Dreadnoughtin aseistus...
Dreadnoughtin aseistus...
Mitä aseita Space mursujen dreadille saa ?
-T-nator
-T-nator
- The Captain
- Valvoja
Re: Dreadnoughtin aseistus...
Figulle on saatavilla vaikka mitä aseistusta.Teronator kirjoitti:Mitä aseita Space mursujen dreadille saa ?
Boksissa tulee assault cannon ja lascannon oikeaan käteen ja close combat weapon (+fleimeri tai storm bolter) ja missile launcher vasempaan. Codexi sallii myös multimeltan oikeaan käteen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Pidä assaultcannon ja closecombatwepa. Lisää fleikka halutessa mutta tosi harvoin pääset käyttämään. Näin siis ainakin minun kohdalla.. Lisää siis extra armori ja savut ja 113 pojolla "yyberkillin'machine".Teronator kirjoitti:mikä olisi kannattava yhdistelmä jos sillä haluaa olla closarissa sekä ampua?
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
- Half-breed
Assault Cannon/Twin-linked Lascannon + Missile Launcher + Extra-armour + Smoket. Jommalla kummalla noista yhdistelmistä Dredi on oikein varteenotettava kone ampuen paljon ja tehokkaasti ja pitäen silti mahdollisuudet jumittaa jonkin yksikön lähikseen pitkäksi aikaa. Vaikka muut sanovatkin, että sille kannattaa jättää se Dreadnought c-c. ase jos klosikseen haluaa, niin itse en suosittele sitä, kun kahdella hyökkäyksellä ei tapeta tarpeeksi vihollisia oli S10, tai ei.Teronator kirjoitti:mikä olisi kannattava yhdistelmä jos sillä haluaa olla closarissa sekä ampua?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Varsinkin Tyranideja vastaan se DreadCCW on yhtä tyhjän kanssa. Parempi ottaa AsCan ja MLauncher, sijoittaa Dread sellaiseen kulmaan etteivät kantama-aseistetut Tyranidit pääse ampumaan, ja keskittyä tulittamaan pienempiä pirulaislaumoja tohjoksi... Ja varoa ettei kyseiset pienemmät pirulaislaumat saa sidottua sitä lähikseen loppupeliksi.
Tai jättää Dreadin samantien kotiin... Ajoneuvona se on turhan herkkä.
Tai jättää Dreadin samantien kotiin... Ajoneuvona se on turhan herkkä.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.