"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakisa 2007 - alustava keskustelu

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Goblinoid kirjoitti: Suora (ainakin "korjauksen" jälkeen) lainaus pelistä, syytä peliyhtiötä kielentaidon puutteesta.
Niin, toki se on peliyhtiön vika kun käyt heidän lauseitaan lainailemaan, etkä viitsi edes tarkistaa onko se kieliopillisesti oikein. Syytä vain ihteäs, juippi.
- Kynä-ääliö
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Goblinoid kirjoitti:
Grond kirjoitti:Tässä ei saa lainattua allekirjoituksia, näköjään. No, eka lausahdus, virke, mikä se yrittikin olla, oli ketuillaan. 27 oli hatusta vedetty luku, jonka aivot generoivat havaitessaan että joku, joka ei osaa kieltä yrittää käyttää sitä. Jos haluat syvällisen analyysin, pyydä Kapteenilta. Mielummin jätä jatkossa "englanti" muille.
Ei osaa?!! *Kaivaa sotakirveensä esiin* Suora (ainakin "korjauksen" jälkeen) lainaus pelistä, syytä peliyhtiötä kielentaidon puutteesta, tässä tapauksessa Square Enixiä.
Anna osoitteesi niin lähetän kukkia perheellesi.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Goblinoid

Viesti Kirjoittaja Goblinoid »

Uuuuhh, tuplapost :S
Viimeksi muokannut Goblinoid, Ke 08.11.2006 22:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Goblinoid

Viesti Kirjoittaja Goblinoid »

Esimerkiksi niin, että kukaan ei vittuile siitä että allekirjoituksessasi on noin 27 kielioppivirhettä
Jos käyttää väärin sitaattia (tässä tapauksessa "väärät sanat" olivat lähes synonyymeja oikeille sanoille), niin onko se kieliopillisesti väärin?
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

No se nyt on entistä surullisempaa. Kopioida nyt kieliopillisesti väärin oleva lause.

Kynä-ääliöt ovat puhuneet. Goblinoid putoaa kisasta pois, tuo pääsi heimoneuvoston päälliköille hopeavadilla.
- Kynä-ääliö
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Goblinoid kirjoitti:
Esimerkiksi niin, että kukaan ei vittuile siitä että allekirjoituksessasi on noin 27 kielioppivirhettä
Jos käyttää väärin sitaattia (tässä tapauksessa "väärät sanat" olivat lähes synonyymeja oikeille sanoille), niin onko se kieliopillisesti väärin?
Jos virke on kieliopillisesti väärin, niin se on väärin, oli sitä lainattu kenen toimesta tahansa ja mistä tahansa. Se, kiinostaako miuta, onko joku kieliopillisesti korrekti vai perseellään, on taas ihan toinen juttu. Väärä on kuitenkin aina väärä, ihan sama kenen takia se on väärä.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Goblinoid kirjoitti:
Noh noh, sinulla on ylläolevassa väärät sanat -sanaparin ympärillä suorat lainausmerkit, oikeaoppiseen suomenkieleen kuuluu kaarevat lainausmerkit silloin kun niitä merkistön puolesta pystyy käyttämään. Koska Sotavasara näyttäisi tukevan utf-8 -koodausta, josta kaarevat lainausmerkit löytyvät, todistit juuri ettet osaa englannin lisäksi suomenkieltäkään ;).
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Kassotaas.
Your hope ends here - And your meaningless existance with it!!
Ajatusviiva jatkaa samaa virkettä. Ei siis isoa kirjainta. Kielioppivirhe välimerkkien suhteen, 0,1 pistettä.
Existence, ei existance. Typo, 0,25 pistettä.
Kaksi huutomerkkiä. Kielioppivirhe välimerkkien suhteen, 0,1 pistettä.

Saldo 0,45 pistettä.
Ei varsinaisia vakavia virheitä tekstissä, mutta noin lyhyessä katkelmassa melko suuri määrä pieniä. Tuomio:

FAIL!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Damagelaardi kirjoitti:Hei, mutta. Stam1nan keikka perjantaina ja Kotiteollisuuden uusi levy kädessä juuri nyt. Asiat voisivat olla huonomminkin.
Stam1na on nähty jo.

Tämä ketju on tosiaan hyvin inspiroiva. Varautukaa tosi laadukkaisiin teksteihin...

...tänäkin vuonna. =P
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Damagelaardi kirjoitti:Hei, mutta. Stam1nan keikka perjantaina ja Kotiteollisuuden uusi levy kädessä juuri nyt. Asiat voisivat olla huonomminkin.
Niin kuten että omistaisit kummaltakaan artistilta yhtään enempää levyä tai että menisit Stam1nan keikalle Stam1nan takia etkä esim. Mokoman ja/tai Rytmihäiriön :S
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Dalamar

Minä en jaksa ajatella tuota Ghen lausetta. Siinä oli liikaa asiaa. Mietin tätä nyt sitten koko yön. On isänpäivä. Pitäisikö tehdä lapsi?

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

"Kyrvällä minä hallitsen" Suomen muutamaa tulevaa veronmaksajan itua nimittäin. Eli siitä vaan.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Damagelaardi kirjoitti:Pitäisikö tehdä lapsi?
Minä voin lainata omaa kaksikkoa yhdeksi päiväksi, lupaan että sen jälkeen et ajattele mokomaa useampaan vuoteen.
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Damagelaardi kirjoitti:Minä en jaksa ajatella tuota Ghen lausetta. Siinä oli liikaa asiaa. Mietin tätä nyt sitten koko yön.
Tiivistelmä: hän dissasi Stam1naa.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Tapsa kirjoitti:
Damagelaardi kirjoitti:Minä en jaksa ajatella tuota Ghen lausetta. Siinä oli liikaa asiaa. Mietin tätä nyt sitten koko yön.
Minä dissaan kanssa. Stamina on syvältä rektaalisesta syvyydestä. Universumin pieniä totuuksia.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Ghe'dahlg

Rune kirjoitti:
Tapsa kirjoitti:
Minä dissaan kanssa. Stamina on syvältä rektaalisesta syvyydestä. Universumin pieniä totuuksia.
Ei nyt mennä unohtamaan Kotitellisuutta. Vaikka bändillä onkin pari hassua kännibiisiä, ei se siitä hyvää tee.

Missähän vaiheessa pitkä quote muuttuu lukukelvottomaksi? Muistaakseni jossain päin Sotua oli joskus hiton pitkä quoteketju, johon ennen pitkää Ordo Moderatus puuttui.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Dalamar

Grond kirjoitti:
Damagelaardi kirjoitti:Pitäisikö tehdä lapsi?
Minä voin lainata omaa kaksikkoa yhdeksi päiväksi, lupaan että sen jälkeen et ajattele mokomaa useampaan vuoteen.
Huussi varmaan tykkäisi niistä enemmän kuin minä. Miettikääpä Huussin jälkikasvua.

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Damagelaardi kirjoitti:
Huussi varmaan tykkäisi niistä enemmän kuin minä. Miettikääpä Huussin jälkikasvua.
No huh huh.

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Ghe'dahlg

Damagelaardi kirjoitti:Huussi varmaan tykkäisi niistä enemmän kuin minä. Miettikääpä Huussin jälkikasvua.
Huussin jälkikasvu koostuu laihoista hobiteista
Ihmiskilpi

Viesti Kirjoittaja Ihmiskilpi »

Ghe'dahlg kirjoitti:
Damagelaardi kirjoitti:Huussi varmaan tykkäisi niistä enemmän kuin minä. Miettikääpä Huussin jälkikasvua.
Huussin jälkikasvu koostuu laihoista hobiteista
Emme koostu.
Lukittu

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”