Arcane item
Arcane item
Sääntökirjassa lukee *Only a Wizard can carry an arcane item and no charcter can carry more than one*
Tarkoittaako tämä tosiian sitä että vain Yksi Arcane item per wizard?
Sen kyllä ymmärsin että yksi arcane item per armeijja (esim.Ei kahta black staffia DE armeijjalla)
Tarkoittaako tämä tosiian sitä että vain Yksi Arcane item per wizard?
Sen kyllä ymmärsin että yksi arcane item per armeijja (esim.Ei kahta black staffia DE armeijjalla)
Nekku on paljon parempi ky loknes..
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
- Lord Mikke
Luultavasti sinne vitosedikkaan asti. Siihen typpää yllättävän moni muukin asia.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Kuinkas pitkälle sun ennen "menee" tarkalleen? Ei viime edikassa ainakaan saanut.Nekku kirjoitti:jeesh i know that...mutta ihmetyttää esim.että high sorceressia DE ei enään saa kovin voimakkaaksi!
Katsos kun ennen sai olla staffi ja vaikka kirja vaikka molemmat olivat siis esim.Arcane itemeitä...
Peril of Warp
Crownia se ei tarvitse, mutta ihan kahteen tonniin 100 pisteen esineet tulee aina. 3 rullaa ja seal.Wellu kirjoitti:Eikö High sorceress oo ihan tarpeeks kallis muutenki, ettei tarvi koko sataa pistettä itemeitä sun muuta. Isommissa peleissä ehkä, mutta itse tykkään niissäkin käyttää tyyliin tome of furonia ja crown of black ironia.
Niinpä, mua lähinnä arveluttaa että pelattiinkos sittenkin kutosta väärillä säännöillä.Luultavasti sinne vitosedikkaan asti. Siihen typpää yllättävän moni muukin asia.
- The Captain
- Valvoja
Varmaan puolet HE-pelaajista yrittää edelleen tunkea samalle jätkälle Jewel of the duskia ja Silver wandia...Nazreg Moonsinger kirjoitti: Niinpä, mua lähinnä arveluttaa että pelattiinkos sittenkin kutosta väärillä säännöillä. :P
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.