"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sanguinius

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Jamo

Sanguinius

Viesti Kirjoittaja Jamo »

Tuli yhtäkkiä vimma piirtää jotain, mutta kun ei tullut ideaa. Onneksi lähettyvillä oli Blood Angeleiden koodeksi, josta löysin kuvan bannerista johon oli kuvattu itse Sanguinius. Noh tuosta kuvasta ihastuneena ja hieman jopa mallista piirtäen piirsin joillain grafiittikynillä (tai joillain) ja hiilellä tälläisen. Toivottavasti tämä ei nyt kauheasti vihastusta GW:tä jos olen heidän painotuotteestaan mallia ottanut piirustukseen.

Tämä kuva toimi myöskin luonnoksena Honour Guardin banneriin, johon yritin samanoloisen kuvan maalata.
Pitemmittä puheitta esittelen teille Sanguiniuksen, tämän enkelisiipisen pelastajan:
Kuva
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

torson lihakset oudon näköiset ja tuo Iron Halo/mikä se onkaan ei ole pyöreä. Mutta pikkuviat sikseen, hyvä työ.

Keep up the good work.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

voi herranjestas mikä kaljamaha.Taisi sanguinus olla karhun.mäyräkoirien ja karjalan suuri ystävä.
Mutta sangen näyttävä pose.
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Minusta kyllä näyttää enemmänkin siltä kuin kaverilla olisi kaksi sarjaa man boobseja. 0_o

Hieno piirustus sinänsä.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Jamo

Viesti Kirjoittaja Jamo »

No tuo torso olisi voinut onnistua paremmin.
Ja tuo rintapanssarissa pitäisi olla yksi kappale "man boobseja" ja sitten vattalihakset, mutta ei menny ihan nappiin niiden piirtäminen. Voisi ne tietty korjatakkin jos jaksaisi.

Ja näin asianvierestä: Jos ja kun joskus saan aikaan aloittaa projektin ja stuffin käsittelytaidot kehittyvät (ikinä vielä edes kokeillu koko ainetta :)) niin tekisin Sanguiniuksen suunnilleen tuohon poseen, on jotekin...Hard Core.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”