"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mercs 500p turnaukseen

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Teräratas
Valvoja

Mercs 500p turnaukseen

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Eli koetan tässä pähkäillä mieleistä mercs listaa turnaukseen, Näillä näkymin se olisi seuraava:

Four Star Syndicate:
Magnus the Traitor
->Mangler
->Renegade
->Renegade
Gorman di Wulfe
Eiryss
Kell Bailoch
Croe's Cutthroats(10)

Tällä listalla ei pahemmin ole vielä tappioita kertynyt, eli kai se kohtuudella toimii. Homman ideana on pommittaa renegadeilla vastustus matalaksi. Gorman jeesailee renegaden sahaamista rustilla tai black oililla, Eiryss metsästää casteria tai sen jaakkoja vasamillaan. Kell ammuskelee mitä nyt sattuu jyvälle jäämään. Croen pojat toimivat jalkaväen surmana sekä muuna uhrilahjana. Koettavat myös magnuksen kanssa ajaa vastustajia pussiin, jolloin jommalta kummalta puolelta pääsee kuittaamaan backstabbeja. Warcasterit, soolot sun muut koetetaan myrkyttää ampumalla, mieluiten obliterator osuman jälkeen. Mangler sitten epämuotouttaa mitä nyt sattuu kiinni saamaan. Petturi itse pysyttelee taka-alalla loitsimassa ja haulikolla paukuttelemassa, hyökäten vasta lopuksi haaskalle.

Lista on normaalissa taistelussa sikäli vahva, että se voi ampua vastustajan maahan, käydä kolhimassa ja juosta pakoon (feat), minkä jälkeen sitten aletaan ylivoimalla hakea voittoa.

Valtaushommissa alkaa kestävyys ja rehellinen lähistelykyvyttömyys muodostua ongelmaksi, joten sille pitäisi jotain tehdä. Lähinnä jos mangler menetetään, alkaa listalla olla vaikeuksia pistää mitään ihan oikeasti hajalle. bokur voisi olla ihan kiva lisä ehkä? Ainakin Reinholdt, Alexia ja Herne&Jonne on mahdollista listaan sovittaa.

Mutta antakaapa mercenary komentajat vinkkejä, millä saadaan valtausoperaatiot sujumaan?
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Eräs Suomen heikoimmista Masinisteista sanoo:

Sanoisin, että käytä Magnusta aggressiivisemmin. Magnuksen käsi on oikeasti hyödyllinen, varsinkin Renegadeja ulkoiluttaessa. Lisäksi kahden käden isku on listasi toiseksi tehokkain meleehyökkäys P+S seitsemällätoista. Ei se ole riski, jos kukaan ei ole lyömäsä takaisin. ;)

Renegadet eivät ole mitenkään ihmeellisiä yksin. Älä siis lähistele "reilusti", vaan komboile armotta. Jaakot tykkää, kun pistät yhden ketoon tai Gormanin mömmöihin ja alat revitellä sahan kanssa.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Itsekin olen välillä Magnuksella pelaillut ja kyllä se osaa tapella, mutta oikeassa tässä ollaan, että varovainen kannattaa olla. Lista vaikuttaa varsin peruskamalta jostain syystä, muttei se huono ole. Ainoa, mikä minulla olisi ehdotuksena, olisi mahdollinen Manglerin vaihtaminen Muleen. Ei erityisen tarvittava, mutta Muuli on monikäyttöisempi ja edelleen hyvä myös jalkaväkeen. Pisteitä olisi kuitenki 5 enemmän, joten en ole varma, mahtuisiko se listaan. Lisäksi Frenzy voisi jäädä aavistuksen turhaksi.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Mulea olen tosiaan miettinyt minäkin, mutta toisaalta AoE:tä sataa jo ihan siedettävästi tuollakin kokoonpanolla ja mule ei ainakaan paranna kukkulan päällä pysymistä.

Magnuksella varmaan tosiaan pitäisi rohkeammin iskeä kimppuun, mutta kun jotenkin cainella ja dennyllä enemmän pelanneena se tuntuu turhan rohkealle liikkeelle.

Rehellinen lähitaistelu tosiaan on vähän nihkeää, mutta toisinaan se tuntuu olevan pakollista. Noh, ehkä täytyy vain keskittyä vastustajan täydelliseen tuhoamiseen ja murehtia tehtävästä sitten kun vastarintaa ei enää ole..? :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”