2250pts Lizardmen
2250pts Lizardmen
Moi
Tässä vaiheessa aloin suunnittelemaan jo ensivuoden turnauksiin armeijaa, ja päätin vääntää Puolan listankin siinä samalla että saan budjetoitua ja hankittua jonkun maalaamaan tän armeijan.
Figut saan marras/joulu vaihteessa, ja armeijan maalautuksestakin olen jo sopinut erään tuttavan kanssa. Toukokuussa pitäisi nähdä nappeja pelikentällä asti, mutta tämä on nyt tällainen kestävän kehityksen suunnitelma. Muutokset pitää tosin tehdä tässä vaiheessa, meinaan sitten kun olen maksanut 300€ armeijasta ja toisen mokoman maalautuksesta niin en ole enään muuttamassa listaa lyhyellä varoitusajalla.
Pidemmittä puheitta itse listaan.
Saurus Oldblood...278
-Blessed spawning of Sotek, Quetzl
-Blade of Revered Tzunki, Enchanted shield, Charm of Jaguar warrior
Miekka on kallis, ja wardi jää uupumaan. Kuitenkin kaverin pitää suoriutua ritareista hyvällä prosentilla (pitäisikö old ones siirtää tänne, ja pistää cuben tilalle rulla?), samaten kuin muista kovista sankareista. Eikä tätä tykillä pitäisi kenenkään päästä ampumaan
Skink priest...115
-2x scroll
Skink priest...140
-Cube of Darkness, Mark of the old ones
75% mahdollisuus lopettaa se kriittinen magiavuoro. Hintaa on, ja tarve on siinä ja siinä. Rullia tänne ja MoTOO kenraalille suosiolla?
Core:
10x Skink Skirmishers...60
-Blowpipes
Yksi ryhmä kaipaa javelineja?
18x Saurus...234
-Standard, musician
18x Saurus...234
-Standard, musician
Saurukset ovat kovaa infantrya, ja koska lista on tehty mahdollista Puolaa varten niin mitään muuta en oikeastaan saisi, paitsi velhoja. Lore of Heavens ei vakuuta niin paljoa että minusta kannattaisi saurukset vaihtaa siihen.
Special:
4x Kroxigors...232
3x Kroxigors...174
3x Terradons...105
3x Terradons...105
Rare:
3x Salamanders...195
Stegadon...235
Total: 2227
Dispel: 4+3+kuutio
Armeijalla on nyt staattista resoa (sauri), pari varsin kovaa lyövää combat yksikköä (kroxigorit, oldblood), sotakoneiden hakijoita (terradonit, Oldblood), keinot hankkiutua eroon skirmishaajista (salamanterit, oldblood), isoista hirviöistä (salamanterit, skinkit, oldblood).
Tämä kuulostaa minusta varsin kivalta paketilta siis, Slannia en kaipaa sillä oldblood näyttää paperilla kovemmalta viimevuotista Puolan max. 9 PD/turn settingiä ajatellen.
-Nazreg
Tässä vaiheessa aloin suunnittelemaan jo ensivuoden turnauksiin armeijaa, ja päätin vääntää Puolan listankin siinä samalla että saan budjetoitua ja hankittua jonkun maalaamaan tän armeijan.
Figut saan marras/joulu vaihteessa, ja armeijan maalautuksestakin olen jo sopinut erään tuttavan kanssa. Toukokuussa pitäisi nähdä nappeja pelikentällä asti, mutta tämä on nyt tällainen kestävän kehityksen suunnitelma. Muutokset pitää tosin tehdä tässä vaiheessa, meinaan sitten kun olen maksanut 300€ armeijasta ja toisen mokoman maalautuksesta niin en ole enään muuttamassa listaa lyhyellä varoitusajalla.
Pidemmittä puheitta itse listaan.
Saurus Oldblood...278
-Blessed spawning of Sotek, Quetzl
-Blade of Revered Tzunki, Enchanted shield, Charm of Jaguar warrior
Miekka on kallis, ja wardi jää uupumaan. Kuitenkin kaverin pitää suoriutua ritareista hyvällä prosentilla (pitäisikö old ones siirtää tänne, ja pistää cuben tilalle rulla?), samaten kuin muista kovista sankareista. Eikä tätä tykillä pitäisi kenenkään päästä ampumaan
Skink priest...115
-2x scroll
Skink priest...140
75% mahdollisuus lopettaa se kriittinen magiavuoro. Hintaa on, ja tarve on siinä ja siinä. Rullia tänne ja MoTOO kenraalille suosiolla?
Core:
-Blowpipes
Yksi ryhmä kaipaa javelineja?
18x Saurus...234
-Standard, musician
18x Saurus...234
-Standard, musician
Saurukset ovat kovaa infantrya, ja koska lista on tehty mahdollista Puolaa varten niin mitään muuta en oikeastaan saisi, paitsi velhoja. Lore of Heavens ei vakuuta niin paljoa että minusta kannattaisi saurukset vaihtaa siihen.
Special:
4x Kroxigors...232
3x Kroxigors...174
3x Terradons...105
3x Terradons...105
Rare:
3x Salamanders...195
Stegadon...235
Total: 2227
Dispel: 4+3+kuutio
Armeijalla on nyt staattista resoa (sauri), pari varsin kovaa lyövää combat yksikköä (kroxigorit, oldblood), sotakoneiden hakijoita (terradonit, Oldblood), keinot hankkiutua eroon skirmishaajista (salamanterit, oldblood), isoista hirviöistä (salamanterit, skinkit, oldblood).
Tämä kuulostaa minusta varsin kivalta paketilta siis, Slannia en kaipaa sillä oldblood näyttää paperilla kovemmalta viimevuotista Puolan max. 9 PD/turn settingiä ajatellen.
-Nazreg
Äh. miksi S5 no ward saves. Saattaisi suorittaa demonilegioonan horroreita vastaan, mutta ei juuri muita. 4+ wardia tokko tulee tarviimaan paljoa.Juha89 kirjoitti:ota öldBloodille se no- ward save miekka ja 4+ wardi
ja charmi
Nee, lihamuuri/deployment choiceja ne on.ehkä yksi skinkki ryhmä scouttaamaan ?
No äläpä sitten sano.Cube priestistä en oikein mene sanomaan juuta tai jaata
Ensinnäkin, mikä tämä tälläinen 2,3k:n armeija-meininki oikeastaan on? Joku erikoissääntö turnauksessa josta en ole kuullut?
Noniin, elikkäs olit laittanut tuonne "yksi ryhmä kaipaa javelineja?" skinkkien kohdalle. Minä pitäisin blowpipet kaikilla käsissä. Toimivat loistavasti mihin tahansa. Nimim. Kokemusta on.
Oldbloodilla tuntuu asiat olevan kohdallaan. Itse suosisin Blade of Revered Tzunki:n tilalla Scimitar of Sun Resplendenttiä. +2A tekee nannaa ja se S5 on kyllä aivan riittämiin, jos tällä meinaat napsia pieniä targetteja ja avustaa muita sauruksia/kroxigoreja. Noh, en ala sen enempää tästä selittämään, kun nyt näyttää siltä että olet varsin hyvin tuon tehtävän sille määritellytkin. ;p
Cube of Darknessista en luopuisi en niin millään. Se on aivan loistava taika-esine.
Blessing of the Old Ones on tuolla Cubea varten, mutta saako sen re-rollin käyttää siihen magic esineeseen? Siinähän lukee "roll d6", mutta lasketaanko se sinun rolliksi, vai sen characterin rolliksi? Noh, sinä taidat tietää.
Eipä minulla varmaan mitään muuta tässä ole. Hirviät suunnitelmat tuolla sinulla on, mutta kuten sanoit: Kuulostaa varsin kivalta paketilta.
P.S: Onko tämä vielä ihan teoriatasolla, vai oletko ehtinyt kertaakaan testailemaan tätä listaa?
Noniin, elikkäs olit laittanut tuonne "yksi ryhmä kaipaa javelineja?" skinkkien kohdalle. Minä pitäisin blowpipet kaikilla käsissä. Toimivat loistavasti mihin tahansa. Nimim. Kokemusta on.
Oldbloodilla tuntuu asiat olevan kohdallaan. Itse suosisin Blade of Revered Tzunki:n tilalla Scimitar of Sun Resplendenttiä. +2A tekee nannaa ja se S5 on kyllä aivan riittämiin, jos tällä meinaat napsia pieniä targetteja ja avustaa muita sauruksia/kroxigoreja. Noh, en ala sen enempää tästä selittämään, kun nyt näyttää siltä että olet varsin hyvin tuon tehtävän sille määritellytkin. ;p
Cube of Darknessista en luopuisi en niin millään. Se on aivan loistava taika-esine.
Blessing of the Old Ones on tuolla Cubea varten, mutta saako sen re-rollin käyttää siihen magic esineeseen? Siinähän lukee "roll d6", mutta lasketaanko se sinun rolliksi, vai sen characterin rolliksi? Noh, sinä taidat tietää.
Eipä minulla varmaan mitään muuta tässä ole. Hirviät suunnitelmat tuolla sinulla on, mutta kuten sanoit: Kuulostaa varsin kivalta paketilta.
P.S: Onko tämä vielä ihan teoriatasolla, vai oletko ehtinyt kertaakaan testailemaan tätä listaa?
Häviäminen on miesten laji
- hc_andersen
Wau. Olen vaikuttunut.
Ei siis millään pahalla, mutta kuvittelen sinun olevan sitä koulukuntaa, joka ei kantaisi sauruksia pöytään. Kuinka tiukat kompit siellä puolassa on?
Hieno armeija. Pakollinen jaguaaripöksymättäjä on tylsä, mutta tehokas. Cuben tilalle voisi olla hyvä myös noppatikku, koska ei sinua kukaan magialla noin vain tuhoa yhdeksällä nopalla kuutta ja kahta scrollia vastaan.
Ei siis millään pahalla, mutta kuvittelen sinun olevan sitä koulukuntaa, joka ei kantaisi sauruksia pöytään. Kuinka tiukat kompit siellä puolassa on?
Hieno armeija. Pakollinen jaguaaripöksymättäjä on tylsä, mutta tehokas. Cuben tilalle voisi olla hyvä myös noppatikku, koska ei sinua kukaan magialla noin vain tuhoa yhdeksällä nopalla kuutta ja kahta scrollia vastaan.
No tässä on nyt se juttu että kaikki special/rare slotit täynnä, ja coreen saisi ainoastaan lisää skinkkejä (niitäkään ei saisi Puolaan viime vuoden kompeilla, max 3 corea jotka eivät ole rankattua jalkaväkeä). Charruihin olisi Imo turha panostaa, yksinäinen saurus sankari vetämässä neljää ilman sauruslootia olisi aika hukkaostos. Tonne lootiin kyllä mielelläni tuikkaisin bösbin, mutta magia puolustus on tärkeämpää. Eli jäljelle jää oikeastaan vain Saurukset tai magiaan panostaminen. Lore valikoima on heikko, joten mielestäni lisä napit kentällä on kovempia.hc_andersen kirjoitti: Ei siis millään pahalla, mutta kuvittelen sinun olevan sitä koulukuntaa, joka ei kantaisi sauruksia pöytään. Kuinka tiukat kompit siellä puolassa on?
Jees, tehoa tällä listalla kuitenkin ollaan viime kädessä haettu.Hieno armeija. Pakollinen jaguaaripöksymättäjä on tylsä, mutta tehokas.
Joo, se vois olla hassu. Mietin sitäkin jossain vaiheessa. Pitää vähän testailla.Cuben tilalle voisi olla hyvä myös noppatikku, koska ei sinua kukaan magialla noin vain tuhoa yhdeksällä nopalla kuutta ja kahta scrollia vastaan.
Ei ne javelinitkaan ole huonoja, jos pitää ampua jotain puskassa olevaa velhoa. Ei liike tai pitkämatka miinuksia joten osutaan vieläkin kutosella, toisin kuin blowpipeilla joilla ilman tupliakin longilta jollain 8+Noniin, elikkäs olit laittanut tuonne "yksi ryhmä kaipaa javelineja?" skinkkien kohdalle. Minä pitäisin blowpipet kaikilla käsissä. Toimivat loistavasti mihin tahansa. Nimim. Kokemusta on.
Chosen knightit ovat pieniä ja kevyitä targetteja joista saa paljon pisteitä niin kauan kuin sillä on se iso miekka. Kahdeksallakin S5 attackilla on Imo aika turha koputella chosenien peltejä.Oldbloodilla tuntuu asiat olevan kohdallaan. Itse suosisin Blade of Revered Tzunki:n tilalla Scimitar of Sun Resplendenttiä. +2A tekee nannaa ja se S5 on kyllä aivan riittämiin, jos tällä meinaat napsia pieniä targetteja ja avustaa muita sauruksia/kroxigoreja. Noh, en ala sen enempää tästä selittämään, kun nyt näyttää siltä että olet varsin hyvin tuon tehtävän sille määritellytkin. ;p
Se on vähän siinä ja siinä tarviinko sitä mihinkään. Vastustaja voi ensisijaisesti käyttää max 9 noppaa/vuoro. Tietysti 2k versiossa se taitaa tulla käyttöön vieläkin, koska magia painotteisia armeijoita löytyy seiskankin aikaan kohtuullinen määrä.Cube of Darknessista en luopuisi en niin millään. Se on aivan loistava taika-esine.
Kyllä se Character käyttää sitä kuutiota, joten se Character saa myös re-rollata sen. Normaalista dispel heitosta en kyllä ole varma, tuolla voi meinaan mennä hukkaan loput re-rollit jos niitä tulee.Blessing of the Old Ones on tuolla Cubea varten, mutta saako sen re-rollin käyttää siihen magic esineeseen? Siinähän lukee "roll d6", mutta lasketaanko se sinun rolliksi, vai sen characterin rolliksi? Noh, sinä taidat tietää.
Jep, pitää vähän suunnitella, jotta saa joskus jotain valmiiksikin.Eipä minulla varmaan mitään muuta tässä ole. Hirviät suunnitelmat tuolla sinulla on, mutta kuten sanoit: Kuulostaa varsin kivalta paketilta.
Joskus olen pelannut aika samanlaista listaa, ihan kohtuullisesti toimi. Tosin silloin oli vähemmän trooppeja. Jotain hassuja charruja enemmän, ja magiaan oli panostettu 3x lv.2 vielä kun amul oli todella hyvä.P.S: Onko tämä vielä ihan teoriatasolla, vai oletko ehtinyt kertaakaan testailemaan tätä listaa?
Tällä viikolla pitäisi päästä leikkimään lisää näillä.
Mielestäni bsb on liskoarmeijoihin aina hyvä ostos, etenkin noiden saurusblokkien kanssa se on usein painonsa arvoinen kullassa. Se kyllä tosin maksaisi toisen saurusblokin.
Itse olen tykännyt javelin skinkeistä enemmän kuin blowpipeistä, blowpipet on oikeastaan vaan jotain giantteja sun muita vastaan parempia, etenkin se kilven tuoma 5+ save meleessä on ollut usein tosi kova juttu. Eikä sekään tietty haittaa tee, että skirmishereihin sun muihin voi osua.
Itse olen tykännyt javelin skinkeistä enemmän kuin blowpipeistä, blowpipet on oikeastaan vaan jotain giantteja sun muita vastaan parempia, etenkin se kilven tuoma 5+ save meleessä on ollut usein tosi kova juttu. Eikä sekään tietty haittaa tee, että skirmishereihin sun muihin voi osua.
Niin, ongelmana on nyt nimenomaan se että toinen saurusloota menisi. Jonka jälkeen BsB:n tehokin tippuisi puolella. Pidän tällä hetkellä siitä että saan enemmän nappeja kenttään.jamopower kirjoitti:Mielestäni bsb on liskoarmeijoihin aina hyvä ostos, etenkin noiden saurusblokkien kanssa se on usein painonsa arvoinen kullassa. Se kyllä tosin maksaisi toisen saurusblokin.
Nimenomaan... pitää testaa.Itse olen tykännyt javelin skinkeistä enemmän kuin blowpipeistä, blowpipet on oikeastaan vaan jotain giantteja sun muita vastaan parempia, etenkin se kilven tuoma 5+ save meleessä on ollut usein tosi kova juttu. Eikä sekään tietty haittaa tee, että skirmishereihin sun muihin voi osua.
Puolaa varten yksinaan ei viela kannata tuota 300e pistaa menemaan. Juttuhan on viela koko turnauksen suhteen auki, varsinkin suomen paassa.Tässä vaiheessa aloin suunnittelemaan jo ensivuoden turnauksiin armeijaa, ja päätin vääntää Puolan listankin siinä samalla että saan budjetoitua ja hankittua jonkun maalaamaan tän armeijan.
Saurukset eivat ole huonoja, suomalaisten kasitykset listoista ovat vain sisasiittoisia. Aseita haluaa joka lahtoon. Nasun ongelmahan on mielestani aina ollut se, etta minimaxataan liikaa jotain cut and paste unittia ja sitten ihmetellaan kun se ei kerran viidesta pelista toimikkaan. Mukavaa nahda kehitysta.Ei siis millään pahalla, mutta kuvittelen sinun olevan sitä koulukuntaa, joka ei kantaisi sauruksia pöytään. Kuinka tiukat kompit siellä puolassa on?
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Miekka vie pisteet siltä siihen. Muutenhan se ois ihan mautonMakeH kirjoitti:Wardia jos haluaa saurukselle alkaa hakea, on se s5 tai isompia vastaan toimiva wardi aika vakeva.
Kovahan tämä lista on, ei siitä pääse. Tosin mielenkiintoista, että sinä uskallat sauruksia käyttää ilman bösbiä. Tapettuina nuo meinaan maksavat ihan pirusti.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Ei ne javelinitkaan ole huonoja, jos pitää ampua jotain puskassa olevaa velhoa. Ei liike tai pitkämatka miinuksia joten osutaan vieläkin kutosella, toisin kuin blowpipeilla joilla ilman tupliakin longilta jollain 8+
Totta töriset, en itse tullut tuota ajatelleeksi
No näinhän se on kyllä, olisi pitänyt ajatella loppuun saakka.Chosen knightit ovat pieniä ja kevyitä targetteja joista saa paljon pisteitä niin kauan kuin sillä on se iso miekka. Kahdeksallakin S5 attackilla on Imo aika turha koputella chosenien peltejä.
Mutta ei muuta kuin hyviä jatkoja tuon kanssa. Toivottavasti homma ei kurahda mihinkään pikku-juttuun.
Häviäminen on miesten laji
Liskot maalautan joka tapauksessa, tässä listan teossa hain lähinnä sitä että on sitten 250pts varalla jos Puolaan pääsee pelaamaan. Aukinaiseltahan homma näyttää atm. mutta ensivuonna on muitakin turnauksia kuin Puola.MakeH kirjoitti:Puolaa varten yksinaan ei viela kannata tuota 300e pistaa menemaan. Juttuhan on viela koko turnauksen suhteen auki, varsinkin suomen paassa.Tässä vaiheessa aloin suunnittelemaan jo ensivuoden turnauksiin armeijaa, ja päätin vääntää Puolan listankin siinä samalla että saan budjetoitua ja hankittua jonkun maalaamaan tän armeijan.
[/quote] Mjoo... noin on taitanut käydä aika pitkälti.Saurukset eivat ole huonoja, suomalaisten kasitykset listoista ovat vain sisasiittoisia. Aseita haluaa joka lahtoon. Nasun ongelmahan on mielestani aina ollut se, etta minimaxataan liikaa jotain cut and paste unittia ja sitten ihmetellaan kun se ei kerran viidesta pelista toimikkaan. Mukavaa nahda kehitysta.Ei siis millään pahalla, mutta kuvittelen sinun olevan sitä koulukuntaa, joka ei kantaisi sauruksia pöytään. Kuinka tiukat kompit siellä puolassa on?
Juu, se olis ihan kätevä, mutta pidän nyt ainakin alustavasti tota miekkaa sillä kaipaan 18" juoksevaa ritarin tuhoajaa.Wardia jos haluaa saurukselle alkaa hakea, on se s5 tai isompia vastaan toimiva wardi aika vakeva.
No, ensin ne pitää tappaa.Kovahan tämä lista on, ei siitä pääse. Tosin mielenkiintoista, että sinä uskallat sauruksia käyttää ilman bösbiä. Tapettuina nuo meinaan maksavat ihan pirusti.
Re: 2250pts Lizardmen
Kyllä minä tuosta sen bsb:n ja tepokit molemmille sauruksille tekisin. Oli noita käyttämättömiä pisteitäkin parisen kymmentä. Vaika olisihan se bsb-lisko katseella tapettava. Ongelmahan tuossa on, ettei oikein ole paikkaa minne herraa piilottaa.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Moi
Skink priest...140
Tosin, jos muuttaa Kroxia tai terradoni skinkeiksi pisteitä vapautuu heti yllinkyllin. Saurus laatikoihin en koskisi.
Minä en tuota Stegaa ilman bsb:tä uskaltaisi myöskään käyttää. Ehkä en vain osaa ilman.
Vai mitä sanot kaakaosta kerman kanssa?
En ole minäkään oikein ikinä käsittänyt tätä tyypillisesti suomalaista perversiota, että rankattu, hidas, kankea ja sikakallis jalkaväki olisi muka jotenkin huonoa. Kaikkialla muualla maailmassa kaaossoturi ja saurus vääntävät kättä pelipöytäin herruudesta.MakeH kirjoitti:Saurukset eivat ole huonoja
it is apparent the intent has been revealed
Itse ehkä hakisin pisteet toisesta kroxigor ryhmästä jos tuollaista kävisi sisään muiluttamaan. Polle alle ja sword of might kouraan. Samalla jäisi special slotti auki jos haluaa jotain spawningia noille sauruswarruille, +1 saveen esim. on aika kova juttu jota olen itsekkin miettinyt joskus.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Niin, ongelmana on nyt nimenomaan se että toinen saurusloota menisi. Jonka jälkeen BsB:n tehokin tippuisi puolella. Pidän tällä hetkellä siitä että saan enemmän nappeja kenttään.jamopower kirjoitti:Mielestäni bsb on liskoarmeijoihin aina hyvä ostos, etenkin noiden saurusblokkien kanssa se on usein painonsa arvoinen kullassa. Se kyllä tosin maksaisi toisen saurusblokin.
ok, itse saan sellaisen kasityksen, etta koitat olla sarkastinen. Noh, tapansa kullakin, saurus blokki on pirun vakeva laite laudalla, lisaksi se on osa eri armeijaa kuin kaamossotilas. Synergiat huomioon. ld testi kolmella nopalla on aika kova juttu.Guzlob kirjoitti:En ole minäkään oikein ikinä käsittänyt tätä tyypillisesti suomalaista perversiota, että rankattu, hidas, kankea ja sikakallis jalkaväki olisi muka jotenkin huonoa. Kaikkialla muualla maailmassa kaaossoturi ja saurus vääntävät kättä pelipöytäin herruudesta.MakeH kirjoitti:Saurukset eivat ole huonoja
Tosin kaikki tyylillaan, ottamalla maksimimaaran kustannustehokkaita yksikoita ei saa hyvaa listaa tahan peliin. Esim 17 karryn beastman lista on superpaska vaikka karry on itsessaan todella tehokas nappula. Mut joo, paskaahan se on.
maalauta slanni mukaan. Vaikka olenkin pitkaan ollut sen vastustaja, kannattaa sellainen optioksi hankkia.Liskot maalautan joka tapauksessa
ei ole nyt liskokirjaa kaytossa, mutta eiko se wardi ollut todella halpa, kylla sen miekan kanssa saa matkaan. T5 suojaa muutenkin hyvin iskuilta joihin saat savet, wardilla saisit savet iskuja vastaan joihin ei t tai panssari auta.Miekka vie pisteet siltä siihen.
MakeH kirjoitti: ei ole nyt liskokirjaa kaytossa, mutta eiko se wardi ollut todella halpa, kylla sen miekan kanssa saa matkaan. T5 suojaa muutenkin hyvin iskuilta joihin saat savet, wardilla saisit savet iskuja vastaan joihin ei t tai panssari auta.
Miekka, pöksyt, wardi =115 pistettä
Mut joo, miekan kanssa saisikin matkaan, mutta silloin ei olisi ysin liikettä
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
poksyt on kylla se tarkein juttu, pitaa tutustua uudestaan liskokirjaan maagisten itemeiden osalta kun alkaa muisti rakoillaAco kirjoitti:MakeH kirjoitti: ei ole nyt liskokirjaa kaytossa, mutta eiko se wardi ollut todella halpa, kylla sen miekan kanssa saa matkaan. T5 suojaa muutenkin hyvin iskuilta joihin saat savet, wardilla saisit savet iskuja vastaan joihin ei t tai panssari auta.
Miekka, pöksyt, wardi =115 pistettä
Mut joo, miekan kanssa saisikin matkaan, mutta silloin ei olisi ysin liikettä :)