"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pari kuvaa bretonnialaisistani

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
jss

Pari kuvaa bretonnialaisistani

Viesti Kirjoittaja jss »

Pukin kontista löytyi digitaalikamera - tässä pari ensimmäistä koekuvaa.

Kreivi Cédric, armeijan kenraali:

http://www.helsinki.fi/~ssalonen/warhammer/general.jpg

Välähtänyt salama pisti tämän vähän poskelleen; musta ei näy syvänä, eikä hevosen kaulassa oleva laskos näy kunnolla, mistä johtuen ruutukuvio voi näyttää epäyhtenäiseltä. Bergeracin iloisista veikoista tuli paljon onnistuneempi kuva:

http://www.helsinki.fi/~ssalonen/warham ... ry_men.jpg

Figujen maalaustyyli ei välttämättä ole aivan yhtenäinen, sillä mun maalaustekniikkani on ollut vähän kadoksissa monen vuoden tauon jäljiltä. Olen kuitenkin tarkoituksella pyrkinyt harrastamaan aika vahvaa varjostamista ja blackliningia, sillä figut ovat ensisijaisesti pelikäyttöön maalattuja - tarkoituksena saada piirteet näkymään selvinä pienen matkankin päästä tiirailtuna.
Vega

Viesti Kirjoittaja Vega »

Tosi hyvän näkösiä pelifiguja, enpä osaa muuta sanoa, kun itse en maalaa maalaa pelkästään vaan maalaan armejoita, ihan eri asia. Mutta hinoja pelifiguja ovat kaikki. Jos vaan jaksat fb armejan maalata tota tasoa niin hyvältä tulee näyttämään.
"Summon my army Lich"
Northen

Re: Pari kuvaa bretonnialaisistani

Viesti Kirjoittaja Northen »

Ritari näyttää ihan pätevältä, hieno ruudutus hepan bardingissa. Ei noissa muissakaan mitään valittamista oikein oo. Yks ohje kuitenkin, koita keksiä besseihin jotain lisää, nyt ne näyttävät liian yksinkertaisilta. Voisit drybrushaa jonkun highlightin siihen ja lisätä vähän jotain krääsää.
Toivo on vain ensimmäinen askel tiellä keittiöön
c0mmy

.........

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

Hiekkaa baseen ..
jss

Re: .........

Viesti Kirjoittaja jss »

Comissar kirjoitti:Hiekkaa baseen ..
Sitä niissä itseasiassa on - hiekkaa liimattu ja vihreäksi maalattu. Mutta tosiaan, en ole koskaan oikein hienoja alustoja opetellut tekemään.
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

Noihan on aikas komeita
Behold the glory of my vermin horde
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Mun mielestä noi kuvat on osattu kuvata (ihailee tota valoa jne.) siis kaikki muut näkemäni kuvat on olu liian synkkiä verrattuna tähän (mahd. jopa gw:n).
jss

Viesti Kirjoittaja jss »

Mysterous kirjoitti:Mun mielestä noi kuvat on osattu kuvata (ihailee tota valoa jne.) siis kaikki muut näkemäni kuvat on olu liian synkkiä verrattuna tähän (mahd. jopa gw:n).
Vaikkei päivänvaloa ollutkaan, sain noihin säädettyä aika hyvin keinovaloa - kolme Philipsin 60W neodyymispottia eri suunnista. Neodyymilampuista tulee tosi mukavan sävyistä valoa, ja värit näkyvät IMHO rikkaampina kuin tavallisten hehkulamppujan valossa.
Balrog

Viesti Kirjoittaja Balrog »

coool duuud.....
(tai jotain sinne päin)
päivä kerrallaan...

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Olihan nuo komioita kieltämättä (onko noi kolme vasemman puoleista figua tossa tokassa kuvassa pikku John, Robin Hood ja munkki Tuck?)
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Laava

Viesti Kirjoittaja Laava »

Mutta Cédric taisi olla ylväs saksilainen eikä olisi koskaan suostunut pukemaan ylleen tuollaista ranskalaisten pelle pukua. Tai sitten tätä kreivi Cédriciä ei olekaan johdettu Ivanhoesta :D
Mutta asiaan; kreivin hepan suitsinarun highlight kaipaisi vielä hieman työtä, tuo vaalennus siinä reunassa loistaa hieman liikaakin. Muuten oikein hyvä pelifigu.
"Born to RUNE"
c0mmy

....

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

Oivaa työtä ... Koristukset tarkasti ja hienosti tehty ..
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Itse kaipaisin koreammat merkit kenraalin kilpeen sekä merkintöihin. Onhan hän kovin jätkä armeijassa! :D
Hyvin maalattuja figuja muuten...
[Luoja]

Viesti Kirjoittaja [Luoja] »

Hienoa työtä, mutta muista että base on puoli figua. Ainakin melkein.
jss

Viesti Kirjoittaja jss »

Skavengeneral kirjoitti:(onko noi kolme vasemman puoleista figua tossa tokassa kuvassa pikku John, Robin Hood ja munkki Tuck?)
Niinhän sitä luulis! Nuo ovat kuitenkin ihan virallisia Bretonnian special charactereita - 5. laitoksen armeijakirja kertoo nimiksi ovat Hugo le Petit, Bertrand the Brigand ja Gui le Gros.
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

mö en kyllä ikinä jaksais ´tollasta ruudutusta tehdä.. Noi kaikki on kyllä hienoi
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Hyvin maalattua kaikki. On hyvä idea pistää ritariin yksinkertainen mutta tehokas kuviointi. Monet sortuvat ritareissaan kauheaan värimäärään, joka räikeydellään helposti pilaa figun, ja näyttää varsinkin pelipöydällä pöhköltä. Musta/valko on hyvä klassinen väryhdistelmä, toinenhan on tietty valko/puna, jota crusaderit käytti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”