"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Racham ja GW? Koot

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Raistlin Majere

Racham ja GW? Koot

Viesti Kirjoittaja Raistlin Majere »

Niin minkäkokoisia ovat Rachamin napit(confrontation)verrattuna GW:n warhammereihin? katselin sotataidosta conffis figuja ja ajattelin tehdä sieltä helffi armeijaani uuden maagin vähän konvertoimalla, mutta se ei taida oikein onnistua jos figu on armeijanmuita nappeja kaksi kertaa isompi.
W.A.R is coming and i'm soooo waiting for it!!
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Perusjannut ovat hieman GW:n figuja suurempia, kokovertailua löytyy jo ihan sotun haulla, mutta mistään 2 x kokoerosta ei todellakaan ole kyse - ehkä enemmänkin "päätä pidempi" kokoero.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Raistlin Majere

No mutta voisiko Rachamin nappia käyttää Helffimagena?
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Minneyar kirjoitti:No mutta voisiko Rachamin nappia käyttää Helffimagena?
Voisi. On se jonkin verran isompi kuin normaali haltia, mutta kunhan laitat oikean kokoiselle alustalle, ei ongelmaa pitäisi tulla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Minneyar kirjoitti:No mutta voisiko Rachamin nappia käyttää Helffimagena?
Tuo on hiukka fb haltiaa isompi, tulee GW:n basea hiukka korkeammalla(ihan vähäsen) 25mm basella. IMO R:n "high elffeistä" paras fb:n puolelle. Reaperillahan sitten niitä helffimaageja ja muita on leegio. Tietty saatavuus heikompi kanssa.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Raistlin Majere

No mutta aion laittaa pienemmälle alustalle, ajatus oli tehdä tästä
muokkaamalla helffimage. Korvat ukolle green stuffilla(ei tarvitse edes välttämättä tehdä, jos ei näy kasvoja) miekka pois, tilalle sauva pyssyt pois selästä, haukka pois, maalaan synkemmillä väreillä ja jotain scrolleja sun muuta mage sälää päälle. se on vain niin kivannäköinen :D

KapuEdit: Muutin pitkän urlin linkiksi.
Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Minneyar kirjoitti:No mutta aion laittaa pienemmälle alustalle, ajatus oli tehdä tästä
muokkaamalla helffimage. Korvat ukolle green stuffilla(ei tarvitse edes välttämättä tehdä, jos ei näy kasvoja) miekka pois, tilalle sauva pyssyt pois selästä, haukka pois, maalaan synkemmillä väreillä ja jotain scrolleja sun muuta mage sälää päälle. se on vain niin kivannäköinen :D

KapuEdit: Muutin pitkän urlin linkiksi.
Tuossa paketissa tulee sitten 3 äijää. Yksi kyyristelevä ja pari seisovaa. Ovat marsuja noin päätä/kahta isompia, mutta laihempia.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”