Imperiaalista Vartiostoa Siskoissa?
Lasketaankos yksi infrantry platoon yhdeksi troopyksiköksi? Olen saannut suunniteltua jo karkea suunnitelman listastani:
-Canoness + Celestianit Immolatorissa
-2x Infrantry Platoonia (tankkien/jalkaväen tuhousta)
-1-2x Sister Of Battleja (ehkä rhinossa jos pisteet riittävät)
-Sentinelejä (määrä ja aseistus vielä auki)
-Seprahimeja (riippuu sentinelejen määrästä, mutta ainakin yksi yksikkö)
-1-2 Retribuuttoreita
-Leman Russ
-Exorcist? (Jos en ota kahta retribuuttori squdia)
-Canoness + Celestianit Immolatorissa
-2x Infrantry Platoonia (tankkien/jalkaväen tuhousta)
-1-2x Sister Of Battleja (ehkä rhinossa jos pisteet riittävät)
-Sentinelejä (määrä ja aseistus vielä auki)
-Seprahimeja (riippuu sentinelejen määrästä, mutta ainakin yksi yksikkö)
-1-2 Retribuuttoreita
-Leman Russ
-Exorcist? (Jos en ota kahta retribuuttori squdia)
-
Darkmage7280
Multilaser on ihan kätevä kevyesti panssaroituja ajoneuvoja ja örkkejä vastaan, ja kyllä sillä jalkaväkeä muutenkin kurmottaa.
Lascannon-autocannon-multilaser trio on hyväksi havaittu ja suosittu Sentinelien omistajilla.
Lascannon-autocannon-multilaser trio on hyväksi havaittu ja suosittu Sentinelien omistajilla.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Hajoita ihmeessä useampiin, ovat paljon mobiilimpia silloin ja jos sitä ampuu esim 5 maraa niin tuhoutuu vain 1 hyvällä tuurilla sen sijaan että koko ryhmä kärsii. Lisäksi pystyt hajottamaan tulitusta paremmin usampiin kohteisiin tarvittaessa.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Toisaalta, jos kolme sentineliäsi ovat yhdessä ryhmässä, ne voi hyvällä tuurilla tuhota yhdellä yksiköllä. Jos ne ovat kaikki omina ryhminään, niiden kaikkien tuhoamiseen tarvii vähintään kolme yksikköä, joista jokainen voi tappaa korkeintaan yhden sentun ja loput osumat menevät täysin hukkaan.Andromalius kirjoitti:Se taas että vastustaja kuluttaa enemmän tulta yhteen yksikköön, kuin moneen voi pelastaa muiden yksiköiden henkiä/menetyksiä. Ja hajautetussa menetän arvokkaita slotteja.
Ehdottomasti hajautettuna jos vain slotteja riittää force organisation chartissa. Varsinkin kun multilaser ja lascannon on aika lailla eri tarkoitukseen soveltuvia aseita. Lantikkaa ammuttaessa multilaser menisi täysin hukkaan ja massaa vastaan lascannon on ylitehokas (eli usein sille löytyy parempi kohde). Tietysti jos paikkoja ei riitä niin sitten squadroniin, mutta silloin kannattaa valita samantyyppiset aseet kummallekin sentinelille.
-
Sami Jumppanen
Mene periaatteella, että kaikki slotit käytetään. Ja luulen, että on parasta laittaa ne aseiden kantaman mukaan ryhmiin. Ei lienee syytä laittaa flameria ja lascanonia samaan ryhmään, koska sen lascanonin kantama menisi hukkaan walkerissa, jonka saa matalaksi bolttereilla.Andromalius kirjoitti:Se taas että vastustaja kuluttaa enemmän tulta yhteen yksikköön, kuin moneen voi pelastaa muiden yksiköiden henkiä/menetyksiä. Ja hajautetussa menetän arvokkaita slotteja.
Exorcist ja penitent engine
Ota ehdottomasti exorcist ja penitent engine Exorcist ampuu ohjuksilla S8 D6 ja penitentin A on 6. Ja, hanki se IG codex, jos mielit niitä.
Löytyy.
-
Sami Jumppanen
Re: Exorcist ja penitent engine
Penan A on kylläkin D6. Ei huono siltikkään, kun siihen saa rynnäköinistä vielä yhden lisää.Pluton12 kirjoitti:Ota ehdottomasti exorcist ja penitent engine Exorcist ampuu ohjuksilla S8 D6 ja penitentin A on 6. Ja, hanki se IG codex, jos mielit niitä.
Ei pysty laittamaan, jos ottaa Inducted IG:tä niin et saa ottaa WH:lta Heavy Supporttia.Pluton12 kirjoitti:Ota ehdottomasti exorcist ja penitent engine Exorcist ampuu ohjuksilla S8 D6 ja penitentin A on 6. Ja, hanki se IG codex, jos mielit niitä.
WH Codex s.25 kirjoitti:Neither Inducted Imperial nor Allied Space Marines maybe included in such a contingent, and the total number of Witch Hunters unit choces may not exceed the following:
0-1 HQ choice
0-1 Elite choice
0-2 Troop choices
0-1 Fast Attack choice
Note tha Heavy Support may not be chosen
Toi laatikko meinaa sitä WH-armeijaa, joka liittoutuu johonKIN SM/IG-jengiin. Eli jos mulla on IG armeija, saan siihen tossa luetellun määrän choiceha ottaa WH:lta, mutta mun pitää huomata, ettei ykskään niistä choiceista ole heavy. Jos taas teen WH armeijaa, saan tunkea siihen heavya ja vielä inducted kaartia tai allied SM:ää.
Juu kiitos selvennyksestä, pitää alkaa lukemaan tarkemmin noiOberon_ kirjoitti:Toi laatikko meinaa sitä WH-armeijaa, joka liittoutuu johonKIN SM/IG-jengiin. Eli jos mulla on IG armeija, saan siihen tossa luetellun määrän choiceha ottaa WH:lta, mutta mun pitää huomata, ettei ykskään niistä choiceista ole heavy. Jos taas teen WH armeijaa, saan tunkea siihen heavya ja vielä inducted kaartia tai allied SM:ää.
Niinkus sanottu niin kyllä pystyy. Mutta ei kannata - paitsi exorcistit, joita pitää olla samantien ainakin kaksi, IMHO.Andromalius kirjoitti:Ei pysty laittamaan, jos ottaa Inducted IG:tä niin et saa ottaa WH:lta Heavy Supporttia.Pluton12 kirjoitti:Ota ehdottomasti exorcist ja penitent engine Exorcist ampuu ohjuksilla S8 D6 ja penitentin A on 6. Ja, hanki se IG codex, jos mielit niitä.
Ensinnäkin, penitent enginen A ei ole 6 vaan D6. Sellaisen elinikä taas on tasan yksi vuoro siitä kun vihollinen huomaa sen tulevan kohti (suorinta tietä avoimen maaston halki, Pyhän Raivon pakottamana) ja avaa tulen. AV11 opentopped on suunnilleen yhtä luodinkestävä kuin märkä pahvilaatikko; jos haluaa yhdenkään selviävän hengissä perille vastustajan joukkojen kimppuun niitä pitää ottaa kaikki slotit täyteen ja rakentaa koko armeija sen ympärille.