Missä sanotaan että örkit ovat syntyneet Kaaoksen vaikutuksesta?Azgoth kirjoitti:Lisääntymistään lukuunottamatta örkit ovat aika paljolti täysin nisäkkäiden kaltaisia. Ne vaan sattuvat syntymään kuolleen yksilön ruumiista irtoavista "siemenistä".
Ei kovin loogista, mutta jos laji on alun perin syntynyt Kaaoksen vaikutuksesta, kuinka looginen se voi ollakaan?
Rotujen lisääntyminen
- Teonanacatl
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Ihan vaan sellainen muistikuva on, että olisin tämän jostain lukenut. Olisikohan vanha WH-RPG. Tuntuu ihan järkevältä, mistäs muualta ne olisivat putkahtaneet?Slugger kirjoitti:Missä sanotaan että örkit ovat syntyneet Kaaoksen vaikutuksesta?Azgoth kirjoitti:Lisääntymistään lukuunottamatta örkit ovat aika paljolti täysin nisäkkäiden kaltaisia. Ne vaan sattuvat syntymään kuolleen yksilön ruumiista irtoavista "siemenistä".
Ei kovin loogista, mutta jos laji on alun perin syntynyt Kaaoksen vaikutuksesta, kuinka looginen se voi ollakaan?
Sen, että ne ovat nisäkkäitä? En minä tiedä...Lihamestari kirjoitti:Rotten sound kirjoitti: ja näillä on viellä nännit.
Mitä se todistaa?
Vaan jospa ne eivät olekkaan rinnat, vaan tuota... jonkun juuri-itiön kiinnittymiskohta örkki-sikiössä - nuo vaan nyt sattuvat olemaan samassa kohtaa kuin ihmisillä nännit. Voe pojat, mitä arvailua
Se ei ole optinen harha - se vain näyttää siltä
Öö... eikös keskustelu örkkien lisääntymisestä käsitelty loppuun jo aikoja sitten varsinkin, kun uusin armybook toi käsittääkseni asioihin yksiselitteisen vastauksen. Siitä, miksi örkeillä on nännit, voinnette tehdä aivan oman topicin.
Minua jäi tuossa threadin alkupuolella kaivelemaan puhe helffien lisääntymisestä. Itse olin käsittänyt, että sunderingin jälkeen ei uusia hippejä ole syntynyt ainakaan Ulthuanissa. Nagarythen meiningit eivät sinänsä kiinnosta (aika itsestään selviä heidän cult of pleasure-meiningit ovat) ja puskahipithän nyt ovat juuri sitä, mitä nimikin sanoo: hippejä metsissä kukkineen ja eläimineen (<-kertoo kaiken oleellisen).
Itseäni siis jo aivan pelaamani armeijankin puolesta kiinnostaaa lähinnä tuo Ulthuanin tilanne: syntyykö siellä enää ketään?
Minua jäi tuossa threadin alkupuolella kaivelemaan puhe helffien lisääntymisestä. Itse olin käsittänyt, että sunderingin jälkeen ei uusia hippejä ole syntynyt ainakaan Ulthuanissa. Nagarythen meiningit eivät sinänsä kiinnosta (aika itsestään selviä heidän cult of pleasure-meiningit ovat) ja puskahipithän nyt ovat juuri sitä, mitä nimikin sanoo: hippejä metsissä kukkineen ja eläimineen (<-kertoo kaiken oleellisen).
Itseäni siis jo aivan pelaamani armeijankin puolesta kiinnostaaa lähinnä tuo Ulthuanin tilanne: syntyykö siellä enää ketään?
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
Minun mielestäni Helffien kirjassa mainitaan, että (tiedä oliko se sundering nyt siinä lähelläkään) joka tapauksessa helffien "kultaisella-ajalla", oli ainoa ajanjakso, jolloin "Our numbers grew" (Halukkaat voivat tarkistaa asian Helffien kirjasta sivulta 50, jos oikein muistan). Selitystä ei kirjassa ole, mutta liittynee jotenkin Aenarionin ja Kaaosjumalten voimanmittelöön sen Helffien kultaisen ajan lopussa. Kirosiko kaaos elffit? Vai tapahtuiko jotin muuta hyvinhyvin ikävää? Arvailtavaksi jää.Thrag kirjoitti:Minua jäi tuossa threadin alkupuolella kaivelemaan puhe helffien lisääntymisestä. Itse olin käsittänyt, että sunderingin jälkeen ei uusia hippejä ole syntynyt ainakaan Ulthuanissa. Nagarythen meiningit eivät sinänsä kiinnosta (aika itsestään selviä heidän cult of pleasure-meiningit ovat) ja puskahipithän nyt ovat juuri sitä, mitä nimikin sanoo: hippejä metsissä kukkineen ja eläimineen (<-kertoo kaiken oleellisen).
Tätä kerran jossakin topicissa (jossain muussa yhteydessä)selittelin, mutta minut kaadettiin kumoon sanoilla: "Ei se elffikirja sitä suoraan sano."
Tiedä sitten miten kävi.
Walk softly...and carry a big gun.
- Lihamestari
Helffejä syntyy jonkin verran, mutta kuolee sitten paljon enemmän sodissa ja muissa nujakoissa, joten High Elffien määrä on tasaisessa laskussa.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Tuntuu aika epäloogiselta, ne kun olivat olemassa jo ennen kaaoksen maailmaan tuloa.Azgoth kirjoitti:Ihan vaan sellainen muistikuva on, että olisin tämän jostain lukenut. Olisikohan vanha WH-RPG. Tuntuu ihan järkevältä, mistäs muualta ne olisivat putkahtaneet?Slugger kirjoitti:Missä sanotaan että örkit ovat syntyneet Kaaoksen vaikutuksesta?Azgoth kirjoitti:Lisääntymistään lukuunottamatta örkit ovat aika paljolti täysin nisäkkäiden kaltaisia. Ne vaan sattuvat syntymään kuolleen yksilön ruumiista irtoavista "siemenistä".
-
Rotten sound
Örkkiä, kun lyö miekalla siitä vuotaa verta, josta voimme päätellä, että veri tarvitsee lihaksen pumpataakseen verta ja veri taas tarvitsee happea, joka tulee hengityksen kautta. Keuhkot voimme todistaa taas ääni huulilla.Lihamestari kirjoitti:
Ongelmasi on se, että kuvittelet että sienestä kasvaa örkki. Eieiei. Sienen juuririhmastossa muodostuu sellainen samanlainen pussukka kun naisen kohtu, jossa örkki sitten kasvaa ihan samalla tavalla kun sinäkin kasvoit äitisi kohdussa.. Täysikasvuinen örkki sitten kampeaa sieltä ylös.
Laita muuten viina/alkoholia sienen tai kasvin alle ja katso mitä tapahtuu.
Vaikka se örkki syntyisi peruna mukula tavalla, niin ne eivät ole sillon nisäkkäitä, jonka takia örkeillä ei pitäisi olla verta, sydäntä, keuhkoja, äänihuulia ja muita vastaavia orgaanisia elimiä.
Liirun laarun ploskis hölskis on lakimiesten kieltä ja tarkoittaa, että todista minun väitteeni vääräksi, jonka jälkeen todistat viellä, että sinun väitteesi on tosi
"Ja rotten, ymmärrät kai, että minulla ei ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan."
-The Chosen Of Waagh
-The Chosen Of Waagh
- The Captain
- Valvoja
Eli sinusta linnuilla, kaloilla, matelijoilla, sammakkoeläimillä tai selkärangattomilla ei ole verta, sydänä, keuhkoja, äänihuulia tai muita vastaavia orgaanisia elimiä.Rotten sound kirjoitti: Vaikka se örkki syntyisi peruna mukula tavalla, niin ne eivät ole sillon nisäkkäitä, jonka takia örkeillä ei pitäisi olla verta, sydäntä, keuhkoja, äänihuulia ja muita vastaavia orgaanisia elimiä.
No hyvä. Et ole ihan täysin väärässä. Kaikilla elukoilla ei ole noita kaikkia. Olet vain suurimmalta osin väärässä.
Minun muuten ei tarvitse todistaa olevani oikeassa. Riittää, että todistan muiden olevan väärässä, jolloin loput kyllä uskovat minua.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Raistlin Majere
Keventävä offtobik
hieman offtopic:
Kääpiöiden lisääntymis teoria:
Monetko meistä ovat ihmetelleet kuinka kääpiö miehet erottavat myös parrakkaat kääpiö naiset.. Totuus on. Eivät hekään erota. Tämä ongelma on tuonut kääpiöt melkein sukupuuton partaalle. Kääpiöt kun kaikki kasvatetaan koviksi karvaisiksi ja äksyiksi. Näin myös tulee ilmiö etteivät kääpiöt välttämättä ymmärrä sukupuolielintensä ja niiden toimivuuden päälle kovin paljoa, ja kukapa sitä menisi toiselta kääpiöltä kysymään. Sama asia kuin piirtäisi haltian kuvan otsaansa.
Tästä syystä naispuoliset kääpiöt eivät tajua olevansa naispuolisia.. Ja kukapa sitä kerkeää miettiä kun nurkissa häärää gobboja ja rottia.
Aina kerran pari vuosi sadassa kääpiöklaanit järjestävät hyvin salaiset lisääntymis"juhlat". Juhlaan kuuluu isoon tilaan lukittautuminen, siteet silmille ja vaatteet pois. Sitten käydään kiinni kaikkeen mikä liikkuu... Sillä tavalla.. Kaikki sitten poistuvat hissukseen sieltä katsomatta mitä teki ja kelle. Tietyn ajan päästä sitten alkaa ilmestymään pieniä kääpiövauvoja (söpöjä ja pörrösiä). Ja kaikista tulee kaikkien poikia.
Tuota teoriaa tukee myös se miksi kääpiöillä on niin vahvat suhteet toisiinsa.
Älkää nyt naulitko minua tästä hyvästä minnekkään
. Mutta koin velvollisuudekseni valaista kansaa asiasta. itse pidän kääpiöstä (en sillä tavalla) mutta tässä on vain jonkin verran järkeä(?)
Monetko meistä ovat ihmetelleet kuinka kääpiö miehet erottavat myös parrakkaat kääpiö naiset.. Totuus on. Eivät hekään erota. Tämä ongelma on tuonut kääpiöt melkein sukupuuton partaalle. Kääpiöt kun kaikki kasvatetaan koviksi karvaisiksi ja äksyiksi. Näin myös tulee ilmiö etteivät kääpiöt välttämättä ymmärrä sukupuolielintensä ja niiden toimivuuden päälle kovin paljoa, ja kukapa sitä menisi toiselta kääpiöltä kysymään. Sama asia kuin piirtäisi haltian kuvan otsaansa.
Tästä syystä naispuoliset kääpiöt eivät tajua olevansa naispuolisia.. Ja kukapa sitä kerkeää miettiä kun nurkissa häärää gobboja ja rottia.
Aina kerran pari vuosi sadassa kääpiöklaanit järjestävät hyvin salaiset lisääntymis"juhlat". Juhlaan kuuluu isoon tilaan lukittautuminen, siteet silmille ja vaatteet pois. Sitten käydään kiinni kaikkeen mikä liikkuu... Sillä tavalla.. Kaikki sitten poistuvat hissukseen sieltä katsomatta mitä teki ja kelle. Tietyn ajan päästä sitten alkaa ilmestymään pieniä kääpiövauvoja (söpöjä ja pörrösiä). Ja kaikista tulee kaikkien poikia.
Älkää nyt naulitko minua tästä hyvästä minnekkään
The oldes and strongest emotion of mankind is fear. And the oldest and the strongest kind of fear is the fear on unknown.
-H.P. Lovecraft
http://www.takomoalkutuli.fi/
-H.P. Lovecraft
Re: Keventävä offtobik
Me emme kaipaa esiteinien fantasioita.Creeser kirjoitti: Aina kerran pari vuosi sadassa kääpiöklaanit järjestävät hyvin salaiset lisääntymis"juhlat". Juhlaan kuuluu isoon tilaan lukittautuminen, siteet silmille ja vaatteet pois. Sitten käydään kiinni kaikkeen mikä liikkuu.
- Kynä-ääliö
Varhaisteinihtäväksi navanalusjutuksi aika perinteinen, mutta vähän venytetty. Luovuudeltaan aika heikkoa luokkaa, uskoisin kuulleeni vitsin ennenkin. Kielioppi kaipaa hiukkasen hiomista, kiinnitä huomiota varsinkin yhdyssanoihin.
Arvosanana I, eli "ivallisen kommentin väärti".
Arvosanana I, eli "ivallisen kommentin väärti".
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Näinkö se homma siellä Jyväskylässä toimikin?Creeser kirjoitti:hieman offtopic:
Älkää nyt naulitko minua tästä hyvästä minnekkään. Mutta koin velvollisuudekseni valaista kansaa asiasta. itse pidän kääpiöstä (en sillä tavalla) mutta tässä on vain jonkin verran järkeä(?)
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Tämä oli itseasissa lähtöisin Mikkelistä. Väsyneestä ja nälkäisestä ropeillasta (kuten kaikki)
The oldes and strongest emotion of mankind is fear. And the oldest and the strongest kind of fear is the fear on unknown.
-H.P. Lovecraft
-H.P. Lovecraft
Varmaan oli samaan taloon eksynyt vahingossa maitorauhas-parin omaava henkilö ja sähköt katkesivat talosta kokonaan joten päätitte sokkona lähteä kopeloimaan kaikkea liikkuvaa, mutta vastaan taisikin tulla vain parrakkaita miehiä?Creeser kirjoitti: Väsyneestä ja nälkäisestä ropeillasta (kuten kaikki)
- Kynä-ääliö
-
Rotten sound
Noh onko sinun mielestäsi örkit lintuja, sammakkoeläimiä, mateliota, kaloja tai selkärangattomia?The Captain kirjoitti:Eli sinusta linnuilla, kaloilla, matelijoilla, sammakkoeläimillä tai selkärangattomilla ei ole verta, sydänä, keuhkoja, äänihuulia tai muita vastaavia orgaanisia elimiä.Rotten sound kirjoitti: Vaikka se örkki syntyisi peruna mukula tavalla, niin ne eivät ole sillon nisäkkäitä, jonka takia örkeillä ei pitäisi olla verta, sydäntä, keuhkoja, äänihuulia ja muita vastaavia orgaanisia elimiä.
No hyvä. Et ole ihan täysin väärässä. Kaikilla elukoilla ei ole noita kaikkia. Olet vain suurimmalta osin väärässä.
Minun muuten ei tarvitse todistaa olevani oikeassa. Riittää, että todistan muiden olevan väärässä, jolloin loput kyllä uskovat minua.
"Ja rotten, ymmärrät kai, että minulla ei ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan."
-The Chosen Of Waagh
-The Chosen Of Waagh
-
Rotten sound
Mistä tiedät, että örkki ei synnytä/ravitse poikasia? Örkkeillä on sivistynyt kultuuri, mutta sotaleireillä ja sodassa örkkit ovat vain ilkeitä ja hulluja.Thelacan kirjoitti:Örkki on örkki. Mikä siinä on vaikeata?Rotten sound kirjoitti: Noh onko sinun mielestäsi örkit lintuja, sammakkoeläimiä, mateliota, kaloja tai selkärangattomia?
Örkki ei synnytä eläviä poikasia tai ravitse jälkikasvuaan nisillään. Örkki taistelee. Örkki ei ole nisäkäs.
-The Chosen Of Waagh
-The Chosen Of Waagh
- Karl Van Dieter
Hmm, ovatko kääpiönaiset muka parrakkaita? Muistaakseni olen nähnyt kääpiöfigun, joka oli nainen eikä sillä ollut partaa. Se oli jonkun kääpiöpesäkkeen kuningatar, jos oikein muistan, joten sen perusteella teoriasi ontuu.Creeser kirjoitti:hieman offtopic:
Älkää nyt naulitko minua tästä hyvästä minnekkään. Mutta koin velvollisuudekseni valaista kansaa asiasta. itse pidän kääpiöstä (en sillä tavalla) mutta tässä on vain jonkin verran järkeä(?)
Mutta on kyllä totta että kääpiöt eivät varmaankaan ole järin romanttista kansaa, vaan voin hyvin kuvitella jäärän kääpiön murahtelevan eukolleen jotakin ja sitten vedetään peitto korville ja kaikessa hiljaisuudessa hoidetaan hommat. Kääpiöt tuskin haluavat näyttää tunteitaan (vihaa lukuunottamatta) kenellekään, koska silloin ne osoittavat myös olevansa haavoittuvaisia. Ja se on jotakin, minkä uskon käyvän jääräpäisen kääpiön luonnolle.
"Your prayers shall not reach into my heart!" - Amorphis