"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tau Gun Drone

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Jeva
Viesti:

Tau Gun Drone

Viesti Kirjoittaja Jeva »

Eli on tullut maalailtua tällainen drone. Omasta mielestäni maalaus on onnistunut hyvin, lukuun ottamatta joitain highlightien pieniä heittoja. Kuvia ei kylläkään ole kuin yksi, sillä toiset kuvat olivat niin heikkoja että oikein hävetti.
Mutta itse kuva:
Kuva

Eipä muuta kuin mielipidettä tulemaan.
Kace

Viesti Kirjoittaja Kace »

Oikein hieno toi on mutta minua ihmetyttää miten olet onnistunut valitsemaan melkein samanlaisen väriteema kuin minä :D
Itselläni mustan paikalla on tuo tumman punainen ja tumman punaisen paikalla taas musta. Tuo "ruuvi" on itselläni kyllä oranssi.
Jeva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jeva »

En nyt tiedä ovatko nuo väriyhdistelmät niinkään saman laiset, kun mustan ja punaisen alueet ovat niin eri kokoiset, mutta kiva että tykkäät :)
Chaotic Dwarf

Viesti Kirjoittaja Chaotic Dwarf »

Kiva kun välillä on vähän erilaisia värejä, ettei aina ole niitä GW:een perusvärejä.
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
Combine

Viesti Kirjoittaja Combine »

Okein kiva väriteema ja onnistunut drone. Beissauksiin olisi vain voinut panostaa enemmän. Mutta siitä sitten vaan armeijaa kasaamaan. :D
Emperor show mercy to the fool that stands against me, for I shall not.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Liian valkoiset highlightit. Lisäksi tuo drone on hassun näköinen koska tuo alaosa detailiensa kanssa on yhtä vaaleaa mössöä highlightien takia kun taas yläosa ihan ok. Jos saisit tuohon ala-osaan ohuemmat highlighitit niin olisi oikein hyvä. Toki kokonaisuutena hyvä nyttenkin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”