Norsca on lähinnä Suomea, tai oikeastaan se on Scandinavia mutta siellä jossain se Suomikin on. Taitaa olla kaikki siellä päin kaamoksen palvelijoita.Mysterous kirjoitti:Kyllä ainaki nminä olen löytänyt. Mutta itsenäinen valtio? olettaisin sen olevan empiren/bretonnian ja kaaoksen valta aluella.Faalag kirjoitti:40koossa on Earth eli maa. Fantasyssa ei taida löytyä suomea kartalta
Vuosi 40.000
Thorgrim, Admiral of the Dwarf navy
Suomi on FB:ssä troll countryä eli olemme peikkojaThorgrim kirjoitti:Norsca on lähinnä Suomea, tai oikeastaan se on Scandinavia mutta siellä jossain se Suomikin on. Taitaa olla kaikki siellä päin kaamoksen palvelijoita.Mysterous kirjoitti:Kyllä ainaki nminä olen löytänyt. Mutta itsenäinen valtio? olettaisin sen olevan empiren/bretonnian ja kaaoksen valta aluella.Faalag kirjoitti:40koossa on Earth eli maa. Fantasyssa ei taida löytyä suomea kartalta
Itse asiassa WHFB:n maailma on yksi 40k universumin lost worldeista (tarkkaa sijantia ei tiedetä, tod. näk. se on jossain Eye of Terrorin, Maelstromin tai Storm of Emperor's wrathin tienoilla). Näin lukee entisen Lost & the Damned kirjan sivulla, jolla myös kuvaillaan useita demon worldeja (muk. luk. Perturabon).Norsca on lähinnä Suomea, tai oikeastaan se on Scandinavia mutta siellä jossain se Suomikin on. Taitaa olla kaikki siellä päin kaamoksen palvelijoita.
Tai voihan olla että WHFB:n maailma on eräänlainen warp jumala joka on syntynyt ihmisten kollektiivisesta toiveesta (ala Slaanesh) palata hieman helpompaan mutta kuitenkin tietyllä tavalla tuttuun aikaan:)
- Cacodemoni
Annatko tarkan sivunumeron ja kohdan?Simpi kirjoitti:Itse asiassa WHFB:n maailma on yksi 40k universumin lost worldeista (tarkkaa sijantia ei tiedetä, tod. näk. se on jossain Eye of Terrorin, Maelstromin tai Storm of Emperor's wrathin tienoilla). Näin lukee entisen Lost & the Damned kirjan sivulla, jolla myös kuvaillaan useita demon worldeja (muk. luk. Perturabon).
Sivua en muista (kun kirja ei ole kohdalla) mutta se kappaleessa 'demon worlds', muistaakseni toinen sivu.Annatko tarkan sivunumeron ja kohdan?
Siinä kuvataan muutamia sellaisia ja se kohta menee jotenkin näin:
'..... This is the world of Lothar Bubonicus, a chaos champion of Nurgle from one of the myriad lost worlds of the galaxy'.
Samaisen kirjan toisessa osaa käydään läpi Nurglen championin Lothar Bubonicuksen kehittyminen aloittelevasta kaaos hässikästä ehdaksi demoniprinssiksi.
Elikkä siis Bubonicus tuli WHFB:n maailmasta joka on jokin näistä Lost Worldeista ja asustaa nykyään Eye of Terrorissa.
- Cacodemoni