Space Marine Merkit
Space Marine Merkit
Kannataako pistää Space Marineille ne ihmeen vesi liima mömmö merkit? vaiko eikö?!?!?!!?!?!?!!
- figunarkki
- The Captain
- Valvoja
Yleisimmille chaptereille on saatavilla myös kohokuvioituja olkapääsuojuksia. Näitä tosin pitää tilata Mail orderista, mikä tuntuu olevan liian korkea kynnys useimmille.figunarkki kirjoitti:Ne kiiltävät ikävästi ja menevät helposti vekeille. Joten itse en suosi sellaisia laisinkaan. Mielummin kannattaa opetella tekemaan freehandeja.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Necron Loiri
Ja mokomat on aika kalliita.The Captain kirjoitti:Yleisimmille chaptereille on saatavilla myös kohokuvioituja olkapääsuojuksia. Näitä tosin pitää tilata Mail orderista, mikä tuntuu olevan liian korkea kynnys useimmille.figunarkki kirjoitti:Ne kiiltävät ikävästi ja menevät helposti vekeille. Joten itse en suosi sellaisia laisinkaan. Mielummin kannattaa opetella tekemaan freehandeja.
Tosiaan asia on sinusta itsestäsi kiinni. Figunarkki tuossa jo kertoikin niiden huonoista puolista.
Forgekin valmistaa komeita olkapääsuojia suosituimmille chaptereille.
Kannattaa suosiolla opetella freehandaamaan, jos ei erillisten suojien tilaaminen iske. Siirtokuvat kiiltävät, menevät helposti rullalle ja vaativat luontevilta näyttääkseen joka tapauksessa maalia päälleen. Lisäksi niiden laittaminen on yllättävän työlästä, ja olen huomannut niiden kuluvan helposti pois, jos ne jättää lakkaamatta.
Kannattaa suosiolla opetella freehandaamaan, jos ei erillisten suojien tilaaminen iske. Siirtokuvat kiiltävät, menevät helposti rullalle ja vaativat luontevilta näyttääkseen joka tapauksessa maalia päälleen. Lisäksi niiden laittaminen on yllättävän työlästä, ja olen huomannut niiden kuluvan helposti pois, jos ne jättää lakkaamatta.
- Mariini man
Itse käytän mielelläni. Oma käsi ei ole niin vakaa että hyviä merkkejä saisi maalattua, joten GWn helpposiirtoiset merkit ovat kuin lahja taivaasta. Pieni sipaisu lakkaa päälle niin ei irtoa eikä kiillä pahasti.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- The Captain
- Valvoja
Ongelma on siinä, että esim. Blood Angel -symboli on vahvasti suunniteltu tasaiselle pinnalle, jolloin se menee väkisinkin mykkyräksi kuperalle olkapääsuojukselle liitettäessä.daider kirjoitti:Itse käytän mielelläni. Oma käsi ei ole niin vakaa että hyviä merkkejä saisi maalattua, joten GWn helpposiirtoiset merkit ovat kuin lahja taivaasta. Pieni sipaisu lakkaa päälle niin ei irtoa eikä kiillä pahasti.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Pienoismalliliikkeistä saa myös mömmöä, joka pehmentää merkkiä niin, että se muotoutuu paremmin pinnan mukaan.
Ainakin Testorin aine on pääsääntöisesti etikkahappoa, jota saanee edullisemmin apteekista tai jostain, jos kokeiluintoa riittää. Tosin kulutus on niin vähäistä, ettei sen purnukan hinnalla oikeasti ole väliä.
Ainakin Testorin aine on pääsääntöisesti etikkahappoa, jota saanee edullisemmin apteekista tai jostain, jos kokeiluintoa riittää. Tosin kulutus on niin vähäistä, ettei sen purnukan hinnalla oikeasti ole väliä.
//Mx
Ehkäpä kannattaa sitten kokeilla myös ihan etikkaa jos sitä sattuu (äidinmaxxon kirjoitti:Pienoismalliliikkeistä saa myös mömmöä, joka pehmentää merkkiä niin, että se muotoutuu paremmin pinnan mukaan.
Ainakin Testorin aine on pääsääntöisesti etikkahappoa, jota saanee edullisemmin apteekista tai jostain, jos kokeiluintoa riittää.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
Voihan sitä tietty kokeilla, mutta tavallinen keittiöetikka on kait 5% etikkahappoa (väkiviinaetikassa 10%). Voi olla, ettei ole tarpeeksi stydiä kamaa. Testorin purkissa ei ole ilmoitettu vahvuutta, mutta muistaakseni syövyttävyydestä varoitetaan toisin kuin etikkapullossa.Kurimus kirjoitti: Ehkäpä kannattaa sitten kokeilla myös ihan etikkaa jos sitä sattuu (äidin) keittiöstä löytymään? Tuskin siinä ainakaan kovin suurta menetystä tulee jos ei toimikaan...
Testaaminen on vähän hankalaa, kun ei se merkki mitenkään silmissä sula edes ehdalla aineella. Sokkotesteissä kraanavesikin varmaan pärjäisi kohtuullisesti
//Mx