"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Heavy supporttia seuraavaksi?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
K0tka

Heavy supporttia seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja K0tka »

Eli olen tässä hankkimassa kolmatta heavy support yksikköä, ja ajattelin täydentää marsujani whirlwondillä tai vindicatorilla...
eli haluaisin kuulla mielipiteitänne molemista yksiköistä ja niiden tarpeellisuutta...
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Mitä muuta armeijasta löytyy? Helpottaisi jos tietäisi edes suunnilleen armeijan muun koostumuksen.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
Kezerk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kezerk »

Jos pelaat edes joskus tauta vastaan, Whirla.
Sen ampumat miinakentät ovat kivoja crisis suitien shoot and scoot -taktiikkaa vastaan.

- Kez.
Life is hard, and then you reincarnate.

On olemassa 10:nlaisia ihmisiä: ne, jotka ymmärtävät binaaria, ja ne, jotka eivät.
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

Whirla on halpa ja yleispätevä, suosittelen jos ei jo armeijasta löydy.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Remington

Viesti Kirjoittaja Remington »

Whirla toimii yksinäänkin kunhan suojaan laitat. Ei ole tulilinjalla koko aikaa eli elinajan odote on lupaava. Mutta jos otat predan niin toinen kaveriksi ehdottomasti, selviävät näin pidempään. Yksittäinen panssarivaunu herättää vain kaiken vihollisen raskaiden aseiden huomion ja suorastaan kerjää itsensä ampumista. Ja predan varustus;lascannon, heviboltterit, extra armour ja savut. Tank-hunter on hyvä lisä jos vastustajalla on paljon ajoneuvoja. Vindicator on kyllä tuhovoimainen mutta ei välttämättä kerkeä ampumaan kertaakaan. Tarvii ehdottomasti kaverin jakaamaan vihollisen tulen ja posauttamaan sitten vastustajan HQ höyryksi ja lihankappaleiksi demollaan.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

En pelaa mariineilla, joten ota se huomioon, mutta itse suosittelisin Predoja parittain. Tämä ihan sen takia, että vihollinen ei saisi kerralla tukahdutettua koko panssari voimaa. Whirla on toki halpa, mutta mielestäni hieman epäluotettava. Melkoinen päänvaiva sensijaan on sellainen sinko kvartetti (onhan tämä Heavy support?), ne jos jättää henkiin pitkäksi aikaa, niin silloin käy ikävästi.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Itse tukemani lista:
-eliitteinä devastoreja(en muista traitin nimeä)
-pari predatoreja lascannonilla ja heavybolttereilla
-whirla jonka vieressä kyttää squadillinen devastoreja heavybolttereilla tai missilelaunchereilla,torjuvat hyvin jalkaväen rynnäköt ja tod.näk.purevat myös tankkeihin.
K0tka

Viesti Kirjoittaja K0tka »

joo armeijasta löytyy devastatoreita, typhoon, 2x tactical squad, chaplin ;D, dredi, commander marsu
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”