajalla on str 6?Vai woundaakose esim toughness 7 carnifexia 4+:lla?
Jhep

Viesti Kirjoittaja Jhep »

Jos lyöt Dreadaxella, niin et ikinä tarvitse +4 isompaa lukua woudaukseen, eli pystyt myös woundaamaan sillä +2 vaikka jos sinulla mahdollisuudet siihen.
Morglun voittamaton

kiitti vastauksesta.
Morglun voittamaton

kumpi kannaatta muuten ottaa,dreadaxe vai darkblade?
Asmodeus

Viesti Kirjoittaja Asmodeus »

Mielipide kysymys!

Dreadaxe nyt poistaa ne ärsyttävät invut, mutta Darkblade:lla saa helposti sen S8 powerweaponin assaultissa vaikka ei olisi edes staturea!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
Jhep

Viesti Kirjoittaja Jhep »

Kyllä itse käyttäisin dreadaxea mieluummin kuin dark bladea, vaikka sieltä tulisikin kova toughnessi tarvit aina +4 enitään woundaukseen ja se invun poisto on kyllä aika törkeän hyvä.
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Mikäli muistaa mastery-testit, niin daemonic weaponit ovat ok. Suurin osa turnauksissa olevista chaos-komentajista ( minä mukaan lukien ) tuppaa unohtamaan testit.

Stature-prinssille dreadaxe sopii hyvin ja tekee vastapuolen elämän vaikeaksi. Darkblade taas yleensä löytää tiensä luutnanteille.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Morglun voittamaton kirjoitti:kumpi kannaatta muuten ottaa,dreadaxe vai darkblade?
Riippuu käyttö tarkoituksesta, jos menee pistämään turpiin invuttomia tulituki yksiköitä, bustaamaan tankkeja tai jotain muuta vastaan, kellä ei invua ole odotettavissa, niin Dark blade.
Jos taas jotain Deathwingiä vastaan menee tai yleensäkkin yksiköitä joilla on kova invu ja joita on monta, niin Dreadaxe käteen.

Yleensä se kuitenkin tuntuu, että ei ne 5+ invulla varustetut pahoja ole, 4+ tuottaa ongelmia mutta 5+ on iisisti kämmättävissä joten jos et odota, että saat vastaan jotain joilla on 4+ invu ja tekee paljon tuhoa niin unohda Dreadaxe.
Strena bonus avaa kuitenkin paljon enemmän mahkuja näin yleensä ottaen IMO.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
ale

Viesti Kirjoittaja ale »

Nàzgul wraith kirjoitti:
Yleensä se kuitenkin tuntuu, että ei ne 5+ invulla varustetut pahoja ole, 4+ tuottaa ongelmia mutta 5+ on iisisti kämmättävissä joten jos et odota, että saat vastaan jotain joilla on 4+ invu ja tekee paljon tuhoa niin unohda Dreadaxe.
Strena bonus avaa kuitenkin paljon enemmän mahkuja näin yleensä ottaen IMO.
Just joo. Olen niin kyllästynyt peleihin, joissa vastustaja onnistuu vähintään 75% 5+ -invuseiveistä.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Nàzgul wraith kirjoitti:Jos taas jotain Deathwingiä vastaan menee tai yleensäkkin yksiköitä joilla on kova invu ja joita on monta, niin Dreadaxe käteen.
Ovatko tuon kirveen säännöt jossain vaiheessa muuttuneet, lukevatko kaikki muut sääntöjä väärin vai oletetaanko tässä automaattisesti, että axe tulee statureprinssin kätöseen?

Staturettomalle tyypille on minusta aivan turha antaa Dread axea, kun kaikki kilpistyy panssariin, oli invua eli ei. Ainoa, mihin tuosta olisi, olisi turbobuustaavien prätkien tappaminen taikka deldarhahmojen niittaaminen, molemmilla kun panssari on invua heikompi.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Älä uhohda Seer councilin ja demonipommien väkisinmakaamista. Ja muista että turboboost antaa invun vain ammuntaa vastaan.

Ja kyllä, oletus on että dreadaxe heitetään Statureprinsessalle.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

ale kirjoitti:Just joo. Olen niin kyllästynyt peleihin, joissa vastustaja onnistuu vähintään 75% 5+ -invuseiveistä.
Rauhassa, itellä ei tuollaisia pelejä ole tullut vastaan monesti, ja kovin monella muullakaan tuskin.
Se on yksi kolmesta yleensä joka onnistuu invuissa joka on 5+.
Ovatko tuon kirveen säännöt jossain vaiheessa muuttuneet, lukevatko kaikki muut sääntöjä väärin vai oletetaanko tässä automaattisesti, että axe tulee statureprinssin kätöseen?
Oletetaan, koska prinssille on tapana antaa stature.
Ikinä on turha edes harkita DA:ea Staturettomalle, kai sinä sen tiesit?
Jos tiesit niin tiesit myös mistä puhutaan.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

daider kirjoitti:Älä uhohda Seer councilin ja demonipommien väkisinmakaamista. Ja muista että turboboost antaa invun vain ammuntaa vastaan.
Oli aika, jolloin vielä osasin säännöt. Se aika on mennyt, ja pelkään, ettei se tule takaisin. [/angstviilt]
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”