Eli tuli tässä päivänän muutamana mieleen kokeilla Vulturea. Kävin vilkaisemassa kyseistä nappia eikä hinta oikein miellyttänyt. Myöhemmin päätin tehdä teema-armeijan, eli ei juuri lainkaan tankkeja. Muutkin varusteet ajattelin laittaa kevyemmän näköisiksi; ajattelin saada armeijan näyttämään hieman 'modernimmalta'. Tästä lähti idea saada aikaan armeija, joka ei välttämättä näytä niin futuristiselta kuin muut 4k poppoot.
Vulturen kuitenkin haluan, mutta muodostui onkelma. Mistä saada sopiva nappi? Itse päädyin hiukan pohdittuani etsimään modernin taistelukopterin figua, johon rakentaisin sitten sopivat muutokset.
Etsin nimenomaan MODERNIA(eli nykyään mahdollisimman huipputeknologista) helikopteria, hiukan tyyliin modernit USA:n vehkeet, tähän aion itse rakennella lisävarustusta. Onko kenelläkään minkäänlaisia muistikuvia sopivista napeista? Tekeekö Revell tai muut valmistajat skaalaan sopivaa mallia?
Toinen kysymys myös: Oletteko ostaneet Forgen tavaroita hankkiaksenne lisävarusteita lentohärveleihin vai löytyykö bitz boxista tarpeeksi tavaraa? Käyttääkö kukaan ylens'kään näitä lentiäisiä?
Black hawk down(vulture)?
-
Merrywinds
Black hawk down(vulture)?
Keinuni on aika karu, siinä on vain yksi naru.
- The Captain
- Valvoja
Re: Black hawk down(vulture)?
Ainakin venäläisestä Ka-50 Kamov Hokumista (vm. 1982) ja vanhasta kunnon AH-64D Apachesta löytyy Revelliltä 1:48-skaalaiset mallit. Käy katsomassa Revellin kotisivuilta.Merrywinds kirjoitti: Etsin nimenomaan MODERNIA(eli nykyään mahdollisimman huipputeknologista) helikopteria, hiukan tyyliin modernit USA:n vehkeet, tähän aion itse rakennella lisävarustusta. Onko kenelläkään minkäänlaisia muistikuvia sopivista napeista? Tekeekö Revell tai muut valmistajat skaalaan sopivaa mallia?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- von Kalteisen
Itse olen väsäämässä Vulturea 1:48 skaalan TIGRE:stä. Taitaa olla Revellin malli... tai Italierin.
Skaalaltaan 1:48 juuri sopiva:
ohjaamoon mahtuu gw- pilotit, esim. sentinel-kuskeista saat sopivat lentäjäpojat, happinaamarit green stuffista etc.
Rungon kanssa voit sitten kikkailla mielesi mukaisesti. Itse lyhensin runkoa, teen siivet itse yms.
Työniloa!
Skaalaltaan 1:48 juuri sopiva:
ohjaamoon mahtuu gw- pilotit, esim. sentinel-kuskeista saat sopivat lentäjäpojat, happinaamarit green stuffista etc.
Rungon kanssa voit sitten kikkailla mielesi mukaisesti. Itse lyhensin runkoa, teen siivet itse yms.
Työniloa!
- Oderint dum metuat -