"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tzeencthillä aloittelua 2K

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Draktaron

Tzeencthillä aloittelua 2K

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Lords:

Lord of Chaos 210pts.
-Lord of Tzeentch 140pts.
-Tzeentch Disc 45pts.
-Gaze of Gods 30pts.
-Staff of Tzeentch 65pts.
-Shield 2pts.
492pts.

Heroes:

Aspiring Champion of Chaos 80pts.
-Hero of Tzeentch 70pts.
-Shield 2pts.
-Halberd 4pts.
-Dispell Scroll 25pts.
-Barded Chaos Steed 16pts.
197pts.

Aspiring Champion of Chaos 80pts.
-Hero of Tzeentch 70pts.
-Shield 2pts.
-Halberd 4pts.
-Dispell Scroll 25pts.
-Barded Chaos Steed 16pts.
197pts.

Core:

Chariot of Chaos 120pts.
-Chariot of Tzeentch 20pts.
140pts.

Chariot of Chaos 120pts.
-Chariot of Tzeentch 20pts.
140pts.

Knights of Chaos 5* 165pts.
-Regiment of Tzeentch 20pts.
-Musician 10pts.
195pts.

Knights of Chaos 5* 165pts.
-Regiment of Tzeentch 20pts.
-Musician 10pts.
195pts.

Special:

Chaos Ogres *3 105pts.
-Additional Hand Weapons 12pts.
-Heavy Armours 9pts.
126pts.

Tzeentch Screamers *5 165pts.

Chaos Furies *10 150pts.

Powerdice: 12
Dispel Dice: 6
Dispell Scrolls: 2

1997pts.
Viimeksi muokannut Draktaron, Ma 30.10.2006 13:27. Yhteensä muokattu 10 kertaa.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Totuushan on, että lista ammutaan murskaksi, ennen kuin se pääsee taisteluun, varsinkin warriorit.

Vain velhot saavat arcaneitemeitä, joten rulla pois ja sword of might tilalle, taikka sitten flaili, jos sinulla on sellainen figu.

Kaiken kaikkiaan paha mennä sanomaan mitään, jos nuo ovat figusi. On hyvä, että pelaat wysiwyginä, mutta se silloin sinun pitäisi hankkia tai konvata vähän noita figuja lisää, sillä ainakin warrut haluavat gw:t ja ritarit lipun. Ogreilla aseistus on vähän makuasia. Koiria haluat skreenaamaan joukkojasi, ettet mene haluamattasi metsään.

Kaamossoturi boksissa tulee vissiin nykyään vain hw+shield ja kai myös adhw kombot, jos en väärin muista.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Draktaron

Ärh, tuleeko jo tonnin pelissäkin niin paljon tulivoimaa että lista tosiaan paukutetaan rei'ille ennen perillepääsyä?

Damn, yksikköjä voi sinänsä vaihtaa ( Minulla on vasta Ogret ja Exa. ) mutta minulla on henkilökohtainen negatiivinen mielipide hevoskisoja vastaan. Otin listaan suosittelujen jälkeen Marauder Horsemaneja härnäämään tykkien miehistöjä Exan ja Khorneritareiden kaveriksi.

Metsään nyt ei kovinkaan usein tulla ajetuksi.
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Marauder horsemänit kahteen 5 yksikköön. Muuta ei oikein voi tehdä jos wysiwyggiä pitää pelata ja figut on jo koottu. Ehkä nihdit choseneiksi? Keräävät kyllä tulta vieläkin enemmän sitten ja maksavat, mutta onhan armeijassa muutakin ammuttavaa, vaikka karu totuushan on että warriorit on paskoja, mutta tiedät sen varmaan jo. Jonkin näköistä screeniä tuo kyllä kaipailisi. jos jostain saisit nipistettyä koira screeniin sen 30pts...

Ongelmahan tässä listassa piilee juurikin siinä että warriorit eivät pääse tappeluun, tai jos pääsevät niin eivät saa mitään aikaiseksi. Ja vievät kuitenkin sen 280 pistettä millä saisit jotain hyödyllisempää.

Ja warriori boksissa tulee hw + shield tai 2 hw kombot, mutta niistä pitäisi saada greatweponeilla aseistettuja tehtyä pienellä vaivalla.
taavetti

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Menee hieman ohi listasta, mutta milloin galleria osioon tulee kuvia mahd. armeijan figuista? Malttamattomana odottelen. ;)
Draktaron

Figuista ainoastaan Chaos Ogret ovat jo, mutta pännii vain henkilökohtaisesti ravikisat jotka ovat nykyään varsin yleinen ( ja usein ainoa. ) tapa pärjätä.

Yrittänyt miettiä kuinka warruja voisi avittaa perille, hirvittävällä määrällä koiria, taikurilla tai muulla sellaisella.

Kuvia tulee heti kun saan sotkuisen mieleni sohjukan setvittyä, ja tehtyäni päätöksen armeijan lopullisesta kokoonpanosta.
Jurpo

tällaista

Viesti Kirjoittaja Jurpo »

Ota shadow-lorea käyttävä sorcerer. Kyseisessä loressa on paljon käyttökelpoisia taikoja ja Unseen Lurker on erityisen tehokas warriorien auttamiseen.

Horsemanit voisivat olla kahtena yksikkönä ja warrut taas yhtenä staattista resoa tuovana muurina.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Minorith kirjoitti:Figuista ainoastaan Chaos Ogret ovat jo, mutta pännii vain henkilökohtaisesti ravikisat jotka ovat nykyään varsin yleinen ( ja usein ainoa. ) tapa pärjätä.

Yrittänyt miettiä kuinka warruja voisi avittaa perille, hirvittävällä määrällä koiria, taikurilla tai muulla sellaisella.

Kuvia tulee heti kun saan sotkuisen mieleni sohjukan setvittyä, ja tehtyäni päätöksen armeijan lopullisesta kokoonpanosta.
Se on ihan sama saatko nuo warriorit mihinkään kiinni, ei ne siellä mitään oikeaa ryhmää voita. 5 s4 lyöntiä ja yksi ränkki ei paljoa auta jos vastustalla on täydet ränkit, ylivoima ja lippu. Ratsuväki taas menee noista työntämällä läpi.

Warrioireiden hintaan saisit ison kasan maraudereja jotka siellä voisivatkin voittaa ränkkien avulla jo jonkun. Jos sitä jalkaväkeä haluat.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Jurpo

huomattu

Itse asiassa olen huomannut että ei ratsuväki mene helpolla läpi mistään. Khorne-chosenit ovat poikkeus, mutta se ei todellakaan ole kirkossa kuulutettu että jalkaväki häviäisi aina ratsuväelle.
Anna kestävä lemmenvala.
attor

Re: huomattu

Jurpo kirjoitti:Itse asiassa olen huomannut että ei ratsuväki mene helpolla läpi mistään. Khorne-chosenit ovat poikkeus, mutta se ei todellakaan ole kirkossa kuulutettu että jalkaväki häviäisi aina ratsuväelle.
Niin jostain isommista blokeista ehkä ei mee, mutta 10 choas warrioirista kyllä menee.
Draktaron

Lueskelin sääntökirjan läpi muistaen jälleen toivottavasti suurimman osan säännöistä.

Khornesta en saa haluamaani ( Fabassa. ) joten käännyn Tzeencthin puoleen. Tämä deity on kiinnostanut yhtä paljon kuin Khorne, mutta on 40K:ssa ikävästi nerffattu. Nyt pääsen siis konvaamisen ja astraalisesti maalattujen figujen maailmaan.

Tzeencth lista lisätty ylös, kehitysideoita otetaan vastaan. Lista perustuu siis siihen että ensin räimitään vihollista mukavalla määrällä Powerdiceja, jonka jälkeen lähdetään rysäyksellä eteenpäin. Tykkicrewit yritetään saada ensimmäisenä tieltä pois.

Laittomuuksista kannattaa myös huomauttaa.
Jurpo

jaahas

Nyt kun se on siirtynyt täysiveriseksi taikalaumaksi ehdotan paria pientä muutosta.

Ota mukaan kolmas Aspa joka on BSB ja kantaa Banner of Wrathia. Ylimääräinen loitsu on aina kivaa. Aspojen tällä hetkellä kantamat Great Weaponit eivät ole niin hyviä. Saat vain +1 Strenaan ja siltikin lyöt viimeisenä kun olet kärryssä. Halberdi tilalle.

Laita lordikin suoraan johonkin kärryyn.
Anna kestävä lemmenvala.
taavetti

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Minulle tulee ensimmäisenä mieleen yksitoikkoisuus. Mahtaako kovinkaan pitkään kiinnostus riittää kärryjyrällä pelaamiseen, puhumattakaan maalauksesta? :/

Mutta kyllähän kärryt sattuu, jos osumaan pääsevät. Ensimmäinen vuoron saaminen näin äkkiseltään funtsittuna listalle tärkeä.
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Jos nyt neuvoja tarvitset niin vaihda GWt joko hilpareihin tai flaileihin sillä GW antaa vain yhden str vaunun selässä.
Ja power dice määrä on väärin.

Ai katos perkule. Taidan vielä elää vähän viime edikassa. ;) Tottunu niin kovasti siihen että sankareidenkin nopat merkataan tuonne.
Viimeksi muokannut flagu, Su 29.10.2006 16:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Draktaron

Väärin? Basic määrä 2 + 1 jokaisesta chariotista eli 6kpl = 8kpl?
chaos pete

Viesti Kirjoittaja chaos pete »

OT: Vaihda otsikko, se on aika harhaanjohtava

Sitten, vaikka sulla olisi Ogret jo hankittu, niin voisit harkita vaihtavasi ne Centigoreiksi. Ne ovat nopeita, ja puhdistavat metsät hyvin pikkuötököistä, suosittelen.. Muuten on ihan kiva magiapatteri :D
Ikävä kyllä spirit of the game on epäkuolleiden special character, jonka valmistus taidettiin lakkauttaa tuossa 90-luvun alkupuolella - The Captain
Draktaron

Kuinka niin harhaanjohtava? Oikeastihan minä aloittelen, olen viettänyt FB:n maailmassa vasta yhden päivän enkä edes pelannut, vasta lukenut sääntiksen kerran läpi ja opiskellut Armybookkeja. Eli aloittelen ihan oikeastikin.

Mutta nyt jäi kismittämään tuo Powerdicejen oikea määrä?
attor

Minorith kirjoitti:Kuinka niin harhaanjohtava? Oikeastihan minä aloittelen, olen viettänyt FB:n maailmassa vasta yhden päivän enkä edes pelannut, vasta lukenut sääntiksen kerran läpi ja opiskellut Armybookkeja. Eli aloittelen ihan oikeastikin.

Mutta nyt jäi kismittämään tuo Powerdicejen oikea määrä?
Lähinnä varmaan että topicissa lukee 1,5k ja lista on 2k..

Powerdiceja on huomattavasti enemmän koska lvl 4 velho tuottaa sitä 4 ja level 2 velhot 2.

Eli 16 pwrdicee pitäs tulla.
Draktaron

Juu mutta kannattaako noita Wizujen omia laskea kun niitä ei muille jaeta kuitenkaan, luku siis merkkaa vapaita Powernoppia.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Tottakai kannattaa, se ilmoittaa listaa katsovalle suoraan mikä on listan loitsupotentiaali.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”