Rosemary & Co pensseli kimppatilausta?
Rosemary & Co pensseli kimppatilausta?
CMONin keskustelupalstalla kovasti kehuneet Rosemaryn pensseleitä. Pitäisi olla W&N series 7 tasoisia ja halvempia.
Kotisivut: http://www.rosemaryandco.com/default.htm
Suora URL kolinskyihin: http://www.rosemaryandco.com/kolinsky%20sable.htm
Series 33. Pointed Pure Kolinsky pitäisi vastata W&N Series 7:aa. Itse en pysty tilausta hoitamaan, kun ei minulla ole Paypalia.
Luulisin, että muutkin sotulaiset olisivat kiinnostuneita laadukkaista pensseleistä.
1. Koon Rosemary Series 33 kolinsky pidemmällä kädensijalla = ~4,71€
1. Koon Rosemary Series 33 kolisnsky normaali pituisella kädensijalla = ~4,34€
1. Koon Raphael 8404 kolinsky = 12,45€ Temperasta
[edit] Korjasin urlin.
Kotisivut: http://www.rosemaryandco.com/default.htm
Suora URL kolinskyihin: http://www.rosemaryandco.com/kolinsky%20sable.htm
Series 33. Pointed Pure Kolinsky pitäisi vastata W&N Series 7:aa. Itse en pysty tilausta hoitamaan, kun ei minulla ole Paypalia.
Luulisin, että muutkin sotulaiset olisivat kiinnostuneita laadukkaista pensseleistä.
1. Koon Rosemary Series 33 kolinsky pidemmällä kädensijalla = ~4,71€
1. Koon Rosemary Series 33 kolisnsky normaali pituisella kädensijalla = ~4,34€
1. Koon Raphael 8404 kolinsky = 12,45€ Temperasta
[edit] Korjasin urlin.
Viimeksi muokannut Icecube, Ke 01.11.2006 22:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
eli postikulut olisivat £5-6 (riippuen tilauksen koosta), eli siinä 7.5-9 €?
hmh... periaatteessa tuolta voisi ehkä sudin tai pari hankkia... hinta todellakaan ei ole huono
kahteen pekkaan tilaus on kuitenkin vähän niin ja näin... harkitaan vielä ja kyselen hieman kavereilta kiinnostuksesta (tosin ne tilasivat jokin aika sitten W&N series 7:aakin)
hmh... periaatteessa tuolta voisi ehkä sudin tai pari hankkia... hinta todellakaan ei ole huono
kahteen pekkaan tilaus on kuitenkin vähän niin ja näin... harkitaan vielä ja kyselen hieman kavereilta kiinnostuksesta (tosin ne tilasivat jokin aika sitten W&N series 7:aakin)
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
-
Sotatonttu
- Githgulcag
On kyllä, mutten oikeasti jaksaisi lähteä organisoimaan jälleen kerran yhtä kimppatilausta (kun noita R-storesta tehtyjä tilauksia on ollut pieni kiljoona takana), joten mielellään joku toinen PayPal-tilin omistava voisi ottaa organisaatiovastuun (vaatii siis luottokortin).
- Cannonfodder
- dead flesh penalty
Onko siis kenelläkään muulla tähän ketjuun kirjoittaneella luottokorttia?
Ilmoitan siis edelleen vastentahtoisuuteni homman järjestämiseen, mutta jos OIKEASTI kukaan muu ei suostu tähän, niin ehtoni ovat seuraavat:
- rahat tilillä eräpäivään mennessä, jos pankki on eri, maksakaa viimeistään edellisenä arkipäivänä virka-aikaan, jotta maksu ehtisi saapua - muuten tilaus ei osaltasi lähde
- postituskulut briteistä jaetaan tasan tilaajien kesken, ei erillistä painotusta tilaussumman suuruuden suhteen
- varsinaiset postitus+käsittelykulut alustavasti 2 €, ellei ne jostain syystä nouse korkeammiksi (iso suti jota jostain syystä ei saa postitettua normikirjeessä pahvivahvistein).
Esimerkki:
Tilauksen kokonaissumma < £30, viisi tilaajaa. Lähetyskustannukset £6/5=£1.20 per nenä
Marko Miniatyyripelaaja haluaa neloskoon lyhytvartisen series 33:sen (£3.59). Hänen tilaussummansa on siis yhteensä £4.79 = 7.15 €. Tähän päälle p&k-kulut = 9.15 €.
Kuten sanottua, en halua mielellään nähdä tätä vaivaa, siksi nuo käsittelykulut. Delegoin tämän osuuden mieluusti jollekin muulle.
Ilmoitan siis edelleen vastentahtoisuuteni homman järjestämiseen, mutta jos OIKEASTI kukaan muu ei suostu tähän, niin ehtoni ovat seuraavat:
- rahat tilillä eräpäivään mennessä, jos pankki on eri, maksakaa viimeistään edellisenä arkipäivänä virka-aikaan, jotta maksu ehtisi saapua - muuten tilaus ei osaltasi lähde
- postituskulut briteistä jaetaan tasan tilaajien kesken, ei erillistä painotusta tilaussumman suuruuden suhteen
- varsinaiset postitus+käsittelykulut alustavasti 2 €, ellei ne jostain syystä nouse korkeammiksi (iso suti jota jostain syystä ei saa postitettua normikirjeessä pahvivahvistein).
Esimerkki:
Tilauksen kokonaissumma < £30, viisi tilaajaa. Lähetyskustannukset £6/5=£1.20 per nenä
Marko Miniatyyripelaaja haluaa neloskoon lyhytvartisen series 33:sen (£3.59). Hänen tilaussummansa on siis yhteensä £4.79 = 7.15 €. Tähän päälle p&k-kulut = 9.15 €.
Kuten sanottua, en halua mielellään nähdä tätä vaivaa, siksi nuo käsittelykulut. Delegoin tämän osuuden mieluusti jollekin muulle.